Pengikut

Selasa, 8 Februari 2011

Don't judge book by it cover...



Assalamualaikum...... ..

Dalam hidup nie memang merumitkan ..... dan semua berlaku bagai dirancang...... aku pon tak thu nak wat pe.... dari setiap hari mesti ada jer pekara tidak di senangi berlaku.....but aku just hadapi selagi termampu.... ermmm hahahahah but semua nie rasanya macam cerita KARTOON .... kelakar... sebab aku nie dah mcm perghhh... ada pekara yang orang x tahu pasal aku...dan aku rasa memang kelakar....

kelakar bila ada orang perhatikan baju apa yg aku pakai......siap mention kt fb...ari nie aku pakai baju apa.....hahahahh :)


kelakar bila orang cakap aku sombong..........


kelakar bila orang cakap aku pendiam @ sopan....


kelakar bila nie cakap aku nie self fish........


kelakar bila orang kata aku playboy...girlfriend pon x de ..... haiyo...


kelakar bila orang kata takut nak tegur hahaha

semunya tu x betul....tu la orang tua cakap... TAK KENAL MAKA TAK CINTA...hahahah dah kenal jangan nk bercinta plk hahahah mengarut la ....so kenal dulu sape aku ...baru thu sape MOHD IZAHAR BIN SABTU ... :)

Share This!


6 ulasan:

  1. haha =) .
    hari ni abg acik pakai baju warnee ..
    arrgghh tak tau la .
    haahhahaha =p

    BalasPadam
  2. hanis hahahahha gud2 x thu ..sukanya hati nie

    BalasPadam
  3. hehe .
    anis tak sempat la nak stalker acik .
    yg stalker acik tu mesty admire kat acikkkkk
    hhaaha

    BalasPadam
  4. hanis haaahah x pe2 x perlu.... dh la bju ckit nnti hafal warnenya

    BalasPadam
  5. hahaha .
    kalau yg asyik perhati acik je .
    mesty da bole agak an baju acik bape helai .
    lalalalalala =)

    BalasPadam
  6. ermm hahaha jgn cm tu ...segan la nnti ..haiyo nnti orng thu brape helai bj acik ada

    BalasPadam

Coretkan sedikit pandangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails