Walaupun Berpurdah Tetap Boleh Melakukan Pekerjaan Dan Aktiviti Yang Di Sukai | Wordless Wednesday #23 | Best Lifestyle Blog Malaysia

Pengikut

Rabu, 18 September 2013

Walaupun Berpurdah Tetap Boleh Melakukan Pekerjaan Dan Aktiviti Yang Di Sukai | Wordless Wednesday #23


Assalamualaikum





Share This!


40 ulasan:

Maria Firdz berkata...

berpurdah itu cntik.. dan x mnghalang apa2 aktiviti pun...

Syarafi[skyforce331] berkata...

osem!! n stylo!1

S.K.A berkata...

kagum sgt dgn perempuan mcm ni =) xjd hlgan dan kesusahan pn bt diorg..Alhamdulillah

Ija Rased berkata...

menakjubkan

Kisah Si Dairy berkata...

boleh kan ikut cara diorang...sejuk mata memandang...

Ain Eddihar berkata...

boleh yang amat . main bowling pun tak ada hal . tak apalah tak strike . xD

Ain Eddihar berkata...

aah kak . suka sangat tenguk :)

Tanpa Nama berkata...

Salam acik...

Akak ada rkn fb yg berniqab mcm ni...akak tk dia selalu post pic dia dgn berbagai aktiviti termasuklah memanah....subhannallah...di malaysia ni pun ada kegiatan mcm tu....dia berada di trengganu....

mina zaim berkata...

cantik sebenarnya wanita berpurdah :)

Mieza Jhaa K berkata...

Tiada alasan jika ada kemahuan.

Tanpa Nama berkata...

asalkan nak , mmg blh buat ...

n O e s u h a i m i berkata...

Purdah tidak menghalang untuk kita melakukan apa saja aktiviti yg kita suka...ramai yg dah mula berpurdah skang ni...

krole berkata...

islam itu indah...tak pernah menyusahkan umatnya...alhamdulillah suka tngok gambar2 muslimah ni~

Mizz Aiza (Dunia Kecil) berkata...

berpurdah bukanlah halangan untuk melaksanakan aktiviti seharian.. tiba-tiba terbayang macam mana akak kalau berpurdah begitu..

Norhazlina Mohd. Zaki berkata...

Memang segak kalau berpurdah..dan berpurdah sememangnya tidak menghalang dari melakukan aktiviti luar yang disukai.....Subhanallah...


x0x0 ^_^

Norhazlina Mohd. Zaki berkata...

Ha ahhh la Aiza..tertiba terbayang kembali gaya-gaya diri sendiri berpurdah......

Cik Itah@RRP berkata...

so true..setuju ..berpurdah takkan menghalang apa+pun..

Bin Muhammad berkata...

Purdah hanya pakaian, ianya tidak menghalang dari segala aktiviti selagi ianya tidak mendatangkan dosa dan kemudaratan.

Muhammad Khairuddin Lim berkata...

Moga dilindungi selalu...moga rezeki anda bertambah...

Fizi Zaidi berkata...

aurah adalah kewajipan..akan tapi kerja bukan lah alasan untuk tidak menutup aurah...:)

puteri airyn berkata...

teringin jugak nak pakai macam ni..

acik idah berkata...

I Like... :D

kacang buncis berkata...

dengan gambar boleh paham segalanya...xperlu ayat
cukup sekadar dengan gambar....chewah...hehee

Lydia Miza berkata...

Berniqab tp masih bersukan .. Masa kat arab dulu selalu je tgk arab berjogging dgn abaya dan niqab

Nao Mei berkata...

suka-suka :)

Tanpa Nama berkata...

kelakar juga tengok perempuan tu main tenis......

Jie Susanos berkata...

Huhu..toi tu..xjdi halangan walaupun berpurbah

syuk shusuke berkata...

hehe, kesimpulannya jangan melihat luaran :D

Nur Irdina berkata...

Kat sekolah saya haritu pun ade akak ni berpurdah. Dia jadi mursyidah para pelajar. Takde masalah pun walaupun berpurdah :D

tarmizi berkata...

Hebat tul..

anamizu berkata...

berniqab + berpurdah tak mghalang aktiviti pon sbnrnye.
NAK dgn TAKNAK je kan :)

Zaza berkata...

sangat indah :)

Qarr Jalil berkata...

berpurdah ni bukan penghalang ..

cuma sesetengah mentaliti manusia yg terlalu stereotype kat golongan mcm ni xleh wat apa2 aktiviti.

:)

||aLeaSaRa|| berkata...

salam acik,apa khabar?

kami kaum pompuan yang kat malaysia pula?nak kerja kedai kasut pun tak boleh pakai tudung,apalagilah nak berpurdah huhu...

ima salsuzaima berkata...

woww..hihi

Sylarius Yusof berkata...

Apa sahaja kareer yang kita ceburi, ia sama sekali tidak menghalang kita dari mengamalkan syariat.

Khir Khalid berkata...

Betul tu Acik.. alah bisa tegal biasa.. pokok pangkal hati kena rela demi hukum & agama. Nice sharing :)

Tetamu Istimewa berkata...

Purdah itu sekadar pakaian. Yang penting semangat.

NJihe.am berkata...

Salam singgah, Jangan lihat manusia pada luaran. Orang yang paling hebat ialah orang ynag paling bertaqwa. Studioous.blogspot.com

Sya Mimie berkata...

berpurdah bukan 1 halangan utk buat segalanya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails