Ticker

6/recent/ticker-posts

Hadiahkan Orang Yang Kita Sayang Dengan Printcious Mengikut Design Citarasa Tersendiri





Rewards yourself


Itulah yang selalu yang diajar oleh seorang rakan aku kalau kita mendapat kejayaan. Tanda kita menghargai diri kita walau dengan pekara yang kita lakukan itu pekara yang simple. Kadang leceh nak tempah baju atau apa mesti kena kuantiti yang banyak, kalau satu orang tak nak layan. 


Lepas itu nak cari yang kita boleh reka sendiri mengikut pilihan  kita, kadang nak upah orang design itu mahal. 

Kebetulan aku diperkenalkan oleh seorang rakan laman web printcious.

Wow, teruja !!

Barang yang cantik-cantik dan sangat senang rupanya nak mereka mengikut citarasa kita,walau kita tiada kepakaran pun kita boleh buat. Sangat sesuai kalau kita ada event dan program untuk beri cenderahati sangat sesuai.Terutama untuk Sambutan Hari Lahir, hadiah Perkahwinan, Anniversary, New Baby, Pertunangan dan Graduation.

Nak daftar pun mudah, boleh login melalui facebook dan daftar melalui email.Percaya tak kalau acik cakap, buat design baju secepat 1 minit, boleh tengok seperti di bawah.



Kena cepat, sekarang ini ada 40 % diskaun dan penghantaran percuma pembelian atas dari RM 60. Sekarang ini terdapat pelbagai jenis produk yang kita pilih dan semuanya cantik-cantik dan mengikuti perkembangan zaman.  

Dah design macam-macam tak sedar pula dah beberapa item yang dibeli. 

Seronoknya boleh design t-shirts dengan pelbagai rekaan yang cantik-cantik. Kainnya juga selesa dan berkualiti 100% Cotton yang lembut dan selesa untuk dipakai.  Dekat web itu ada pelbagi saiz t-shirts yang sesuai mengikut saiz dari orang dewasa hingga ke kanak-kanak.



Acik dah cuba basuh, kualitinya memang bagus , tak mudah ditanggalkan design. Acik tempah casing telefon bimbit, memang cantik mengikut apa yang kita design. 




Sebagai sebagai satu semangat kepada adik yang yang bongsu, acik hadiahkan tabung untuk dia. Untuk mengajar budaya menyimpan duit.






Dalam laman web printcious bukan hanya melibatkan personal kita tetapi boleh juga untuk company. Acik siap bagitahu dekat bos acik sebab boleh beli sekali banyak untuk cenderamata korporat. Rupanya banyak pilihan, siap boleh letak logo company. 



Sempena bulan kemerdekaan ini ada juga promosi combo bagi barang yang tertentu bagi kemerdekaan. Jadi rugi kalau tak ambil, harga memang berpatutan. Rupanya printcious rupanya ada juga buat DIY photo booth sesuai kalau nak buat majlis hari lahir. 



So lepas ni acik tahu di mana untuk mencari tempat barang-barang yang cantik ,menarik dengan harga yang berpatutan.Banyak barang yang boleh kita design seperti T-Shirts,Mugs, Cushions, Phone Cases, Ceramic Tiles, Puzzles, Mousepads, Button Badges, Caps, Canvas, Bags, Keychains dan Buntings. Penghantaran dalam masa 1 minggu sahaja dan kualiti barang yang kita dapatkan seperti yang di jangkakan memang tip top.







Catat Ulasan

10 Ulasan

Mama Kembar Tiga berkata…
Menarik! Buat hadiah birthday pun sesuai ni
Marina Bashah berkata…
Interesting. Nanti bolehla buat free gift
umminani berkata…
Tm ada promo 50% dgn printcous ni.
Nina Mirza berkata…
Wah.... Menarik ni bagi hadiah surprise buat yang tersayang! Buh gambar kita kannnn?
diaripink berkata…
Menarik. Boleh personalized hadiah sendiri
Yaya Azura berkata…
Banyak produk dia ye. Ada promo pulak tu sekarang ni..terbaik!
Cik Nor berkata…
cik nor pun dah banyak kali order kat cni..:)
Sue Izza berkata…
best pulak boleh design sendiri,nak buat hadiah besday suami la hehehe
Aisya Ismail berkata…
Comel je bantal ada muka sendiri.
mas saari berkata…
Suka jugak Printcious ni, sebab boleh buat design sendiri.