Ticker

6/recent/ticker-posts

Berpuas Hati Dengan Pengalaman Pertama Kali Membeli Barangan Di Zalora Malaysia



Assalamualaikum



Alhamdulilah rezeki dari Allah, rasa terkejut juga apabila zalora malaysia comment di blog acik untuk kerjasama antara blog acik dengan pihak mereka. Selepas itu kami berhubung melalui email dengan pihak zalora respon untuk kerjasama kami. Yang perlu di lakukan hanya review sedikit tentang pengalaman membeli di zalora. Zalora Malaysia memberikan Voucher RM 50 ringgit untuk membeli apa saje yang kamu suka.

Sebenarnya dari dulu acik nie tak berapa percaya tentang pembelian melalui online. Tapi teringin juga untuk mencuba terlanjur ada peluang keemasan untuk mengunakan perkhidmatan tersebut. Yelah melalui iklan yang gempak yang kita dapat lihat di mana sahaja pastinya buatkan acik jadi nak tahu berapa bagusnya perkhidmatan zalora malaysia.

Untuk Daftar di zalora amat mudah sekali , hanya perlu login dan selepas itu kamu boleh pilih apa saja yang kamu suka dan ada juga produk yang unik ada di situ. Acik nie memang jenis banyak tanya dan masa tu agak blur untuk order barangan dan acik emailkan kepada zalora malaysia untuk bertanya .Yang paling acik puas hati , setiap email acik di balas dengan jangka waktu yang cepat.

Ahh selepas kamu bersetuju untuk berkerjsama , kamu akan di hantar coupon code untuk kamu masukkan seperti di bawah nie.




Kemudian masukkan maklumat yang di perlukan



Selepas itu dalam masa 5 minit kamu akan dapat email comfirm order.Lepas tu tunggulah sampai rumah,


Selepas 2 hari hari ,acik mendapat confirmation bahawa barang akan sampai di rumah pada hari isnin . Acik fikir jugak tempat acik nie jauh ,sampai ke masa yang di katakan ?

Rupanya memang tepat pada hari isnin tersebuat acik dapatkan barangan yang di order tu . Ahh tak percaya lihat gambar di bawah nie.




Serius acik sangat puas hati dengan perkhidmatan zalora malaysia yang sangat membantu acik ketika ada masalah nak order , memberikan respon yang baik dan tepat seperti waktu yang di janjikan. Dan barangan dalam keadaan baik serta kualiti barangan tersebut juga baik. 

Ahh nasihat acik sebelum membeli , pastikan barangan tersebut banyak lagi stok. Jom lihat barangan yang menarik di jual di zalora .Selamat membeli belah di zalora :)

Catat Ulasan

17 Ulasan

BinMuhammad berkata…
Assalamualaikum Acik,
Bertuah badan...ni yg buat lagi jeles dgn Acik ni...hehe.
Belum pernah lagi dan belum ada kepercayaan dlm urusan jual beli di internet ni. Lagipun lebih suka lihat pada yg zahir dari gambar.
Mungkin satu hari nanti akan berubah pendirian...mungkin bila dapat rezeki mcm Acik ni...hihi

p/s: Cantik baju...
Unknown berkata…
hoho..acik sy memang failed lah bab2 beli online ni..macam tak berapa nak percaya...pasal ada sekali tuh barang tak sampai...sejak tu memang tak beli dah...lgpun sy tak suka shopping...hoho...bila perlu baru beli...tapi zalora memang bagus...pasal member sy memang kaki shopping online...byak beli barang melalui zalora ni...
Unknown berkata…
Tak pernah membeli secara online..tp ada jgk baju yang berkenan dihati..PEPLUM
Akupenghibur.com berkata…
walaikumusalam :)kalau ikutkan mmg tak caye.. tapi dah benda percuma rugi plk tak cuba
Akupenghibur.com berkata…
heheehe acik pon dulu pernah kena tipu ... sbb barang tak sampai ... tapi benda free nie cubalah
Unknown berkata…
betul tu acik,perkhidmatan zalora mmg awesome n best kan..cpt dan tepat.hrtue dpt jgk voucher tu, tp xbeli baju, beli wedges, bukan potato wedges tau,kasut wedges :P hehee
lama dah tak shopping kat zalora... he he he... acik macam mengajak2 jer akak shopping kat zalora...mentang2lah dah nak gaji ni kan?
Akupenghibur.com berkata…
ooohh yeke ..wahhh :) terfikir jgk wedges potato tu pon ada jual di zalora ..hahaha
Akupenghibur.com berkata…
wahh dah gaji ...jom beli belah di zalora :)
Unknown berkata…
assalamualaikum ... kalau allah nak bagi , mmg dapat . tak kejar nuffnang , zalora lak yg cari . saya mmg x berani nak beli online nih sbb takut bila nak pakai x ngam ... haru beb !
hazwan hairy berkata…
teringin gila nk beli kasut kat zalora..cntik2 tp takut saiz dia xok..hahaha
Unknown berkata…
wahhh nak terai lah...tp tggu dpt voucher hehe boleh? ;p
Akupenghibur.com berkata…
oohh yeke :) x pe beli kat luar jelah
Unknown berkata…
This is so cool!