Pengikut

Selasa, 19 April 2016

Makanan Paling Sedap Di Dunia Ketika Hujung Bulan


Assalamualaikum

Bila duit tak ada,otak ini ligat memikir nak makan apa ? 

Seronoknya kalau dapat makan spageti, dapat makan KFC , Pizza lah.Tapi bila gaji tak teringin pun nak makan semua itu.

Itulah kita, yang kadang sering mahukan apa yang kita perlu cuma teringin. Tapi tak mampu nak makan saat itu. 

Maka carilah alternatif untuk mencari makanan yang murah dan sedap untuk di makan.

lupa mak tak ada di rumah!! Nak makan apa ? 

Maka masaklah nasi, goreng telur goreng di hiasi dengan kicap.

Haeven.



Makan masa panas, ianya sudah cukup dan sangat lazat.Lepas itu goreng ikan bilis untuk bahan penambahrasa. 

Cubalah.

Share This!


11 ulasan:

Haslinda Lynn berkata...

sedapnya...menu utama dalam pantang hihi

aeinna Musa berkata...

ini feveret anak kak ena umur 4 thn.hari2 ini aje yang dimintanya..hihi

idzwa kamaruddin berkata...

kan kan kan! lagi-lagi kalau goreng skit dgn cili padi...pergghh...

Ieta Mat Saad berkata...

Ya Allah... Acik, nilah makanan paling sedap tau...Huish kalau makan dengan nasi panas²... Nyum³... Sedapnya... Orang lalu di belakang pun tak perasan tau... Tahniah Acik. Lelaki yang pandai masak yang macam ni, sebenarnya memang dah cukup bagus tau.

Ieta Mat Saad berkata...

Ya Allah... Acik, nilah makanan paling sedap tau...Huish kalau makan dengan nasi panas²... Nyum³... Sedapnya... Orang lalu di belakang pun tak perasan tau... Tahniah Acik. Lelaki yang pandai masak yang macam ni, sebenarnya memang dah cukup bagus tau.

The KehalusanKelembutan berkata...

salam ,
sangat sedap , kadang tak tahu nak makan apa ni lah paling mebuka selera

Mar Mansor berkata...

batul tu..syukurlah masih dapat makan nasi

Suriaamanda berkata...

Acik...akak kan kalau makan lauk ni memang la makan bertambah tau..sedap....

Cik Itah berkata...

wahhh ni pun berselera hehe. asalkan ada..cukup la kan :)

Rabiatul Adawiyah berkata...

Sedapnyaaaa!! :)

Lan Careno berkata...

Ikan bilisssss tuuu... Waa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails