Ticker

6/recent/ticker-posts

Apabila Persaingan Semakin Sengit Bagi Kaum Hawa Untuk Medapatkan Lelaki Sejati

Assalamualaikum 



Hai semua, apa khabar di harapan pada hujung minggu melakukan aktiviti yang berfaedah.Hari nie seronok temankan anak sedara bermain di padang permainan dan mandi di kolam renang... hehehe teringin pulak nak ada anak sendiri ..calon pon tak ada tett!!! hahahaha mencari dan terus mencari sampai jumpe dan percaya jodoh ALLAH. Sebenarnya pagi tadi acik sangat terkejut sangat apa yang acik nampak.

Sejarah telah membuktikan dan sirah telah tertulis didalam Al-quran tentang peristiwa kaum Nabi Luth A.S yang mengamalkan homeseksual yang menyebabkan bumi mereka di terbalikkan. Justeru itu kita seharusnya mengambil iktibar apa yang berlaku di Laut Mati yang menyebabkan bumi di terbalikkan oleh Allah S.W.T sebagai azab kepada kaum Nabi Luth A.S yang tidak menerima untuk beriman kepada Allah.

Setiap masa kita menziarahi Laut Mati yang terletak di Amman Jordan, tetapi jika kita tidak ambil iktibar dan pengajaran di dalam diri sendiri maka kitalah berada di dalam golongan orang-orang yang rugi.

Bermula dengan perkahwinan rakyat malaysia di eropah dan bermacam-macam lagi sehingga budaya tersebut di bawa ke malaysia untuk memperjuangkan keterbukaan dan penerimaaan LGBT (lesbian, Gay, Bixseksual dan transeksual) Kita sebagai sebuah negara islam dan majoriti adalah orang islam patutkah menerima keterbukaan nie??

Acik ada interview fatimah,23 tahun . Dia mengatakan bahawa sekarang nie persaingan untuk mendapat lelaki sejati bukan hanya kepada perempuan saje tetapi kepada lelaki juga. Persaingan sekarang makin sengit dan fatimah amat rasa tergugat kerana lelaki sekarang jumlahnya semakin kurang dan apatah lagi gejala seperti ini.

Ada gay yang acik temui mereka katakan bahawa kita tak faham keadaan dan feeling mereka, mereka pon tak mahu begitu.. kebanyakan mereka golongan professional dan kita jangan menghentam mereka saje, kita kena mendekati mereka dan menasihati mereka Sekarang akhir zaman , dah macam-macam berlaku.  Itu tugas kita untuk tarbiyah dan berdakwa dengan cara kita tersendiri. 

Sekarang mereka makin berani untuk tunjukkan siap mereka dan siap siarkan di facebook, acik pon tak thu nak cakap apa.. mudah-mudahan kita bukan dari golongan tersebut,.

YA ALLAH Ya Tuhanku , aku percaya bahwa ini adalah dugaan terbesar untuk kami kaum akhir zaman.. Berikan kami kekuatan,petunjuk, hidayahmu dan kekuatan iman untuk kami lalui .Kami teringin ke syurgamu dan semoga dapat ke sana. Jauhilah kami dari pekara-pekara yang buat kau murka ya ALLAH

Catat Ulasan

3 Ulasan

sayang berkata…
hmm..zaman sekarag ..macm2 cite sal perkara nih.. sugguh menyedihkan... semoge org sebeginih...kan mendapat hidayah dari allah.. amin.sepatutnyew mereka ambil teladan dari kejadian yg telah berlaku kpada kaum luth terdahulu..


seblom uh.. tahniah pada acik sebb blog acik dimajalah.. Remaja... terkejut larh.. lagi pon nadiah selalu blog walking at blog nih... time beli majalah uh. cm ku pernah tegak..kat mne ku penah jumpe blog nih....hehee..rupenyew!! :D
Unknown berkata…
semoga kita meneruskan agenda dakwah...