Ya Allah, Jika Aku Jatuh Cinta, Cintakanlah Aku Pada Seseorang Yang Melabuhkan Cintanya PadaMu | Best Lifestyle Blog Malaysia

Pengikut

Jumaat, 21 Jun 2013

Ya Allah, Jika Aku Jatuh Cinta, Cintakanlah Aku Pada Seseorang Yang Melabuhkan Cintanya PadaMu



 Assalamualaikum 

Aku lihat semua manusia mencari cinta yang makna cinta yang sebenar dan cinta yang kekal selamanya

Aku juga mencari di mana cinta itu

Tapi aku bersyukur

Kerana aku medambakan cinta dari yang maha esa 

(iklan) Nak cari jodoh jom daftar di sini --> cari jodoh


Ya Allah, jika aku jatuh cinta,

cintakanlah aku pada seseorang yang

melabuhkan cintanya pada-Mu,



agar bertambah kekuatanku untuk mencintaimu



Ya Allah, jika aku jatuh cinta,

jagalah cintaku padanya agar tidak

melebihi cintaku pada-Mu,



Ya Rabbana, jika aku jatuh hati,

jagalah hatiku padanya agar tidak

berpaling dari hati-Mu.



Ya Allah, jika aku rindu,

jagalah rinduku padanya agar tidak lalai aku

merindukan syurga-Mu.



Ya Allah, jika kau halalkan aku merindui kekasih-mu,

jangan biarkan aku melampaui batas sehinggah melupakan aku

pada cinta hakiki

dan rindu abadi hanya kepada-Mu.




Kukuhkanlah Ya Allah ikatannya.

kekalkanlah cintanya.

Tunjukilah jalan-jalannya.

Penuhilah hati-hati ini

Dengan Nur-Mu yang tiada pernah pudar.

bertawakal di jalan-Mu

Alhamdulilah kerana atas segala cintmu ya ALLAH …

Aku bersyukur  ya ALLAH 

Share This!


25 ulasan:

naomei berkata...

cinta yang indah cinta padaNYA :)

mila berkata...

acik, dh jpe yg sesuai ke??

tarmizi berkata...

macam mana nak jumpa cinta

Unknown berkata...

Sedihh...teringat kisah cinta.. Acikk...nak kawin jangan lupakan saya tau..

Unknown berkata...

Acuk dah jumpa ke ?
InsyaAllah kita sma2 jumpa yg ssuai bila tba masanya :)

Unknown berkata...

*acik. Hehe typo

Unknown berkata...

elok percepatkanlah hehehe

Mizz Aiza berkata...

jika dah berjumpa tu percepatkanlah.. jangan ditangguhkan lagi..

Unknown berkata...

semoga kita mencinta nya kerana Allah

niesalhaq berkata...

Amin ya Rabbal 'alaminnn.

Awanama berkata...

jangan lupa jemput akak tau?

BinMuhammad berkata...

Salam, macam ada petanda perkhabaran gembira jer...
Terbau2 nasi minyak nih!

Akupenghibur.com berkata...

lom lagi kak sedang mencari :)

Akupenghibur.com berkata...

berusaha, berdoa dan tawakal

Akupenghibur.com berkata...

mesti,, tpi lmbt lgi la :)

Akupenghibur.com berkata...

belum lgi cik bella ,, insyaAllah

Akupenghibur.com berkata...

hehhehe kalau boleh nak cepat tapi tak ada lagi jodoh :)

Akupenghibur.com berkata...

hehehehe kak study lagi ,, calon pon belum ada

Akupenghibur.com berkata...

love Allah

Akupenghibur.com berkata...

hehehe x akn lupa

Akupenghibur.com berkata...

wslm ishh tidakl jauh lagi perjlanan

Unknown berkata...

wah terbaik entri ni...semoga jumpa jodoh yg terbaik juga nanti bro...insya allah...

kak gojes berkata...

mudah2an acik jumpa yg dah ditakdirkan...amin...

Unknown berkata...

semoga bertemu yg abadi nanti.... pilih yg terbaik utk hari2 mendatang...... gud luck tau!

Suria Amanda berkata...

Akak pun nak doa sama macam acik hari2 la...mana tau jodoh akak sampai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails