Pengikut

Ahad, 26 Mei 2013

Tahniah Atas Perkahwinan Ustaz Azhar Idrus Kali Ke 3


Assalamualaikum


Hari ini kecoh yang mencari kebenaran , Ustaz Azhar Idrus Kawin Ke 3 ? betul ke ??Serious nie memang betul , ustaz kawin ke 3 ? tak salahkan ,jodoh ustaz . Kebetulan akak ipar acik tunjukan gambar di facebook UAI kawin .

 

Dan akupenghibur.com mengucapkan selamat pengantin baru kepada Ustaz Azhar Idrus atas perkahwinan kali ke 3 ini . Semoga kekal ke anak cucu. Barakallahulakuma wabarak alaikuma wa jam a' bainakuma fil khair...semoga kekal hingga ke syurga...amin..

Nampak sambutan yang positive di terima dari peminat UIA.. alhamdulilah  


Share This!


26 ulasan:

  1. Taniah jugak... ada lagi 1kosong,. agak2 milik siapa ya??

    BalasPadam
  2. ada lagi 1 , agak-agak dipenuhkan ke , atau sampai 3 je ? hehe
    tahniah :)

    BalasPadam
  3. bila suami adil, isteri pon tak ragu2 nak bagi kebenaran untuk kahwin lebih . :D

    BalasPadam
  4. follow sini. singgah sini buat pertama kali. Tahniah buat UAI

    BalasPadam
  5. Tahniah UAI.. semoga berkekalan

    BalasPadam
  6. tq pada acik sudi share info..tahniah buat UIA..

    BalasPadam
  7. tahniah kepada ust azhar

    BalasPadam
  8. tahniah dan selamat pengantin baru yg ketiga kepada UAI...

    BalasPadam
  9. tahniah utk ustaz.. :)) smga terus bhgia n diredhaiNya :))

    BalasPadam
  10. dah jodoh...tahniah buat ustaz uai..bini dia omey je tgk

    BalasPadam
  11. wahhh.. tahniah ya.. UAI ;)

    BalasPadam
  12. UNEXPECTED! that's all I can say. :D

    BalasPadam
  13. Yang baik jadikan teladan...

    Salam Acik, lama xkemari...dah berwajah baru rupanya :) Loading pun dan lancar. Acik bila pula...1 pun belum lagi hehe

    BalasPadam
  14. Tahniah....semoga kekal jodohnya.

    BalasPadam
  15. Tahniah Ustad Azhar Idrus atas pernikahannya moga bahagia hingga ke akhir hayat...

    mselim3

    BalasPadam
  16. Alhamdulillah.. tahniah UAI, ramai jgk yg pertikaikan sebenarnya.. tapi bagi saya tu dah jodoh, janji suami berlaku adil.. :)

    BalasPadam
  17. Terkejut juga tgk dalam fb smlm..tp tu bukan perkara salah dalam Islam.. sapa yg pertikaikan? fikir balik tindakan anda..Tahniah Ustaz Azhar..

    BalasPadam
  18. Alhamdulillah, bertambah lg keluarga besar beliau. Tahniah, moga bahagia mengiringi perjalanan hidup mereka

    BalasPadam

Coretkan sedikit pandangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails