Pengikut

Rabu, 5 Jun 2013

Wordless Wednesday # 14 : Koleksi Hantaran Murah Dan Mudah


Assalamualaikum


hantaran durian

hantaran joystick

hantaran selipar

hantaran petai




Share This!


19 ulasan:

  1. hehe... yang murah buat masa sekarang ni cuma yang no 3 tu je..

    no 1 mahal n susah kalau bukan musim
    no 2 mahal gak tp mmg mudah
    no 4 petai mahal wooo..lelagi petai hutan..buah lain pun ikut musim gak
    no 5 haaa.. yg tu mahal gak kecuali helmet yg dah xde span..sure murah..kihkihkih...

    BalasPadam
  2. hahaha...tak nak cik akak acik...murah2 pun cik akak serius tak nak :)

    BalasPadam
  3. perghhh yg selipar jepun tu plg besttttttttttttttttttttttttttttttttttt hahaha

    BalasPadam
  4. Semua hantaran tu Ok kecuali Selipar jepun tu...xpatut! xpatut! xpatut!

    Thx Acik...buat saya tersenyum :)


    BalasPadam
  5. Wow... hantaran yang jimat betul.. memang kita digalakkan tidak membazir.. tapi beragak2 la sikit.. biar la bagi benda yang elok sikit.. apepon, memang menarik.. :-)

    BalasPadam
  6. Assalam acik, hahaha..aduhai, gmbar no2 tu xkan joystick je?? yg mhal pn helmet tu je..

    BalasPadam
  7. @S.K.A walaikumusalam... aahh joystick saje ..itu jer yg termampu

    BalasPadam
  8. Haha..mmg mudah ni..hantaran saya dulu ada jgk yg mudah..letak spek mata rayban.. topi tu ok apa..

    BalasPadam
  9. hahaha acik!!! nak pecah dah perut krole ni menahan gelak hahaha...nak gelak guling2 tngok gmbaq tu...seriusly acik...btulke tu? dpt dr mne gmbaq tu?

    BalasPadam
  10. hahahaha boleh buat nie....adoiyai

    BalasPadam
  11. wah..petai n durian best.. =)

    BalasPadam
  12. Banyak2 hantara Azwa suka no.1 je..hahaah.. Yang tak bla..bila tengok yang no.3 tu.. :)

    BalasPadam
  13. @krole HEHEHEE syeikh google yang bagi

    BalasPadam
  14. durian tuh macam kedekut jer , kasut tuh nampak berjimat sgt , helmet tu sesuai utk psgn mat rempit ...

    BalasPadam
  15. hanya mampu gelak. save bajet sggh. hehhe, simple ..

    BalasPadam
  16. haha mmg lawak betul....yg selipar jepun tu pon kasik la yg baru sikit...ni sampai dah pudar dah brandnya tu....

    BalasPadam
  17. kreatif juga sebab menggunakan buah-buahan tempatan seperti petai&durian.. hihi.. selalunya orang guna epal, anggur dan buah2 import lain..

    BalasPadam

Coretkan sedikit pandangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails