Pengikut

Jumaat, 23 Mac 2018

Nasi Lemak Wak Kentut Kembali Viral


Assalamualaikum


Pernah dengar Nasi Lemak Wak Kentut ?

Kedengarannya memang agak pelik, tetapi kalau pergi ke sana hampir setiap hari penuh dengan orang. Datang dari jauh merasai keenakkan nasi lemak tersebut.

Jangan di bayang tentang kentut itu hanyalah gelaran yang di berikan kepada pengasannya.


Tetapi kenapa orang sanggup beratur untuk rasai nasi lemak wak kentut ?

Pertama : Kerana keenakan nasi lemak tersebut bersama pilihan lauk mengikut citarasa. Paling sedap ayam gorengnya ranggup-ranggup dan panas-panas.

Kedua : Harga yang sangat berpatutan.
Siapa pernah pergi ke sini pasti tahu harga yang di tawarkan murah tetapi bergantung juga pada kamu makan. Janganlah makan macam-macam harapkan harga RM 1 sahaja.Bank pun boleh bankrup.

Ketiga : Sambal sepingan

Kalau tempat lain kita kena minta tambah itu , ada situ siap kena cas.Tapi di kedai nasi lemak wak kentut jangan risau. Sambal sepinggan memang puas hati.

Keempat : Mesra pelangan.

Kalau datang ke sana seronok, beratur panjang-panjang pun tak apa. Sebab mereka memang mesra dengan kita. 

Nak tahu lebih detail boleh tengok di bawah. Direct terus ke kedai. Terletak di Kulai boleh tengok sekali kereta api.

Share This!


4 ulasan:

Farahain ZFA berkata...

alamak , ain yg org johor pun tak merasa lagi .. nak kena cuba jugak rasa ni .hhehe..

Asyiqin berkata...

jaub pulak kulai ni. kalau dekat kl dah lama cari. hihi

Dura Norell berkata...

kene tunggu ada rezeki dan kesempatan ke Johor baru dapat merasa hihi..

paridah berkata...

SEDAP SGT TU PATUT RMAI PELANGGANNYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails