Ticker

6/recent/ticker-posts

Apabila Patung Barbie Menutup Aurat

Assalamualaikum


Hai semua, acik kembali dengan senyuman yang menawan di hari nie, selepas berperang dengan exam yang tak habis-habis akhirnya dapat juga masa untuk tenangkan diri. Alhamdulilah ALLAH masih beri kesempatan acik pada hari ini untuk berkongsi cerita. Tadi ketika acik sedang cari gambar untuk bahan assigment terjumpalah gambar yang mengejutkan  dan perasaan ingin tahu itu membuak-buak dan apalagi mencari lebih detail jawabnya.



Kalau kita lihat patung barbie mestilah yang seksi dan cantik-cantik tapi tak penah kita terfikir barbie akan menutup aurat betul tak .Tapi kali ini kelaianan apabila barbie dulunya seksi kini berwajah baru dengan menutup aurat full package.Walaupun memakai purdah, patung barbie ini tetap nampak cantik. Sejuk mata memandang. Betul tak? Hehe..

Karya seni dari artis Sabine Reyer ini menggunakan 100 patung barbie dan dipamerkan di Ruhr-Biennale, Dortmund, Germany sehingga 12 December 2012.

Apa pon maksud mereka buat patung nie   Wallahu A'lam... so kita fikir positive yer, patung dah tutup aurat kamu bila lagi ?





Catat Ulasan

4 Ulasan

Tanpa Nama berkata…
betol.. betol .. minatnye ngn barbiee ....