Wordless Wednesday # 8: Jangan Kita Jadi Anak Seperti Ini | Best Lifestyle Blog Malaysia

Pengikut

Rabu, 10 April 2013

Wordless Wednesday # 8: Jangan Kita Jadi Anak Seperti Ini


Assalamualaikum



Share This!


14 ulasan:

BinMuhammad berkata...

Ini bukan manusia...Ini beruk! tapi rasanya beruk pun tak buat ibunya macam tu...Abis tu nak panggil anak apa ye... yg perangainya lebih teruk dari beruk!??
Kalau kita masih lagi seorang manusia... sayangilah dan jagalah ibu kita sebaiknya. Syurga itu ditelapak kaki ibu.

p/s: Salam Acik, gambar yg memberi makna yg mendalam.

Unknown berkata...

gambaran yg banyak terjadi sekarang..
memang tak dapat nak dinafikan..

Unknown berkata...

minta2 dijauhkan dari Allah. Amin. Semoga menjadi anak solehah di masa hadapan. In Shaa Allah.

Zaza Iman berkata...

harap2 kita tidaklah jadi seperti itu..

Akupenghibur.com berkata...

wow first time tengok BM marah cm gini ..tapi kita kena sayangilah ibu kita

Akupenghibur.com berkata...

betul ..moga kita tak jadi seperti di gambar di atas nie

Akupenghibur.com berkata...

isnyaALLAH.. amin mudah mudahan

Akupenghibur.com berkata...

amin ..mudah mudahan

Unknown berkata...

Waaa...sedih pulak tgk gambar ni..mmg xboleh tgk orang tua teraniaya..

naomei berkata...

kalau cik akak jumpa manusia cam nie..memang nak karate dia cukup2..biar dia tahu tinggi mana langit...huhu

Tanpa Nama berkata...

assalamualaikum ... kasih ibu sampai syurga , kasih anak ? ... tepuk dada tanya iman dan akal

Unknown berkata...

wah sampai dah besar pon nak berdukung lg...hihi

Nur Nainis berkata...

Memang ini realiti sesetengah anak2 zaman sekarang..Pernah tengok depan mata..Ada yang sanggup buang mak dia semata-semata kerana isteri.

Busyra Takiyudin berkata...

sedih... syangilah inu slagi ada..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails