Pengikut

Rabu, 15 Julai 2015

Peraduan Pencarian Bakat Tari MASPATI CERGAS 2015


Assalamualaikum

Alhamdulilah yeah raya semakin hampir bagaimana persiapan ? masih ada masa lagi untuk lakukan persiapan yang terakhir. Ahh hari ini acik ingin war-warkan kepada kamu semua tentang peraduan pencarian bakat tari Maspati Cergas 2015.Pastinya ianya menawarkan hadiah yang menarik di samping menyerlah bakat yang kamu ada. 

Nak tahu caranya ? 

(Layari laman Facebook : MASPATI-PATI IKAN HARUAN / @maspaticergas (Instagram)

MASPATI, produk PATI IKAN HARUAN yang halal di Malaysia  kini sedang menganjurkan 'Pencarian BAKAT TARI  MASPATI CERGAS ' yang  akan berakhir pada 31 Ogos 2015 nanti. Peraduan mudah ini anjuran MASPATI untuk memberi peluang kepada anda yang berminat dalam Seni Tari dan kehidupan yang sihat cergas. Terbuka kepada warganegara Malaysia yang berumur 18 -40 tahun.

Jika anda seorang yang gemar menari, cergas dan aktif, 'Pencarian Bakat Tari MASPATI CERGAS ' menyediakan hadiah menarik  termasuk wang tunai dan kontrak membintangi 'Video Klip Siri MASPATI CERGAS. Bakat yang terpilih akan memenangi  wang tunai RM500 ! Jangan lepaskan peluang anda hari ini !

Untuk mengikuti contoh tari sila rujuk instagram kami  #maspaticergas, anda juga boleh memilih video-video yang anda gemari dengan (LIKE) video bakatbakat di #maspaticergas.

Peraduan #Tag (Video Tari) dan 2 Pemenang Bertuah (Solo) Yang Kreatif akan memenangi Wang Tunai RM500!! Berpeluang memiliki KONTRAK - MEMBINTANGI "Video Klip Siri Maspati Cergas"

1. LIKE FB page MASPATI - PATI IKAN HARUAN dan follow Instagram @maspaticergas

2. Rakamkan VIDEO (tari) "Maspati Cergas" anda sendiri dan muatnaik video tari kreatif anda ke Instagram anda dan hashtag: #maspaticergas 

3. GAMBAR : Dapatkan Maspati - Pati Ikan Haruan. Muatnaik Gambar anda bersama sebotol 75ml Maspati - Pati Ikan Haruan dengan senyuman yang ceria. #tag gambar anda #maspaticergas

4. EMAIL : Emailkan video dan gambar anda (dari Instagram tersebut berserta nombor telefon untuk dihubungi) ke : maspaticergas@gmail.com

Tarikh Tutup : 31 August 2015

** Tertakluk Kepada Terma Dan Syarat.
TERBUKA KEPADA SEMUA WARGA MALAYSIA YANG GEMAR MENARI DAN AKTIF

Untuk maklumat lanjut tentang pertandingan ini dan juga produk-produk keluaran MASPATI, anda boleh layari laman Facebook Fanpage MASPATI (click disini )

Kenali Produk MASPATI -Pati Ikan Haruan

Ketika menjalani ibadah puasa di bulan Ramadhan, mungkin ada yang kurang bertenaga untuk seharian. Dapatkan makanan tambahan MASPATI : Pati Ikan Haruan sebagai penambah tenaga anda. Dengan kesegaran dan tenaga baru dari MASPATI : Pati Ikan Haruan anda boleh kembali aktif dalam persiapan menyambut Aidilfitri yang bakal menjelang. 

Masa ini, banyak yang perlu disiapkan, ketupat rendang, kuih raya bahkan urusan mengemas dan menghias rumah menjelang hari raya menjadia kemestian ketika menyambut Aidil Fitri nanti.

Jangan lupa sediakan MASPATI : Pati Ikan Haruan untuk kegunaan anda ketika pulang ke kampung nanti. Sebotol MASPATI : Pati Ikan Haruan boleh memberikan anda kesegaran dan tenaga untuk terus memandu dalam keadaan yang selesa di sepanjang perjalanan pulang ke kampung. 


MASPATI memberikan anda lebih tenaga untuk anda menjadi pemandu yang sentiada cergas sepanjang pemanduan. Berhati-hati di jalan raya dan ingatlah keluarga dikampung yang sedang menunggu kepulangan anda.

Share This!


17 ulasan:

  1. Tarian??x pndai mnari....hee..tp hadiah 500 tu..

    BalasPadam
  2. Harus best nanti ni kan...bukan selaku orang buat pencarian bakat tarian..ye tak?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Typo plak *selalu
      Typo itu comel kan acik?

      Padam
  3. Tarian??x pndai mnari....hee..tp hadiah 500 tu..

    BalasPadam
  4. Tarian... waaa... x pndai menari sbb bdn diperbuat dr kayu tp suke tgk org menari...

    BalasPadam
  5. Tarian... waaa... x pndai menari sbb bdn diperbuat dr kayu tp suke tgk org menari...

    BalasPadam
  6. Tarian... waaa... x pndai menari sbb bdn diperbuat dr kayu tp suke tgk org menari...

    BalasPadam
  7. Tarian...brakedance tau lah...tp kalu tarian lain kayu dah...mesti join nie

    BalasPadam
  8. dulu akak boleh menari rap...sekarang getah skrap masuk angin..keras kaku kejung dah....apapun selamat berjaya pada yg layak dan harap yg berbakat akan menang .....***tapi macam nak cuba plak pati ikan haruan tu

    BalasPadam
  9. macam menarik je..boleh suruh KC join ni..

    BalasPadam
  10. Harus sporting gilos nak rakam tarian ni, hehe. Tapi yg x pandai menari pun jadi pandai sebab hadiah rm500. ^^

    BalasPadam
  11. menari pun kayu. hahaha . Good luck sapa yang join

    BalasPadam
  12. yg berbakat menari elok cuba ni..

    BalasPadam

Coretkan sedikit pandangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails