Ticker

6/recent/ticker-posts

Cara Borong Barang Dari China

Assalamualaikum

Ramai orang sekarang suka berniaga, bagus satu usaha yang baik. Tetapi untuk meniaga perlukan barangan yang dapat di beli secara banyak dengan harga yang berpatutan.

Pernah dengar tak taobao.com ? Mungkin ada yang tahu dan ada yang tak tahu, tetapi bila tanya usahawan pasti mereka tahu. Kerana ianya tempat membeli secara borong barang dari china secara online.

Kalau kamu berminat berniaga sangat sesuai untuk mengetahui cara borong barang dari china. Kalau dululah nak borong barang dari china kena pergi ke sana, survey dulu lepas tu baru beli dan kena fikir penghantaran barang semua. Memang pening, lagi kita tak ada pengalaman. Sekarang tak payah susah lagi, jimat tiket penerbangan pergi balik, tempat tinggal, makan lagi Fuh.


Ini laman web dari taobao.com memang pening kerana semua tulisan cina kan ?

Cara Borong Barang Dari China

Ahh jangan takut,jangan risau dengan panduan rahsia taobao. Kita akan di ajar step by step untuk memudahkan kita fahami untuk membeli borong dengan mudah di laman taobao.com oleh Nigel Ong.

Lagi kita takde pengalaman ,jangan suka-suka buat macam orang pandai. Tak pasal-pasal nanti rugi berpuluh ribu,macam kisah beliau ceritakan. Fuh Seharusnya di jadikan tauladan.

Mengapa TaoBao.com?

Mungkin ini soalah pertama yang akan muncul di fikiran anda apabila saya menyebutkan tentang halaman web TaoBao.com. Mengapa membeli di TaoBao.com? Mengapa tidak Alibaba.com? ataupun AliExpress.com?


Untuk pengetahuan, TaoBao.com sebenarnya, adalah merupakan website milik syarikat Alibaba. Jadi.. Mengapa pula Alibaba mewujudkan TaoBao.com sedangkan mereka sudah ada Alibaba.com?
Sebenarnya, Taoboa.com diwujudkan untuk segmen pasaran yang berbeza...

TaoBao.com pula, adalah di tengah-tengah... ianya adalah khas untuk pemborong-pemborong kecil yang mahu memborong secara kecil-kecilan. Di TaoBao.com, anda boleh memborong barang dari 5 unit hinggalah kepada beberapa puluh unit. Harganya pula adalah tidak terlalu mahal seperti AliExpress dan juga tidak terlalu murah seperti Alibaba.com . Jadi ianya "just nice!". Sangat sesuai untuk pemborong-prmborong kecil mendapatkan bekalan bagi memulakan perniagaan mereka secara kecil-kecilan.

Sebelum korang menceburi bidang borong online, cari la seberapa info tentangnya. Sedikit info ebook rahsia taoboa..

Rahsia 1 : Teknik Mencari Produk Pasti Laku
Ada 5 ciri yang perlu anda perhatikan apabila memilih barang yang mahu anda borong di TaoBao. Jika barang tersebut memenuhi kelima-lima ciri ini, saya yakin, anda akan mampu menjana keuntungan yang besar dalam perniagaan anda.
Barang yang dipesan akan dapat sampai ke tangan anda dengan selamat… dan dengan pantas, ianya juga akan menjadi rebutan kepada pelanggan-pelanggan anda.
Pastikan anda tidak beli dan borong apa-apa produk di TaoBao.com selagi anda belum mengetahui 5 ciri ini!
Rahsia 2 : Produk Yang Perlu Dielakkan!
Ada 4 ciri produk yang perlu anda elakkan apabila ingin memborong barang di TaoBao.com . Jika anda membeli produk-produk ini, ada kemungkinan besar, anda akan menghadapi pelbagai masalah di kemudian hari dan terpaksa menanggung kerugian yang besar.
Jadi, seboleh-bolehnya, elakkan membeli barang yang mempunyai 4 ciri ini.
Rahsia 3 : Langkah Demi Langkah Membuat Pembelian Di TaoBao.com
Ini adalah rahsia yang paling-paling-paling penting. Jika anda menyangka anda boleh terus pergi ke website TaoBao dan membeli barang disana seperti anda biasa membeli di website-website e-commerce yang lain!
Anda sedang melakukan KESILAPAN YANG SANGAT BESAR!
Berita baiknya, saya tunjukkan kepada anda secara langkah demi langkah beserta secreenshoot-secreenshoot, bagaimana anda boleh membeli barangan di TaoBao dengan cara yang SELAMAT dan BETUL!.
Untuk panduan penuh ke sini -->Panduan Rahsia Taobao

Catat Ulasan

2 Ulasan

Azwar Syuhada berkata…
Syoknya bila semua dihujung jari sahaja.. ;)
jie susanos berkata…
mudahnya nak borong barang murah dari china..