Tahniah Atas Perkahwinan Ustaz Azhar Idrus Kali Ke 3 | Best Lifestyle Blog Malaysia

Pengikut

Ahad, 26 Mei 2013

Tahniah Atas Perkahwinan Ustaz Azhar Idrus Kali Ke 3


Assalamualaikum


Hari ini kecoh yang mencari kebenaran , Ustaz Azhar Idrus Kawin Ke 3 ? betul ke ??Serious nie memang betul , ustaz kawin ke 3 ? tak salahkan ,jodoh ustaz . Kebetulan akak ipar acik tunjukan gambar di facebook UAI kawin .

 

Dan akupenghibur.com mengucapkan selamat pengantin baru kepada Ustaz Azhar Idrus atas perkahwinan kali ke 3 ini . Semoga kekal ke anak cucu. Barakallahulakuma wabarak alaikuma wa jam a' bainakuma fil khair...semoga kekal hingga ke syurga...amin..

Nampak sambutan yang positive di terima dari peminat UIA.. alhamdulilah  


Share This!


26 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

betul ke ?? tahniah pd UAI

naomei berkata...

wah Tahniah...:)

suffian berkata...

Taniah jugak... ada lagi 1kosong,. agak2 milik siapa ya??

nae nematoda berkata...

ada lagi 1 , agak-agak dipenuhkan ke , atau sampai 3 je ? hehe
tahniah :)

Unknown berkata...

bila suami adil, isteri pon tak ragu2 nak bagi kebenaran untuk kahwin lebih . :D

blog-tips-kurus berkata...

banyak jodoh beliau...

Unknown berkata...

follow sini. singgah sini buat pertama kali. Tahniah buat UAI

Noorkhuzieen berkata...

Tahniah UAI.. semoga berkekalan

fragmenbiru berkata...

Tahniah UAI.. Mga bhagia..

izzuddinfz berkata...

Kemahhhh~ :)

Tanpa Nama berkata...

tq pada acik sudi share info..tahniah buat UIA..

spark berkata...

tahniah kepada ust azhar

Adilah Asari berkata...

tahniah buat ustaz :)

Unknown berkata...

tahniah UAI.. :D

Unknown berkata...

tahniah dan selamat pengantin baru yg ketiga kepada UAI...

Lieza Nordin berkata...

tahniah utk ustaz.. :)) smga terus bhgia n diredhaiNya :))

Unknown berkata...

dah jodoh...tahniah buat ustaz uai..bini dia omey je tgk

Mia Liana berkata...

wahhh.. tahniah ya.. UAI ;)

Fairuz Aqilah berkata...

UNEXPECTED! that's all I can say. :D

✿Cik Cappuccino Latte ✿ berkata...

tahniah UAI. . .

BinMuhammad berkata...

Yang baik jadikan teladan...

Salam Acik, lama xkemari...dah berwajah baru rupanya :) Loading pun dan lancar. Acik bila pula...1 pun belum lagi hehe

Unknown berkata...

Tahniah....semoga kekal jodohnya.

mselim3 berkata...

Tahniah Ustad Azhar Idrus atas pernikahannya moga bahagia hingga ke akhir hayat...

mselim3

iha berkata...

Alhamdulillah.. tahniah UAI, ramai jgk yg pertikaikan sebenarnya.. tapi bagi saya tu dah jodoh, janji suami berlaku adil.. :)

Unknown berkata...

Terkejut juga tgk dalam fb smlm..tp tu bukan perkara salah dalam Islam.. sapa yg pertikaikan? fikir balik tindakan anda..Tahniah Ustaz Azhar..

Aimacomel berkata...

Alhamdulillah, bertambah lg keluarga besar beliau. Tahniah, moga bahagia mengiringi perjalanan hidup mereka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails