Pengikut

Khamis, 3 Februari 2011

Alamak Banjir ...but aku selamat :)


Asalamualaikum.....

cuti sem nie memang rasanya pendek sangat.... dan yang paling penting tiap-tiap hari mesti bersilang hujan dan panas... memang tension tol ...sebab nak jalan pon susah..but is okey because tu rahmat ALLAH bagi..... but so surprise bila segamat banjir teruk ...sebab mase 2007 Kota Tinggi tengelam.... memang agak dasyat la ..... banjir teruk tol..... tapi alhamdulilah kota tinggi banjir sikit jer....x macam dulu lagi...

aku plak dah beli tiket untuk balik kota tinggi...risau jugak bas x lepas...but bila telefon kuanter....orang tu cakap bas cm base... berdebar x hilang lagi.... sampai la bas sampai dan balik ke kota tinggi,johor.... alhamdulilah selamat sampai..but kota still banjir lagi.... hopefully banjir makin reda sebab cuti sem dah nak abez n nak balik ke politeknik plak....

dan aku dapat arahan dari bridged bencana ada misi di sekitar segamat dan melaka...but tak dapat join sebab jauh dan masa tu banjir masih belum reda ..whatever..balik nanti mesti ada lagi misi bencana alam..so i will join... tangungjawab kominity.....

Banjir Sekitar Bandar Kota Tinggi ,Johor


Share This!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Coretkan sedikit pandangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails