Wordless Wednesday # 14 : Koleksi Hantaran Murah Dan Mudah | Best Lifestyle Blog Malaysia

Pengikut

Rabu, 5 Jun 2013

Wordless Wednesday # 14 : Koleksi Hantaran Murah Dan Mudah


Assalamualaikum


hantaran durian

hantaran joystick

hantaran selipar

hantaran petai




Share This!


19 ulasan:

Rozita Ceritaita berkata...

hehe... yang murah buat masa sekarang ni cuma yang no 3 tu je..

no 1 mahal n susah kalau bukan musim
no 2 mahal gak tp mmg mudah
no 4 petai mahal wooo..lelagi petai hutan..buah lain pun ikut musim gak
no 5 haaa.. yg tu mahal gak kecuali helmet yg dah xde span..sure murah..kihkihkih...

naomei berkata...

hahaha...tak nak cik akak acik...murah2 pun cik akak serius tak nak :)

Unknown berkata...

BK nak yg no 4 tu hahahah

bicara mak dara berkata...

perghhh yg selipar jepun tu plg besttttttttttttttttttttttttttttttttttt hahaha

BinMuhammad berkata...

Semua hantaran tu Ok kecuali Selipar jepun tu...xpatut! xpatut! xpatut!

Thx Acik...buat saya tersenyum :)


Unknown berkata...

Wow... hantaran yang jimat betul.. memang kita digalakkan tidak membazir.. tapi beragak2 la sikit.. biar la bagi benda yang elok sikit.. apepon, memang menarik.. :-)

Fais-SKA berkata...

Assalam acik, hahaha..aduhai, gmbar no2 tu xkan joystick je?? yg mhal pn helmet tu je..

Akupenghibur.com berkata...

@S.K.A walaikumusalam... aahh joystick saje ..itu jer yg termampu

Unknown berkata...

Haha..mmg mudah ni..hantaran saya dulu ada jgk yg mudah..letak spek mata rayban.. topi tu ok apa..

krole berkata...

hahaha acik!!! nak pecah dah perut krole ni menahan gelak hahaha...nak gelak guling2 tngok gmbaq tu...seriusly acik...btulke tu? dpt dr mne gmbaq tu?

cik Anggur berkata...

hahahaha boleh buat nie....adoiyai

Zaza Iman berkata...

wah..petai n durian best.. =)

Azwar Syuhada berkata...

Banyak2 hantara Azwa suka no.1 je..hahaah.. Yang tak bla..bila tengok yang no.3 tu.. :)

Akupenghibur.com berkata...

@krole HEHEHEE syeikh google yang bagi

Unknown berkata...

hahaha lucu plak

Awanama berkata...

durian tuh macam kedekut jer , kasut tuh nampak berjimat sgt , helmet tu sesuai utk psgn mat rempit ...

Unknown berkata...

hanya mampu gelak. save bajet sggh. hehhe, simple ..

Unknown berkata...

haha mmg lawak betul....yg selipar jepun tu pon kasik la yg baru sikit...ni sampai dah pudar dah brandnya tu....

Unknown berkata...

kreatif juga sebab menggunakan buah-buahan tempatan seperti petai&durian.. hihi.. selalunya orang guna epal, anggur dan buah2 import lain..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails