Pengikut

Rabu, 5 Jun 2013

Wordless Wednesday # 14 : Koleksi Hantaran Murah Dan Mudah


Assalamualaikum


hantaran durian

hantaran joystick

hantaran selipar

hantaran petai




Share This!


19 ulasan:

Rozita berkata...

hehe... yang murah buat masa sekarang ni cuma yang no 3 tu je..

no 1 mahal n susah kalau bukan musim
no 2 mahal gak tp mmg mudah
no 4 petai mahal wooo..lelagi petai hutan..buah lain pun ikut musim gak
no 5 haaa.. yg tu mahal gak kecuali helmet yg dah xde span..sure murah..kihkihkih...

Nao Mei berkata...

hahaha...tak nak cik akak acik...murah2 pun cik akak serius tak nak :)

Budak Kampung berkata...

BK nak yg no 4 tu hahahah

adzairdawati makdara berkata...

perghhh yg selipar jepun tu plg besttttttttttttttttttttttttttttttttttt hahaha

Bin Muhammad berkata...

Semua hantaran tu Ok kecuali Selipar jepun tu...xpatut! xpatut! xpatut!

Thx Acik...buat saya tersenyum :)


farid salleh berkata...

Wow... hantaran yang jimat betul.. memang kita digalakkan tidak membazir.. tapi beragak2 la sikit.. biar la bagi benda yang elok sikit.. apepon, memang menarik.. :-)

S.K.A berkata...

Assalam acik, hahaha..aduhai, gmbar no2 tu xkan joystick je?? yg mhal pn helmet tu je..

Aku Penghibur berkata...

@S.K.A walaikumusalam... aahh joystick saje ..itu jer yg termampu

Mieza Jhaa K berkata...

Haha..mmg mudah ni..hantaran saya dulu ada jgk yg mudah..letak spek mata rayban.. topi tu ok apa..

krole berkata...

hahaha acik!!! nak pecah dah perut krole ni menahan gelak hahaha...nak gelak guling2 tngok gmbaq tu...seriusly acik...btulke tu? dpt dr mne gmbaq tu?

MR & MRS MAKMUM berkata...

hahahaha boleh buat nie....adoiyai

Zaza berkata...

wah..petai n durian best.. =)

Azwar Syuhada berkata...

Banyak2 hantara Azwa suka no.1 je..hahaah.. Yang tak bla..bila tengok yang no.3 tu.. :)

Aku Penghibur berkata...

@krole HEHEHEE syeikh google yang bagi

mawar ungu berkata...

hahaha lucu plak

veesandii berkata...

durian tuh macam kedekut jer , kasut tuh nampak berjimat sgt , helmet tu sesuai utk psgn mat rempit ...

marniey zul berkata...

hanya mampu gelak. save bajet sggh. hehhe, simple ..

Hatimi Tahirruddin berkata...

haha mmg lawak betul....yg selipar jepun tu pon kasik la yg baru sikit...ni sampai dah pudar dah brandnya tu....

Mizz Aiza berkata...

kreatif juga sebab menggunakan buah-buahan tempatan seperti petai&durian.. hihi.. selalunya orang guna epal, anggur dan buah2 import lain..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails