Pengikut

Isnin, 30 Mei 2016

Pengaruh Kes Viral : Izeara Extravaganza Memang Tak Panas !!


Sesi diet bermula, workout sudah. Pemakanan juga perlu di jaga tetapi di bahagian perut memang bahagian paling sukar untuk hapuskan lemak degil. Jadi acik carilah produk sampingan untuk tang perut nie. Acik di perkenalkan oleh seorang kenalan atas kes video viral di laman sosial.Iaitu Izeara Extravaganza Produk Kurus yang semakin mendapat sambutan di pasaran.



Acik sendiri dah pakai produk  Izeara Extravaganza Produk Kurus memang tak panas dan tak melekit bila pakai. Inya hanyalah sapuan luar sahaja dan sesuai di sapu tempat lemak-lemak yang degil. Izeara Extravaganza didatangkan dalam bentuk cecair yang dihasilkan daripada gabungan mantap rumusan terunggul iaitu aqua,carbomer,propylene glycol,euchema cottoni(seaweed) extract,gracinia cambogia (garcinina)exctract,citrus lemon (lemon),exctract triethanolamine dan juga cafeisilane C.



Testimoni Pada Diri Acik Sendiri

Mulanya aku sendiri ragui untuk memakainya. Benarkah berkesan?


Bila aku pakai sendiri paling penting di Cool bila pakai. Aku sendiri rasa perubahannya bila di bahagian dagu mula kurang lemaknya.Untuk nampak kesannya kenalah di sapukan secara kosisten. Macam acik sapu di bahagian perut dan dagu.

Produk ini sangat sesuai untuk semua peringkat umur dan gender sama ada lelaki atau wanita.Izeara Extravaganza disahkan selamat dan berkesan serta mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia dan disahkan Halal oleh JAKIM


Kelebihan Izeara Extravaganza


- Merupakan serum kurus yang PERTAMA di pasaran yang tidak panas,tidak melekit 100% dan pastinya harga serum ini MAMPU MILIK! 

- Serum kurus pertama di Asia yang mempunyai Cafeisilane C.Ini adalah bahan yang paling pantas mencairkan lemak di bawah kulit. 

- 15 kali ganda lebih berkesan dalam menghapuskan lemak degil tanpa rasa panas

- Melawaskan pembuangan air besar selepas 1 jam menggunakan Serum Izeara Extravaganza ni. 

- Hilang stretchmark baru,lama dan strechmark selepas bersalin sekiranya anda menggunakan Izeara Extravaganza secara konsisten selama 7 hari. 

- Lemak lemak tepu dan degil akan disingkirkan dengan cepat dan pantas.Lemak akan tertanggal dalam masa 48 jam (hilang 6 inci dalam masa 48 jam)

- Menahan rasa lapar dan menghilangkan selera makan

- Mempunyai kelulusan dari pihak kesihataan dan dijamin Halal


- Mesra solat,boleh dibawa untuk bersolat


Masih ragu-ragu cubalah sendiri. Kalau nak tahu lebih lanjut boleh ke instagram Izearaxtravaganza dan lebih cepat lagi telefon atau whatsapp no yang tertera.


Harga di semenanjung:

DULU : RM 149
KINI : 109

limited offer tau cepat-cepat.

Fanpage Facebook: Izeara Xtravaganza HQ 
Tempahan : 013-777 3617



Share This!


7 ulasan:

  1. Guna produk ikut keserasian dan penerimaan system badan.

    BalasPadam
  2. yg penting pakai secara konsisten. kalo tak ngam stop pakai dan takyah canang satu kampong yg produk tu tak berkesan hehehe. ne penangan kak Bella hehehe.

    BalasPadam
  3. nak suh asben try sapu bhgn tepi perut. hehehe..

    BalasPadam
  4. Wah...pas Ni ramping la Acik....

    BalasPadam
  5. raya ni kena cari baju melayu saiz kecik la kan hehe

    BalasPadam
  6. nampak dh acik kurus sikit tu. hhehehe

    BalasPadam

Assalamualaikum
Sila Tinggalkan Sikit Kritikan Anda :)
Jom Ketahui Rahsia Rezeki Ramai Orang Tak Tahu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails