Ticker

6/recent/ticker-posts

Program Advokasi Awam Beri Kesedaran Kepada Masyarakat Di Siarkan Di Metro Ahad






Assalamualaikum

Hari ini rasa sangat bahagia, hanya sekadar berkongsi kepada kamu semua. Siapa yang pernah membaca entri acik tentang  civic awareness Uitm Campaign di bukut bintang (click sini) . Alhamdulilah mendapat liputan dari pihak media, semasa hari kejadian secara langsung bersama Bernama. Dan hari ini di siarkan di Metro Ahad. 



Pada permulaannya memang mendebarkan sewaktu menjalankan aktiviti ini kerana ia tempat terbuka dan berjumpa dengan beribu orang lagi-lagi lokasi kami merupakan tempat tumpuan masyarakat kota. Kempen kami lebih kepada "showing your sweet love " berkaitan dengan kasih sayang. Kerana sesama insani sama ada sesama berkawan, ibu bapa dan adik beradik susah sangat untuk berkata terima kasih kepada mereka. Perkataan yang mudah tetapi sukar untuk di luah. Pada hari kejadian kami mengedarkan coklat untuk menghargai rakyat malaysia. Dan kami menumpukan pasangan sama ada keluarga mahupun berdua. 

Di mana mereka perlu meluahkan rasa terima kasih dan kasih sayang kepada insani. Sebagai contoh, terima kasih kerana menjadi mak saya, terima kasih kerana jadi kawan yang baik  dan sebagainya. 

Di mana rakan-rakan acik yang lain juga turut menjayakan aktiviti-aktiviti seperti kempen kitar semula, kempen minum 8 gelas air sehari, kempen kesedaran jalan raya dan sebagainya.

Hari ini metro ahad ruangan ekspesi pada 26 januari 2014 di siarkan mendidik amalan murni. Ketika hari kejadian juga ada basking dan kutipan mangsa banjir.

Semoga kempen-kempen seperti ini di teruskan lagi di masa-masa akan datang. Dan minta maaf acik tak sempat nak blogwalking kerana kesibukan yang tak dapat di elakkan . Acik minta maaf yer.
Civic Awareness Uitm Campaign 2013 on Bukit Bintang - See more at: http://www.akupenghibur.com/2013/12/civic-awareness-uitm-campaign-2013-on.html#sthash.uVhoArOV.dpuf
Civic Awareness Uitm Campaign 2013 on Bukit Bintang - See more at: http://www.akupenghibur.com/2013/12/civic-awareness-uitm-campaign-2013-on.html#sthash.uVhoArOV.dpuf

Catat Ulasan

21 Ulasan

Unknown berkata…
Bagus bagus Achik joint program macam ni.. :)
Cik Nor berkata…
wah..bagus la acik ni..:)
Linda berkata…
Wahh..terbaikk...congrats ;)
Ainim Rashihah berkata…
baguslag Acik program macam ni..opps.. Achik jauh muda daripada saya. Boleh panggil saya kakak ya
paridah berkata…
RAJIN ACIK SERTAI AKTVTI YG BERFAEDAH N BAGUS SGT...
Khir Khalid berkata…
Terbaik!!! semoga terus berjaya Acik.. :) :)
Unknown berkata…
hoho terbaik laaa.. aktiviti camni patut selalu kena buat.. Coklat kan manis macam kasih sayang juga.. So alang2 lepaking kat sini nak ucap terima kasih jadi kawan aq kat dunia ternet. gUd luck Acik!
mselim3 berkata…
Assalammualaikum...achik,

wahh.. program macam nie bagus achik.. tgk biodata tu. Orang kota tinggi yer.. achik femes lah.. dah berapa kali masuk akhbar...

mselim3

unsecretostory berkata…
Macam acik jea , hehee. Waww. Tahniah. Good Job!!
Blog Santai berkata…
Congrats acik..salam hujung minggu ya!!!
Tanpa Nama berkata…
wahh bagusnya acik, muda2 lagi dah join kempen2 yg macamni. banyak manfaat ^^
Unknown berkata…
tahniah bro...sedikit sebanyak program nie dapt gak educated people pasal kasih sayang :)
Tanpa Nama berkata…
Great Achik! U deserve on that....keep continue writing my lil bro ;)
Gee Lion berkata…
good effort acik. semoga lebih ramai mahasiswa yg anjurkan kempen sebegini drpd berdemo yg tak tahu hujung pangkalnya.. hurmm..
ANIM berkata…
tahniah..sesuatu yang bermanfaat begini sepatutnya dicontohi anak muda yang lain..
bangga kak anim juga (jadi anak Johor)
Fatin Wawa berkata…
memang bestkan buat kempen macam ni.. hehe..
fragmenbiru berkata…
Alhamdulillah Acik..terbaik!!! keep it up...
Azlan Strider berkata…
Terbaik laa achik..semoga usaha-usaha macam ini akan diteruskan...

Regards,
Strider