Pengikut

Selasa, 20 September 2016

Jana Pendapatan Secara Online Melalui Medium Klikjer



Assalamualaikum

Otak ini ligat berfikir, bagaimanalah boleh dapat pendapatan secara pasif sambil layan facebook dan blog. Bila acik google rata-rata mengatakan melalui affiliate. Hasil carian klikjer adalah paling popular.

Teruja sangat acik sign up berharap berbuahkan hasil. Tapi malangnya tiada impak langsung.

Ishh tipulah, mana orang nak beli ebook,kata dalam hati.

Setahun berlalu akuan di biarkan sahaja begitu. Bila tengok kawan-kawan blogger berkongsi dapat komisen. Hati nie membuak nak juga. Mereka boleh, tak kan aku tak boleh ?

Memang ambil masa sedikit acik mencuba pelbagai cara. Sifu acik kata, dalam 100 yang kita promosikan mungkin sebagai kesedaran. 1000 kita promosikan, mungkin ada 1 hasil jualan. 


Alhamdulilah tak sia-sia, buat apa pun kerja kita kena lebih berusaha dan sabar. 

E-book apa Klikjer Tawarkan ? 



28. Tip Kereta  

Alhamdulilah bulan nie acik dapat beberapa komisen. 


Jom lah daftar sama-sama. Untuk daftar klik sini 

Share This!


2 ulasan:

  1. Alhamdulillah...
    usaha dan berkat kesabaran...

    BalasPadam
  2. Berkat kesabaran dan konsisten kan? Tengah kumpul semangatnak edit balik entri sedia ada hehe. Tqqq Acik. Terbaik Acik. Tahniah Acik. Hasil yang mantap. Keep it up tau.

    BalasPadam

Coretkan sedikit pandangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails