Diet ? Amalkan Ctrimax dan tinggalkan makanan dan minuman manis selepas jam 7 malam | Best Lifestyle Blog Malaysia

Pengikut

Jumaat, 23 Februari 2018

Diet ? Amalkan Ctrimax dan tinggalkan makanan dan minuman manis selepas jam 7 malam


Kau dah makin gemuk !
Wei makin tembamlah pipi!
Dulu kurus, makin "sehat"eh ?


Itulah kata-kata mereka , ada yang memerli dan ada yang jadikan bahan bualan mereka.

Aku puas berdiet, ada ketika turun, ada ketika naik mendadak pula. Lagi satu aku pernah diet tak makan nasi. Tapi badan gigil teruk. Sampai badan lemah gemalai, tiada daya.

Dah masuk hari ke 7 aku minum Ctrimax ini dengan diet teratur. Lepas sarapan minum ctrimax. Serious kenyang sampai ke malam, aku rasa teruja betul. Mulanya aku sendiri tak percaya, dah tiba tengahhari aku tak rasa nak makan.


Apa itu ctrimax ?

Ctrimax ni adalah minuman untuk mereka yang ingin mengawal selera makan. Dari situ perlahan demi perlahan, kita akan belajar mengawal pemakanan dengan senang.Kandungan utamanya adalah daripada natural ingredient dari buah buahan iaitu buah Markisa, lemon, roselle dan grapefruit.


Kebiasannya produk-produk kalau minum mesti akan keluar masuk tandas. Ada sampai cirit birit, kalau ctrimax aku minum tak perlu.

Buat kerja pun seronok je, Paling penting ianya tidak gula. Ye betul tiada gula. Itu paling penting.



Siapa yang sesuai ambil Ctrimax ? 
  • Orang Yang Gemar Fastfood
  • Suka Makan Lewat Malam
  • Gemar Minum Air Manis Dan Bergas
  • Lepas Makan Terus Tidur
  • Suka Makan Ayam Bahagian Paha Dan Kepak
  • Orang Yang Tidak Boleh Hidup Tanpa Nasi
  • Gemar Tambah Keju Dalam Makanan
  • Yang Gemar Melepak Di Cafe-cafe makan dessert
  • Suka Makanan Bergoreng 
  • Suka Makanan Yang Berasaskan Tepung macam Goreng Pisang, Jemput-jemput.

Tetapi untuk ibu mengandung tidak di galakkan, tetapi kalau bapa mengandung di alu-alukan minum. Haha


Cara terbaik untuk minum ctrimax adalah selepas sarapan pagi. Sarapan penting jangan skip. Tuangkan pada 150 ml air.

Dah minum itu, makan luangkan sedikit masa untuk buat senaman ringkas. Ala-ala poco-poco pu n okey.

Paling penting adalah tinggalkan makanan dan minuman manis selepas jam 7 malam.

So, jomlah sama-sama kurus, jaga kesihatan.

Nak dapatkan produk dan keterangan lebih lanjut hubungi :

Facebook : Ctrimax Malaysia 
Instagram : Ctrimaxhq
Whatsapp : 60 10-330 0886



Share This!


2 ulasan:

Sales Marketing berkata...

terbaiklah, first time dengar produk nie,.. review nie terus rasa nak cuba.. terbaik review..

Kerja Kosong Johor berkata...

terbaik!! nak cuba jgk lah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails