Ticker

6/recent/ticker-posts

7 Sebab Kamu Perlu Ke Wayang Menonton The Jungle Book 2016



Assalamualaikum

Pertama sekali acik nak ucapkan terima kasih kerana memberi tiket wayang free untuk menonton jungle book. Ini antara cerita yang di nantikan selain wallcraft nanti.

Siapa peminat jungle book dalam bentuk kartun pasti telah mengenali setiap watak dalam cerita tersebut. Kini tampil dengan filem nyata dan fiksyen yang menakjubkan hasil garapan Jon Favreau.

Dah tengok The Jungle Book ? 

Belum lagi , alahai rugi tak pe acik senaraikan 7 sebab kamu perlu tengok " Jungle Book"

Pertama : Semangat setia kawan



Dalam cerita ini di paparkan semangat setia kawan terutama dari bagheera (singa kumbang) dan baboo (beruang). Bagherra mereka binatang yang mula-mula sekali menjaga dari kecil dan di serahkan pada gembolan serigala sehingga kini dan sesuatu terjadi.

Kedua : Kasih Sayang Ibu



Hehe binatang pun ada perasaan dan di tunjukkan oleh Rakha yang menjaga Mowgli dari kecil. Walaupun mereka berbeza jenis dan kaumnya dia tetap mempertahankan anaknya apabila di minta untuk keluar dari gerombolan serigala.

Ketiga : Keberanian seorang budak kecil



Semangat tidak putus asa, berani menentang apa sahaja di tunjukkan Mowgli. Berhadapan dengan Sera Khan yang sangat mengiginkan kematiannya kerana dendam pada ayahnya yang telah membutakan sebelah matanya.

Kempat : Binatang boleh bercakap

Hahaha keadaan ini memang epik kerana binatang boleh bercakap dan mempunyai perasaan yang sukar di gambarkan. Kegembiraan, kesedihan,kecewaan, ketakutan dan keberanian di tunjuk pengarah dengan sangat gitu.

Kelima : " Bungi Api" buatan manusia

Apa pula bunga api?

Dalam filem ini kerana kerakusan tangan-tangan manusia yang menyebabkan kerosakkan dan kebinasaan. Nak tahu lebih lanjut tengok sendiri.

Keenam : Keindahan alam semula jadi yang superb!!

Sepanjang melihat filem ini memang acik terpegun dengan keindahan alam semula jadi. Seolah kita rasai berada di suasana yang sebenar !!

Ketujuh : Keterujaan &terkejut !!



Sera Khan adalah watak yang paling yang paling geram dan selalu buat kejutan. Cubaan membunuh berkali-kali sehingga sanggup bunuh akele .Kejam !! 

Catat Ulasan

6 Ulasan

Mama Kembar Tiga berkata…
esok malam nak bawa si kembar pi tengok, tak sabar dah ni hehe
umminani berkata…
elemen best, kena tengok nii
Unknown berkata…
laa ada part mati ke huhu :l
paridah berkata…
RUGI KALAU XTENGOK FILM MENNARIK NI..