Pengikut

Selasa, 31 Julai 2012

Cabaran SEO Eyriqazz vs Denaihati

Assalamualaikum


Hai Semua, wahhh semakin hangat di perkatakan tentang Cabaran SEO Eyriqazz vs Denaihati. Pernah di tanyakan pembaca kepada acik kenal ke dengan  Eyriqazz & Denaihati. dan jawapan yang mudah dapat di katakan " gilalah kalau tak kenal " 

Eyriqazz vs Denaihati antara kedua blog nie ada kekuatan masing-masing yang tak dapat di sangkal lagi. Kalau kita lihat blog Eyriqazz ini merupakan perjuangan seorang lelaki dalam sehariannya bagi berkongsikan cerita melalui blognya mengikut apa saje pandangan dan pengalamannya. Sebenarnya acik dah lame suka intai-intai ke blog Eyriqazz kerana rasa happy setiap kali baca entry di postkan ada cerita yang tersendiri. Honestly ini adalah kali ke 2 acik join kontest Eyriqazz, kali pertama harap maaf yer anda kalah hehehehe. Tapi apa pon susah kita nak tahu tentang kisah kehidupan lelaki yang di lalui setiap hari tetapi di blog Eyriqazz pasti kamu akan dapatkannya.

Denaihati wow nie otai beb... sape tak kenal memang dasyatlah ... yang paling best di Denaihati kerana terasa up to date kerana setiap sesuatu yang baru pasti dapat maklumat. seperti Denaihati kata hidup untuk memberi. Sangat sokong , walaupon dengan penulisan saje mampu membuatkan manusia itu terfikir, sedih, gembira dan pelbagai perasaan. Ahh kitakan blogger adalah sebagai penyebar maklumat dan berikan dengan seikhlas hati dan ALLAH pasti akan berikan imbalan yang setimpalnya

rasanya bagai mimpi jika 2 blogger sifu ini datang berkungjung ke blog acik yang tak seberapa nie .. tapi apa pon mereka senior yang sangat di hormati .

Setiap hari aku cuma memamahi ayat-ayat itu, tidak pernah jelak untukku memerhati dan cuba mengerti setiap bait-bait kata dalam penulisannya.ayat-ayat tu memberikan ku semangat dan mengajarku seribu erti. Aku bukanlah seorang ulama tapi hanyalah seorang blogger yang ingin sampaikan tiap baris ayatku.Inginku sampaikan dan kongsikan kepada kamu sebagai ingatan kita bersama ...

Rasulullah Sallallahu’alaihiwasallam, sebagaimana yang telah diriwayatkan oleh Abu Daud dan An-Nasa-i, menjelaskan (yang bermaksud):

“Sesungguhnya Allah Azzawajalla tidak akan menerima sesuatu amalan melainkan ikhlas kepadaNya, dan ditujukan hanya untukNya”




Share This!


4 ulasan:

  1. salam ramadhan...
    semoga berjaya... :)

    BalasPadam
  2. good luck acik.......
    sama2 kita bersaing yer.

    BalasPadam
    Balasan
    1. thanks.. insyaALLAH ,,suka2 jer nie

      Padam

Coretkan sedikit pandangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails