Wordless Wednesday # 17 : Antara Jerebu Dan Aurat | Best Lifestyle Blog Malaysia

Pengikut

Rabu, 26 Jun 2013

Wordless Wednesday # 17 : Antara Jerebu Dan Aurat


Assalamualaikum

Share This!


29 ulasan:

Syed Wazien berkata...

Betul3x!

Carlos Santiago berkata...

kena sijibik hehehe

Awanama berkata...

betul tu...

naomei berkata...

wah yang lelaki tu main pandang je kan...cubalah tegur cara baik kan...hahaha....biasa ppuan zaman sekarang memang suka open house kot...tu yang dedah sana, dedah sini..huhuhu...dashyat betol

bicara mak dara berkata...

hehehe dalam maknanya tu :)

Unknown berkata...

sadisnya...

Unknown berkata...

betul sesangat.. :D hehehe

Azwar Syuhada berkata...

Satu gambar, menyimpul banyak makna. :)

Unknown berkata...

beginilah senario yang berlaku pada hari ini acik.. nice sharing..

Akupenghibur.com berkata...

hehehehe :)

Akupenghibur.com berkata...

kan itulah :)

Akupenghibur.com berkata...

hihihi :)

Akupenghibur.com berkata...

ini hanye sketsa hidup

Akupenghibur.com berkata...

hihi kan MD

Akupenghibur.com berkata...

hihihi itulah

Akupenghibur.com berkata...

inilah reality kan kak

Annamariana1989 berkata...

senyum x perlu kata apa2 :)

Unknown berkata...

Kikiki...klau jmpa perempun macam ni kt luar beranikan diri utk kata macam tu,. Apa la reaksi mereka agaknya..

niesalhaq berkata...

Moga Allah beri hidayah serta petunjuk bagi mereka2 yang mungkin masih tidak sedar ttg hakikat sebenar kehidupan di dunia ini utk apa dan kerana apa. Aminnn.

Adilah Asari berkata...

terbaik lah ^_^

PCL berkata...

ingat org2 mcm tu 'kebal' ..

Zaza Iman berkata...

yes..kan2..hehe

nae nematoda berkata...

haha , terbaik la punya sindir...:P

BinMuhammad berkata...

Tembakan yang tepat! Menusuk kalbu! :D

Nina Mads berkata...

haha.. kalau tak terasa lg memang saja2

krole berkata...

huhuhu walaupun lawak kartun tu...tapi mesejnya amat jelas...moga dapat memberi ikhtibar kepada muslimah diluar sana yang belum lagi menutup aurat~ amin. terbaik acik~

Unknown berkata...

erm.. ada mesej tersirat tu, kena buat-buat faham ni...

Unknown berkata...

hehe ada betulnya tu....lebih takut jerebu daripada yg maha kuasa....

Unknown berkata...

pergh!!! terasa sesangat...... pedih ayat tu.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails