Pengikut

Rabu, 18 September 2013

Walaupun Berpurdah Tetap Boleh Melakukan Pekerjaan Dan Aktiviti Yang Di Sukai | Wordless Wednesday #23


Assalamualaikum





Share This!


40 ulasan:

  1. berpurdah itu cntik.. dan x mnghalang apa2 aktiviti pun...

    BalasPadam
  2. kagum sgt dgn perempuan mcm ni =) xjd hlgan dan kesusahan pn bt diorg..Alhamdulillah

    BalasPadam
  3. boleh kan ikut cara diorang...sejuk mata memandang...

    BalasPadam
  4. boleh yang amat . main bowling pun tak ada hal . tak apalah tak strike . xD

    BalasPadam
  5. Salam acik...

    Akak ada rkn fb yg berniqab mcm ni...akak tk dia selalu post pic dia dgn berbagai aktiviti termasuklah memanah....subhannallah...di malaysia ni pun ada kegiatan mcm tu....dia berada di trengganu....

    BalasPadam
  6. cantik sebenarnya wanita berpurdah :)

    BalasPadam
  7. Purdah tidak menghalang untuk kita melakukan apa saja aktiviti yg kita suka...ramai yg dah mula berpurdah skang ni...

    BalasPadam
  8. islam itu indah...tak pernah menyusahkan umatnya...alhamdulillah suka tngok gambar2 muslimah ni~

    BalasPadam
  9. berpurdah bukanlah halangan untuk melaksanakan aktiviti seharian.. tiba-tiba terbayang macam mana akak kalau berpurdah begitu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ha ahhh la Aiza..tertiba terbayang kembali gaya-gaya diri sendiri berpurdah......

      Padam
  10. Memang segak kalau berpurdah..dan berpurdah sememangnya tidak menghalang dari melakukan aktiviti luar yang disukai.....Subhanallah...


    x0x0 ^_^

    BalasPadam
  11. so true..setuju ..berpurdah takkan menghalang apa+pun..

    BalasPadam
  12. Purdah hanya pakaian, ianya tidak menghalang dari segala aktiviti selagi ianya tidak mendatangkan dosa dan kemudaratan.

    BalasPadam
  13. Moga dilindungi selalu...moga rezeki anda bertambah...

    BalasPadam
  14. aurah adalah kewajipan..akan tapi kerja bukan lah alasan untuk tidak menutup aurah...:)

    BalasPadam
  15. teringin jugak nak pakai macam ni..

    BalasPadam
  16. dengan gambar boleh paham segalanya...xperlu ayat
    cukup sekadar dengan gambar....chewah...hehee

    BalasPadam
  17. Berniqab tp masih bersukan .. Masa kat arab dulu selalu je tgk arab berjogging dgn abaya dan niqab

    BalasPadam
  18. kelakar juga tengok perempuan tu main tenis......

    BalasPadam
  19. Huhu..toi tu..xjdi halangan walaupun berpurbah

    BalasPadam
  20. hehe, kesimpulannya jangan melihat luaran :D

    BalasPadam
  21. Kat sekolah saya haritu pun ade akak ni berpurdah. Dia jadi mursyidah para pelajar. Takde masalah pun walaupun berpurdah :D

    BalasPadam
  22. berniqab + berpurdah tak mghalang aktiviti pon sbnrnye.
    NAK dgn TAKNAK je kan :)

    BalasPadam
  23. berpurdah ni bukan penghalang ..

    cuma sesetengah mentaliti manusia yg terlalu stereotype kat golongan mcm ni xleh wat apa2 aktiviti.

    :)

    BalasPadam
  24. salam acik,apa khabar?

    kami kaum pompuan yang kat malaysia pula?nak kerja kedai kasut pun tak boleh pakai tudung,apalagilah nak berpurdah huhu...

    BalasPadam
  25. Apa sahaja kareer yang kita ceburi, ia sama sekali tidak menghalang kita dari mengamalkan syariat.

    BalasPadam
  26. Betul tu Acik.. alah bisa tegal biasa.. pokok pangkal hati kena rela demi hukum & agama. Nice sharing :)

    BalasPadam
  27. Purdah itu sekadar pakaian. Yang penting semangat.

    BalasPadam
  28. Salam singgah, Jangan lihat manusia pada luaran. Orang yang paling hebat ialah orang ynag paling bertaqwa. Studioous.blogspot.com

    BalasPadam
  29. berpurdah bukan 1 halangan utk buat segalanya..

    BalasPadam

Coretkan sedikit pandangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails