Ticker

6/recent/ticker-posts

Berbelanja di PG Mall dan dapat pulangan tunai !




Semenjak Perintah Kawalan (PKP) trend pembelian secara dalam talian semakin mengusai. Malah viral dimana-mana foto lambakan barang yang belum dipos. Tetapi ianya satu perkembangan yang baik apabila kepercayaan untuk orang membeli atas talian kian meninggi.

Pernah dengar tak tentang PG Mall ?

PG Mall adalah 1st LOCAL E-COMMERCE PLATFORM (online shopping platform) yang berkonsepkan consumer merchant. Ditubuhkan sejak tahun 2017 lagi dan ianya merupakan satu-satunya E-Commerce platform di Malaysia. Kalau nak tahu, berdasarkan laporan yang dikeluarkan oleh iPrincesight, PG Mall ini merupakan salah satu dari TOP 3 laman web marketplace yang paling banyak dikunjungi di Malaysia.

Rupanya macam-macam barang yang dijual dari barang keperluan dapur ,barangan elektrik, smartphones, pakaian lelaki, perempuan , kanak-kanak, produk kesihatan, emas dan macam-macam lagi. Juling mata dibuatkan, kalau masuk ke PG Mall mesti ada je yang terbeli.Sekarangkan mudah semuanya ada di smartphone PG Mall boleh diakses melalui laman web http://www.pgmall.my ataupun melalui aplikasi telefon pintar yang boleh dimuat turun melalui App Store ataupun Google Play.



Kalau tanya acik, apa yang paling ditunggu-tunggu adalah jualan Hot Day Sale memang harga dia hot, murah giler. Ini tips untuk pembeli di PG Mall setiap hari ada 3 slot untuk Hot Day Sale untuk setiap hari pada pukul 10 pagi, 4 petang dan 9 malam. InshaAllah harga terjamin terendah sehingga 80% OFF setiap hari.

Jadilah pembeli yang bijak, bijak membeli, orang sayang.. eh



KEMPEN LOVE YOU 3000

PG Mall sedang menjalankan kempen Love You 3000, di mana syarat yang dikenakan mudah hanya dengan membeli barangan RM 30 dan keatas anda layak menyertainya. 33 Pemenang bertuah akan diumumkan pada setiap 15 haribulan dan 30 haribulan setiap bulan. Hadiah lebih dari RM 3000 !!

Lebih banyak membeli, lebih banyak peluang untuk menang ! bukan itu sahaja kita juga bakal dapat pulangan tunai sehingga 3.5 % kalau berbelanja di PG Mall.

Bayangkan kalau menang dapat shopping sakan tu. Syokk

Dapat hadiah, dapat cash back lagi ,kejap-kejap belum habis lagi.

Paling ditunggu-tunggu adalah Payweek Bonanza.Kerana ianya menjimatkan.Bermula dari 25 haribulan sehingga 5 haribulan bulan setterusnya.Yelah sedia kita maklum waktu itu adalah waktu-waktu gaji dan saat yang tepat untuk berbelanja.

Boleh memberi barangan bagi jenama tertentu mengikut harga yang sangat berpatutan dan pembeli menikmati penghantaran percuma bagi pembelian minimum RM 50 bagi jenis produk yang sama.

Apa tunggu lagi !!

Berbelanja sekarang ! di https://pgmall.my/

Jom kita ambil peluang ini dan berbelanja di PG Mall. Untuk info lanjut, sila layari :-
Website:www.pgmall.my
Instagram: PGMall.my , https://www.instagram.com/pgmall.my/


#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #HDS #Payweekbonanza #Loveyou3k


Catat Ulasan

0 Ulasan