Pengikut

Selasa, 19 April 2016

Makanan Paling Sedap Di Dunia Ketika Hujung Bulan


Assalamualaikum

Bila duit tak ada,otak ini ligat memikir nak makan apa ? 

Seronoknya kalau dapat makan spageti, dapat makan KFC , Pizza lah.Tapi bila gaji tak teringin pun nak makan semua itu.

Itulah kita, yang kadang sering mahukan apa yang kita perlu cuma teringin. Tapi tak mampu nak makan saat itu. 

Maka carilah alternatif untuk mencari makanan yang murah dan sedap untuk di makan.

lupa mak tak ada di rumah!! Nak makan apa ? 

Maka masaklah nasi, goreng telur goreng di hiasi dengan kicap.

Haeven.



Makan masa panas, ianya sudah cukup dan sangat lazat.Lepas itu goreng ikan bilis untuk bahan penambahrasa. 

Cubalah.

Share This!


11 ulasan:

  1. sedapnya...menu utama dalam pantang hihi

    BalasPadam
  2. ini feveret anak kak ena umur 4 thn.hari2 ini aje yang dimintanya..hihi

    BalasPadam
  3. kan kan kan! lagi-lagi kalau goreng skit dgn cili padi...pergghh...

    BalasPadam
  4. Ya Allah... Acik, nilah makanan paling sedap tau...Huish kalau makan dengan nasi panas²... Nyum³... Sedapnya... Orang lalu di belakang pun tak perasan tau... Tahniah Acik. Lelaki yang pandai masak yang macam ni, sebenarnya memang dah cukup bagus tau.

    BalasPadam
  5. Ya Allah... Acik, nilah makanan paling sedap tau...Huish kalau makan dengan nasi panas²... Nyum³... Sedapnya... Orang lalu di belakang pun tak perasan tau... Tahniah Acik. Lelaki yang pandai masak yang macam ni, sebenarnya memang dah cukup bagus tau.

    BalasPadam
  6. salam ,
    sangat sedap , kadang tak tahu nak makan apa ni lah paling mebuka selera

    BalasPadam
  7. batul tu..syukurlah masih dapat makan nasi

    BalasPadam
  8. Acik...akak kan kalau makan lauk ni memang la makan bertambah tau..sedap....

    BalasPadam
  9. wahhh ni pun berselera hehe. asalkan ada..cukup la kan :)

    BalasPadam
  10. Ikan bilisssss tuuu... Waa..

    BalasPadam

Coretkan sedikit pandangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails