Pengikut

Rabu, 10 April 2013

Wordless Wednesday # 8: Jangan Kita Jadi Anak Seperti Ini


Assalamualaikum



Share This!


14 ulasan:

  1. Ini bukan manusia...Ini beruk! tapi rasanya beruk pun tak buat ibunya macam tu...Abis tu nak panggil anak apa ye... yg perangainya lebih teruk dari beruk!??
    Kalau kita masih lagi seorang manusia... sayangilah dan jagalah ibu kita sebaiknya. Syurga itu ditelapak kaki ibu.

    p/s: Salam Acik, gambar yg memberi makna yg mendalam.

    BalasPadam
    Balasan
    1. wow first time tengok BM marah cm gini ..tapi kita kena sayangilah ibu kita

      Padam
  2. gambaran yg banyak terjadi sekarang..
    memang tak dapat nak dinafikan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul ..moga kita tak jadi seperti di gambar di atas nie

      Padam
  3. minta2 dijauhkan dari Allah. Amin. Semoga menjadi anak solehah di masa hadapan. In Shaa Allah.

    BalasPadam
  4. harap2 kita tidaklah jadi seperti itu..

    BalasPadam
  5. Waaa...sedih pulak tgk gambar ni..mmg xboleh tgk orang tua teraniaya..

    BalasPadam
  6. kalau cik akak jumpa manusia cam nie..memang nak karate dia cukup2..biar dia tahu tinggi mana langit...huhu

    BalasPadam
  7. assalamualaikum ... kasih ibu sampai syurga , kasih anak ? ... tepuk dada tanya iman dan akal

    BalasPadam
  8. wah sampai dah besar pon nak berdukung lg...hihi

    BalasPadam
  9. Memang ini realiti sesetengah anak2 zaman sekarang..Pernah tengok depan mata..Ada yang sanggup buang mak dia semata-semata kerana isteri.

    BalasPadam
  10. sedih... syangilah inu slagi ada..

    BalasPadam

Coretkan sedikit pandangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails