Ticker

6/recent/ticker-posts

Keistimewaaan Negara ISRAEL Yang Tidak Di Miliki Oleh Negara Manapun di Dunia ini...!!!

Assalamualaikum




Anda tahu Negara Israel?
  
Negeri yang Mempunyai Sang Juru Selamat yang kelak akan Datang ke Dunia menjelang Akhir Zaman ....
Saat ini Sang Juru Selamat Mereka oleh Allah SWT Masih di Tahan / di rantai di sebuah Pulau, dan akan Allah izinkan untuk menjelajah ke seluruh Tempat di Dunia saat mendekati Jatuhnya Benda Dari langit (tanda Kiamat Besar) ...

Kelebihan ataupun kesitimewaan Israel di bandingkan dengan Negara2 lain di Dunia ini adalah:

1. Satu-satunya Negara yang boleh Membunuh, Memusnahkan suatu Etnik, bangsa, ataupun Negara tanpa Bisa di Hukum Oleh PBB

2. Satu-satunya Negara di mana ada Tenteranya, maka itu juga Punya israel. Contoh: Jika para Tentera Israel Datang ke Kedah, maka kedah adalah Milik Israel, bukan lagi punya Malaysia, dan Kerajaan Malaysia tidak boleh keberatan, jika Kerajaan Malaysia Bantahan maka akan di Serang oleh Amerika, dan PBB.

3. Menguasai 90% Perekonomian Dunia, para Banker Yahudi, 10 Orang Terkaya di Dunia (Bill Gates, dan lainnya), dan illuminati.



4. Satu-satunya Negara di Dunia yang mempunyai Senjata Nuklear Tapi tidak di Larang oleh Amerika dan PBB. Cuba anda bayangkan jika yang mempunyai senjata nuklear itu negara2 Islam, maka Amerika dan PBB akan Memberikan Hukuman.

5. Bahawa bangsa Yahudi (Israel) diberi kelebihan oleh Allah SWT sehingga mereka memiliki keunggulan dalam bidang kecerdasan dan kekuatan berbanding dengan bangsa-bangsa lain di dunia. 

Anggapan tersebut berdasarkan pada Al-Qur'an surat Al-Baqarah ayat 47, yang berbunyi:

"Hai Bani Israil, ingatlah akan nikmatKu yang telah Aku anugerahkan kepadamu dan (ingat pula) bahwasanya Aku telah melebihkan kamu atas segala umat." (QS 2:47)

6. Merokok adalah barang yang Sangat Haram bagi mereka. Akan tetapi tahukah anda Philip Morris adalah seorang Yahudi, pemilik syarikat rokok yang telah menguasai 70% pasaran rokok di seluruh dunia. Termasuk di Malaysia, HM Sampoerna, Gudang Garam, dan Djarum adalah termasuk milik Philip Morris.

7. Menguasai filem Box office, tahukah anda Makna dan rahsia dari HOLLYWOOD?

8. Anak2 Remaja (13-17 Tahun) dan Dewasa Awal (18-22 Tahun) di Israel Sangat Tidak di Benarkan Berhubungan Sex dengan Lawan Jenis, tetapi Justeru di Benarkan oleh Orang Tua Mereka Berhubungan Sex dengan Sesama Jenis (Homo - Lesby) sebelum Menikah Rasmi dgn Lawan Jenis. Oleh kerana itulah Tidak Hairan jika di Israel Seorang Remaja ataupun lelaki dewasa awal (18-22 tahun) sudah pernah Berhubungan Sex dengan rakannya.

9. Satu-satunya Negara yang Mengusai Hampir di seluruh Sektor Kehidupan Umat Manusia, melalui Persaudaraan Bebas (Freemasonry).

10. Negeri yang mempunyai IQ Penduduknya ataupun Keturunannya Rata2 140 ke Atas, Albert Einstein adalah seorang Yahudi yang mempunyai IQ 165, Bill Gates Keturunan Yahudi yang mempunyai IQ 155


Catat Ulasan

8 Ulasan

Unknown berkata…
thanks for the info, i likes it..
Yuliana Wahit berkata…
seram pulak baca.. semoga Allah lindungi kita semua..
Tyra Ismail berkata…
informative entry ..baru ney celik mata ..gila ah yang homo ngan iq tu!
Unknown berkata…
dan bangsa ni lah yang memang kita kena hapuskan... salah seorang yang mempunyai kebijakan melampaui mereka ini telahpun mengambil langkah dengan membunuh bangsa yahudi laknat ni.. beliau adalah adolf hitler. tetapi satu dunia membenci beliau sedangkan beliau tau apa akan jadi jika dibiarkan bangsa yahudi ni hidup di dalam dunia..
Mei berkata…
walau sehebat manapun mereka,tetapi israel/yahudi hanya bangsa pengecut mereka hanya bongkak dgn ciptaan senjata canggih mereka..jika umat islam bangkit dan bersatu kembali dgn tangan yg kosong,umat islam tetap teguh berani mempertahankan islam dan mengalahkan yahudi dgn bantuan allah dan tenteranya malaikat yg diutus..
Unknown berkata…
Adolf Hitler juga org Yahudi, bapaknya jg org Yahudi, tapi karena didikan yg terlalu keras, Hitler jadi benci org yahudi