Ticker

6/recent/ticker-posts

Inginkan Lelaki Atau Perempuan Sempurna ?? Meh sini



Assalamualaikum

Hai semua apa kabar ?? dah senyum belum ?? senyum la dulu baru best nak bercerita. sebelum tu terima kasih sangat acik ucapkan kepada kawan-kawan blogger yang hantar kad raya dan kawan-kawan facebook yang hantr jugak kad raya dan beri support selama nie kepada acik, tanpa kamu semua hidup acik nothing . Even dalam hati memang masih rasa kehilangan tapi is okey hidup kena teruskan. Maaf kalau acik terkasar bahasa di facebook, bukan apa pada mulanya acik x boleh trima semua nie tapi acik dah ikhlaskan dan acik doakan dia bahagia.

ok panjang lebar plak rasanya, teruskan dengan cerita hari nie yang acik nak kongsikan pada kamu semua. Pernah tak terfikir kalau lelaki/perempuan idaman yang kamu ingini kamu dapatkan ??? totally mengikut apa yang kamu. Kalau kamu nak yang romantik, handsome,cantik , perfect memang kamu boleh dapatkan... hahahhaha bagi acik satu ... acik nak jugak ..


sebenarnya ini adalah satu fantasi dari cerita jepun/korea "Absolute Boyfriend" aah cerita nie memang best sangat terutama kepada perempuan yang belum ada couple dan mencari lelaki yang sempurna. Totally cerita nie memang terbaikkkk dan sedih .. haha acik layan cerita nie sebab bayangkan kia dapat ciri Lelaki / Perempuan yang kita inginkan dalam hidup .

Memang bila tengok cerita nie ada feeling, percaya la ..so tunggu apa lagi meh cari cerita nie. Memang seronok sangat sebab kita hidup dengan orang yang kita suka tapi di sebaliknya kita hidup dengan mesin yang diberikan nyawa.Tapi kalau acik la tak kisahla asalkan tak seperti manusia yang selalu menyakitkan hahaha (ayat pasrah) but memang seronok so ..jangan lupa tengok ..


acik cuba nak kongsikan cara macam mane nak hilangkan kesedihan kepada kamu yang macam acik nie ..at least kamu akan terfikir hidup nie sebenarnya indah dan akan ada seseorang yg terbaik untuk kita. Jangan fikir bukan-bukan yer nie hanya cerita bukan membelakangkan Maha Pencipta. Just For Fun.. Lelaki & Perempuan untuk real ini hanya cerita hahaha :)


Aah kepada yang masih tak percaya boleh tengok demo cerita nie :)

Catat Ulasan

18 Ulasan

daim berkata…
da tengok dulu!! :D
FarizAtie berkata…
huu x tgk lg..kui3..
Nur Intan Syafinaz berkata…
Dah tengok dah Zettai Kareshi dalam Jepunnye..Cerita ni bolehlah tahan..Ada drama dan satu episod speacial movie.
hana berkata…
dah tgk...
mmg best..
=D
Akupenghibur.com berkata…
hahahaha yup mmg best :)
Lady ★ Hanna berkata…
besh.. tp xde yg sesempuna baginda~
Akupenghibur.com berkata…
yup itu pasti .... nie cerita saje lol
GedadoDicaprio berkata…
zettai kareshi!! aq a tgk, bes....
Siti Safiyyah berkata…
mustahil kita dapat jumpa seseorang yg sangat sempurna. kalo dapat jumpa tu, untunglaa. huhuhu.
Akupenghibur.com berkata…
ermm yup mmg susahnkri yg sempurna
xanders.co berkata…
mana nak cari cerita ni acik?
Tanpa Nama berkata…
Cam best je ni..ni drama atau filem?

Ni mesti kesudahan dia pun sedih juga ni...