Ticker

6/recent/ticker-posts

Terima Kasih Kerana Setuju Duhai Ping Busuk



Assalamualaikum

Alhamdulilah hari nie acik di uji dengan pelbagai perasaan , dan sampai satu masa acik rasa give up tapi sangat bersyukur acik ada kawan-kawan yang selalu beri sokongan tanpa henti dan acik teringat ada sepotong atat dari surat Al-Baqarah

“Allah tidak membebankan seseorang melainkan dengan kesanggupannya.” (Al-Baqarah: 286)

Tersentak acik dan rasa kuat kembali,Hari nie sanggat terkejut apabila acik melihat kunjungan luar biase berlaku dah hari nie adalah jumlah paling banyak pernah acik dapatkan iaitu 4700 kunjungan.. yelah blog acik yang tak berapa nie tak de la sampai pulahan ribu seperti blog kamu semua.

Tapi bila acik buat telitian kenapa boleh berlaku dan akhirnya acik dapat jawapannye.Sebenarnya setiap kali acik update entry pasti akan acik postkan di Ping busuk.org.

Mesti pelikan apa tu Ping busuk org ??

Ping busuk .org adalah laman perkongsian artikel untuk rakyat Malaysia.



Dan kali nie acik postkan tentang Blogger Post 18 tahun ke atas  & Gambar Tak Menutup Aurat. Tak sangka rupanya ramai yang sependapat dengan acik cuma mereka tak tahu medium yang bagaimana yang hendak di luahkan dan ada tu yang takut untuk katakan tentang hal nie . Niat acik di sini adalah jika kita kongsikan ilmu yang berguna pasti akan ramai yang sudi membaca dan lebih elok jika di pratikkan.

Dan Paling suprise adalah entry tu menjadi pilihan untuk artikel pilihan busuk.Syukran Ya ALLAH ... semoga apa yang kita tulis nie dapat keredhaan ALLAH dan menjadi iktibar yang berguna kepada semua . Kepada semua boleh kungjungi ke Ping Busuk.Org .Postkan entry dan yang paling bagus adalah seperti peringatan di bawah ..ok la sampai sini dulu ..adios :)




Catat Ulasan

4 Ulasan

Unknown berkata…
aku plak yg no.2 "Maafkan Aku Sahabat"...hehe
hawiz berkata…
errrr....xtau no brape..tetibe..hihih
dina berkata…
saya tak pernah tahu cara nak guna ping busuk wangi ni semua . hehehe ketinggalan zaman sungguh T_T

#pape pon tahniah ye . rezeki boleh datang bile2 je dengan izinNya :)