Pengikut

Selasa, 4 Oktober 2011

Ini Satu Penghinaan Tentang Islam




Assalamualaikum

Hari nie tak keje so dapat la rehat sepuasnye tapi hati terasa begitu sakit dan berkecil hati dengan seorang individu nie yang sanggup mengutuk Junjungan yang kita sanjungi. Terima kasih kepada kawan-kawan yang sharekan di facebook kalau tak tahu peragai manusia yang bertopengkan syaitan.Sunguh keji perbuatan dia.

Surah al-A’raf: 158 Allah berfirman, bermaksud “Katakanlah (wahai Muhammad) Hai manusia Sesungguhnya Aku adalah utusan Allah kepadamu semua, iaitu Allah yang mempunyai kerajaan langit dan bumi; tidak ada Tuhan (yang berhak disembah) selain Dia, yang menghidupkan dan mematikan, Maka berimanlah kamu kepada Allah dan Rasul-Nya, nabi yang ummi yang (juga) beriman kepada Allah dan kepada kalimat-kalimatNya (kitab-kitabNya) dan ikutilah dia, supaya kamu mendapat petunjuk”

Tetapi apa yang berlaku adalah sebaliknya...ada seorang wanita yang lantang menulis di facebook dengan sesuka hatinye, jika kita katakan tentang dirinya dan agamanya dia mesti melenting dan marah tapi bila dia menulis sesuka hati adakah memikir tentang diri kita. Hilanglah satu tonggak kemulia seorang perempuan jika bersifat keji seperti ini.

ini adalah dari facebook milik Jasmine Slalu Hepi ...please pergi ke facebook dye dan report/block ..ini linknye Jasmine Slalu Hepi


Jika kamu umat islam yang peka tentang apa yang berlaku atas penghinaan ini ,lakukan tanggungjawab anda. Gunakan kemudahan yang ada sebaik mungkin dan bukan untuk menghina agama lain!!!!



Share This!


14 ulasan:

Coretkan sedikit pandangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails