Surya Chlorophyll Sesuai Untuk Orang Yang Tak Suka Makan Sayur Sayuran | Best Lifestyle Blog Malaysia

Pengikut

Isnin, 10 Disember 2018

Surya Chlorophyll Sesuai Untuk Orang Yang Tak Suka Makan Sayur Sayuran



Buka sahaja orang facebook, ramai orang cerita pasal Surya Chlorophyll ?

Apa itu ? semua orang cerita pasal Surya Chlorophyll, jadi aku kerana pengaruh viral di laman sosial aku gigih cari watson untuk rasakan sendiri. 

Surya Chlorophyll nie ialah minuman tambahan berasaskan sayuran.Chlorophyll atau Klorofil atau zat hijau merupakan pigmen fotosintesis yang boleh dijumpai dalam kebanyakan tumbuhan.Secara tak langsung bila diamalkan dalam diet harian, ia boleh membantu membekalkan zat dan khasiat yang diperlukan oleh tubuh badan. Paling sesuai kepada mereka yang kurang makan sayur sayuran.


Memang sesuai dengan aku sebab aku memang jenis tak makan sayur, haha tak suka.

Serius aku orang cerewet dan tak mudah percaya dengan produk baru, tetapi dengan Surya Chlorophyll aku yakin sebabnya dia ada perasa yang aku suka iaitu perisa Laici dan dia juga ada perasan Peach.Paling penting tiada bahan pengawet dan HALAL/GMP/HACCP/BioNexus Certified.

Aku cuba sendiri rasanya,bau laici memang membuka selesa untuk minum dan rasanya memang sedap,tak terfikir untuk rasa seperti sayur.Aku suka kalau minum dengan air sejuk. Memang ummp! 



Cara minum bancuh Chlorophyll SURYA


Caranya ialah 25ml + 125ml air suam, kacau dan terus minum

Senangkan untuk minum ? 

 Apa kelebihannya ?
  1. Chlorophyll diekstrak from daun Mulberry yang dikenali bebas dari racun perosak
  2. Alkali semulajadi, sesuai untuk pembersihan dalaman yang akan menolong kulit jadi lebih cerah & bebas dari jerawat
  3. Pembersihan dalaman juga bagus untuk mengurangkan bau badan & bau nafas
  4. Sesuai untuk orang yang tidak makan sayur-sayuran yang mencukupi
  5. Banyak selebriti antarabangsa yang menggunakan sebagai bahan semulajadi untuk kulit lebih cerah & berseri
  6. Salah satu Superfood yang kaya dengan multivitamin & mineral. 



Siapa yang patut minum Surya Chlorophyll?
  • Pengemar kecantikan
  • Orang yang mencari penyelesaian masalah kulit semulajadi
  • Individu yang ada masalah jerawat
  • Individu yang kurang makan sayur
  • Individu yang ada masalh bau badan & bau nafas
  • Sesuai untuk kanak-kanak 4 tahun keatas.
Nak beli kat mana ? 

Perisa Laici boleh didapati di cawangan Watsons terpilih
Product juga boleh didapati secara online di www.mynaturaloption.com

Untuk maklumat lanjut, boleh terus ke :
#RasaSayang #KulitBerseri #SuryaMalaysia



Share This!


10 ulasan:

Salina Johari berkata...

Anak² k.sal kurang makan sayur .. bila dah consume Chlorophyll SURYA Alhamdulillah kurang dah kerisauan

The KehalusanKelembutan berkata...

menarik , sebab saya pun tak makan sayur tak sedap hehehe

Dura Norell berkata...

Tumpang sekaki juga minum dengan anak2 sebab nak hilangkan jerawat huhu

Maha Mahu berkata...

Kalau macam ni boleh lah kasi kat budak-budak sebab mereka memang liat nak makan sayur bila ada minuman macam ni bagus senang..

aRzMoHa berkata...

Memang bagus amalkan chloropychl terutama yang kurang suka sayur-sayuran

zarul farhana berkata...

BBagus ni. . Budak2 bole mkn dak ni

paridah berkata...

YG XSUKA SAYUR ELOKLH CUBA

Aisya Ismail berkata...

Sesuai lah untuk ai juga sebab ai liat nak makan sayur.

Hasliynda Umairah berkata...

byk khasiat dan zat vitamin nie

sayidah napisah berkata...

'sesuai untuk orang yang tak suka makan sayur sayuran'.. gulp. terasa den hahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails