Pengikut

Rabu, 26 Jun 2013

Wordless Wednesday # 17 : Antara Jerebu Dan Aurat


Assalamualaikum

Share This!


29 ulasan:

Syed Wazien berkata...

Betul3x!

Carlos Santiago berkata...

kena sijibik hehehe

Kathy Rbain berkata...

betul tu...

Nao Mei berkata...

wah yang lelaki tu main pandang je kan...cubalah tegur cara baik kan...hahaha....biasa ppuan zaman sekarang memang suka open house kot...tu yang dedah sana, dedah sini..huhuhu...dashyat betol

adzairdawati makdara berkata...

hehehe dalam maknanya tu :)

dear xila berkata...

sadisnya...

cahaya ilahi berkata...

betul sesangat.. :D hehehe

Azwar Syuhada berkata...

Satu gambar, menyimpul banyak makna. :)

Mizz Aiza berkata...

beginilah senario yang berlaku pada hari ini acik.. nice sharing..

Aku Penghibur berkata...

hehehehe :)

Aku Penghibur berkata...

kan itulah :)

Aku Penghibur berkata...

hihihi :)

Aku Penghibur berkata...

ini hanye sketsa hidup

Aku Penghibur berkata...

hihi kan MD

Aku Penghibur berkata...

hihihi itulah

Aku Penghibur berkata...

inilah reality kan kak

ANNA MARIANA berkata...

senyum x perlu kata apa2 :)

Mieza Jhaa K berkata...

Kikiki...klau jmpa perempun macam ni kt luar beranikan diri utk kata macam tu,. Apa la reaksi mereka agaknya..

Nies alhaQ berkata...

Moga Allah beri hidayah serta petunjuk bagi mereka2 yang mungkin masih tidak sedar ttg hakikat sebenar kehidupan di dunia ini utk apa dan kerana apa. Aminnn.

cik yaya berkata...

terbaik lah ^_^

PakcikLie PCL berkata...

ingat org2 mcm tu 'kebal' ..

Zaza berkata...

yes..kan2..hehe

NANG NOR AZIMAH LONG NADZRI berkata...

haha , terbaik la punya sindir...:P

Bin Muhammad berkata...

Tembakan yang tepat! Menusuk kalbu! :D

Amanina Mads berkata...

haha.. kalau tak terasa lg memang saja2

krole berkata...

huhuhu walaupun lawak kartun tu...tapi mesejnya amat jelas...moga dapat memberi ikhtibar kepada muslimah diluar sana yang belum lagi menutup aurat~ amin. terbaik acik~

Norhasniza Khalid berkata...

erm.. ada mesej tersirat tu, kena buat-buat faham ni...

Hatimi Tahirruddin berkata...

hehe ada betulnya tu....lebih takut jerebu daripada yg maha kuasa....

Remy hazza berkata...

pergh!!! terasa sesangat...... pedih ayat tu.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails