Ticker

6/recent/ticker-posts

Terima Kasih Duhai Ajek Hassan

Assalamualaikum

Hai semua ?? hehehe teruja hari nie dengan apa yang berlaku... kenal x siapa Ajek hasan ?? mesti semua dah kenalkan sebelum tu nak promote Ajek Hassan Akustik Muzik Fan Page . Ahh masih tak kenal lagi ?? okey Ajek hassan nie yang menyanyi lagu ombak rindu dan pelbagai lagi dalam versi dia ..

Sebenarnya acik menulis entry khas buat dia dan kerana dia antara penyebab blog acik di kunjungi. Ajek pandai bermain dengan strategi sebabnya bermula dengan orang kenal dulu penyanyinya dan akan cari siapakah Ajek Hassan ?? dan strateginya berkesan tahniah !!!!!. Tapi sumpah acik katakan lagu yang dia nyanyikan lebih sedap lagi penyanyi asal (alamak kesian penyanyi asal) tapi is true !!!! suarenya begitu lunak ..jejaka yang kini menetap di Perth, Australia ini tidak lupa mengikuti perkembangan muzik tanahair.

Okey-okey dah panjang sangat berleter... acik nak ucapkan terima kasih kepada Ajek Hassan Kerana apabila lagunya di letakkan dalam blog acik melalui youtube traffic memang naik .. acik terkejut apabila traffic naik begitu drastik dan acik ada bertanyakan kepada pembaca dan dia katakan lagu dalam blog acik sedap la...dan nak tahu sape penyanyi yer ...

Sape sangka seorang penyanyi macam ajek hasan boleh popular di youtube setanding dengan yuna dan najwa latif. Pada acik tak kisahlah apabila fenomena ombak rindu dah berakhir tapi acik suka sangat dengan lagu nie ... dan selepas dua minggu acik pasangan memang traffic naik giller ... lagi-lagi bila acik tulis yang sedih-sedih pasal cinta memang kena sangat ...




TERIMA KASIH AJEK HASSAN KERANA KAMU TELAH MENGHIBURKAN KAMI DAN NAK TENGOK AJEK HASSAN SECARA LIVE SAKSIKAN JANGAN TIDUR LAGI AKAN BERSIARAN 19 FEBRUARI 2012 (INSYAALLAH)

yelah sampai dini dulu ... dengarlah lagu ombak rindu bila buka blog acik :) ok bye bye ..adios


Catat Ulasan

10 Ulasan

Joe_Hans berkata…
memang best cover2 lagu dia.. dengar utube sambil stdy..wuuuu
Akupenghibur.com berkata…
wow great cm tu ..saye pon same :)
suara dia best.. org pon hensem. HAHAHA.. nk tgok lah nnt kt tv3.
Akupenghibur.com berkata…
ermmm jgn lupa tengok yer
Chilabaey's Spot 2 berkata…
kAwan lama saya masa di UiTM Manjung dahulu...
Akupenghibur.com berkata…
ooo yeke ...wah .... untung la