Ticker

6/recent/ticker-posts

Minyak Wangi Adidas UEFA Champion Leagues Arena Edition Sesuai Mereka Yang Aktif Bersukan



Assalamualaikum

Penampilan seseorang itu amat penting bagi "first expression" seseorang terhadap kita.Begitu juga bau badan kita, lagi-lagi seharian buat kerja lasak. Kalau tak jaga orang boleh menjauh.



Nasib baik ada Adidas UEFA Champion Leagues Arena Edition 

Penjagaan badan adidas pada hari ini telah mempamerkan koleksi terbaharunya dengan pelancaran Edisi Arena Liga Juara-Juara UEFA, satu rangkaian yang diinspirasikan oleh aksi hebat yang penuh dengan suntikan adrenalin seperti yang dilihat dalam perlawanan bola sepak.

Edisi Arena mewakili rangkaian ketiga produk penjagaan badan Liga Juara-Juara UEFA. Ia mengikuti kejayaan hebat kedua-dua Edisi Piala dan Edisi Bintang yang mengutip gabungan hasil jualan melebihi daripada empat juta botol eau de toilette*.

Pengalaman suasana yang unik ketika melangkah memasuki stadium menginspirasi adidas untuk mencipta Edisi Arena wangian yang baharu untuk lelaki dengan aroma haruman oriental yang melambangkan kuasa dan kejayaan. Menjelang bola sepak mula, keseronokan bermula dengan gabungan menyegarkan bergamot, epal dan rosemary yang memberi kesegaran muktamad.


Sepanjang tempoh permainan, satu adunan elegan geranium dan melur ditegaskan dengan ketumbar berempah bagi menghasilkan aroma maskulin yang menyegarkan. Ketika menghampiri masa tambahan, emosi kian membuak umpama kehangatan aroma tonka yang meliputi bau minyak nilam yang kaya dan kesturi yang mengghairahkan untuk menghasilkan haruman yang kekal lama dan bertenaga. Berkuasa namun penuh kehalusan, wangian ini dicipta khas untuk sang juara.

Dengan menggunakan gaya tersendiri Liga Juara-Juara UEFA, rekaan koleksi Arena Edition ialah perak kebiruan - menambah nilai bermutu semula jadi rangkaian ini.

Penjagaan badan Liga Juara-Juara UEFA  yang baharu ini merangkumi:



- adidas lelaki UEFA 3 Eau de Toilette 100 ml, harga runcit RM32.90

- adidas lelaki UEFA 3 Eau de Toilette 50ml, harga runcit RM24.90


- adidas lelaki UEFA 3 Deodoran Semburan Badan 150ml, harga runcit RM17.90

Produk berlesen rasmi Liga Juara-juara UEFA ini akan berada di pasaran bermula daripada Februari 2017 dan boleh didapati di pasar raya dan farmasi terkemuka.

Sertai contest mudah !! 

Untuk pembaca bertuah ! acik nak hadiahkan minyak wangi ini kepada kamu. 

Caranya mudah sahaja, komen" saya nak Minyak Wangi Adidas Arena Edition" di ruangan komen dan "share" entri ini di facebook kamu. Mudahkan ?



Catat Ulasan

10 Ulasan

sitirohaida berkata…
saya nak Minyak Wangi Adidas Arena Edition
paridah berkata…
PRODUK WANGIAN YG HARUS DIMILIKI
Fiza Aizzawa berkata…
saya nak Minyak Wangi Adidas Arena Edition
Lya Akif Imtiyaz berkata…
saya nak Minyak Wangi Adidas Arena Edition"
Lya Akif Imtiyaz berkata…
Ok dah share kat fb hehehe