Ticker

6/recent/ticker-posts

10 Blog Pilihan Bagi Segmen Review Blog Gempak By Aku Penghibur



Assalamualaikum

Akhirnya acik dapt jugak luangkan  masa untuk segmen yang acik lakukan minggu lepas, so Ini adalah 10 Blog yang terpilih untuk di review. Blogger-blogger ini mempunyai cerita yang tersendiri dan mempunyai kelebihan masing-masing .So apa tunggu lagi jom terjah blog mereke 




Blog cerita ita, honestly best sebab itu adalah hasil nukilan seorang ibu dan isteri yang berkongsikan cerita tentang hidup, pengalamannya. Setiap hari acik akan baca entry ,penulisan yang mudah di fahami dan sungguh terhibur dengan cerita yang di bawakan. So kepada kamu semua jangan perlu bosan dan jemu datang ke blog cerita kak ita nie :) 



Who is Ain ?? aah nak tahu jom kenali seorang blogger yang hebat. Menerusi blog Nurul Ain Ahmad , kamu boleh join segmen, berkongsi pendapat dan membaca hasil nukilan yang simple tapi idea yang hebat. Blog pink nie sangat ringan , laju saje... sedap mata memandang . So jangan sengan silu datang ke sini :)


3 Aisyah Humaira' -http://www.aisyahhumaira.com


Blog Aisyah Humaira , siapa tak kenal , mestilah ramai yang kenal , acik suka datang ke blog nie.. hampir setiap hari datang ke blog nie, dari sebelum blogger hebat nie menjadi milik orang sehinggalah sekarang nie sudah menjadi isteri orang. Entrynya bermakna dan meninggalkan kesan kepada pembaca. .



Blog Khalidsuxx... Acik suka blog nie ,sebab blognya memang unik + cantik sebab layoutnye memang cantik. kalau mengikutkan maklumat di blog nie owner blog ini adalah Khalid Kyle  dan berusia 22 tahun..Setiap entynya simple dan pengguna ayat yang sempoi . Fuhh ramai tu orang comment datang ke blog nie. So jangan  lupa datang.


Wow blog Cik Fie, blog sebutan ramai blogger, blog nie banyak sharekan pengetahuan kepada kita semua. Blogger hebat ini selalu buat segmen dan macam-macam lagi. Paling acik suka tentang blog nie, blog yang colourful dan sangat menarik. Honestly memang sangat cantik + ringan. Susun atur blog yang kemas serta maklumat yang best- best memang layak di gelarkan blog hebat.





Okey untuk blog Razil To the Block .  Student dental tu.. hebat !! kalau datang ke blog blogger hebat ini juga kamu akan dapat lihat tentang kisah hidupnya, kemana dia pergi jalan-jalan dan aktiviti yang dia lakukan, Mungkin blog ini di bina untuk assigment kot.. hehehe main agak jer :) background tu gambar pokok..pencinta alam sekitar agaknya :)


7. Blog Paly- http://www.paly.my/


 Blog paly ini sebenar acik pernah terjah jugak dari blog cik mimin. yang pastinya owner blog nie mesra alam dan selalu kongsikan idea yang bernas, penulisannya juga adalah baik. Seronok bila datang ke blog nie. Boleh join segmen yang simple dan dapat bertukar-tukar pendapat.paling special layout blog nie cantik . Serius tak menyesal kalau datang sini :)


 

Bisikan Minda, bila lihat blog nie, seronok kalau kamu semua datang ke sini pastinya  kamu akan suka entrynya. Kerana entrynya terperinci dan penggunaan ayat yang simple.  Budak pandai nie , bekas pelajar MRSM .. acik suka olahan entry nya memang ada idea yang bernas, terutama kepada pelajar-pelajar yang binggung lepas tamat SPM... kat sini ada info menarik !!




Blog pokodot nie !! aah kat sini nadi kehidupan , anda boleh baca tentang kehidupannya dan serta segmen, GA yang dia sertai. Seronok jugak tau blog nie , baca perjalanan dan kisah hidupnya.Wow ayatnye hebat tu dari blognya!! ==> setiap degup jantungku....setiap denyut nadiku....setiap hembusan nafasku...hanya KAMU yg aq ingati,yg aq sayangi,yg aq rindui & yg aq cintai....KAMUla sumber inspirasi kehidupanku...nadi kekuatan hidupku

10. Bila Blog Berbicara -http://www.mahamahu.com/


Ahhh Maha Mahu.com , Seorang blogger mudah mesra dan berkongsi pendapat serta idea terbaru untuk digunakan bersama semua rakan2 dan pembaca.Wow seronok baca blog nie .Hmpir setiap hari acik datang ke blog nie. Sebab banyak infomasi, tentang dunia hiburan, tentang masakan, movie dan macam-macam lagi, Senang kata semua ada, tapi cuma satu jer , acik sebenar bnyak nak comment setiap entry menariknya tapi hehehehe takut nak masukkan email . Sebab dah pernah jadi kes ..email acik di hack.


Ok selesai 10 blog yang terpilih, mereka semua hebat-hebat dan ada kisah yang sangat menarik, sudi hadirkan diri ke blog nie, kamu tak akan menyesal :)





Catat Ulasan

19 Ulasan

Ieja MdSah berkata…
tq dear....u r the best....hihihi
ecadwinkyasha berkata…
blog acik pun best...btw,eca komen sini je la ye..klu boleh besarkan body post ne...nmpk kosong sgt tepi kira kanan,xbgus sgt...lebarkan blog post. :)

tu je yg eca nak komen...heheh
Akupenghibur.com berkata…
aaahhh ramai cakap macm tu ..tapi acik dah cuba berkali tapi x boleh :(
Unknown berkata…
terima kasih sbb review blog saya hahahahaa
Paly berkata…
tenkiu bro! :)
Unknown berkata…
tahniah mereka semua....
KHALID berkata…
thnx sebab sudi review blogger baru mcm saya yg masih hijau mcm color blog ni haha. btw u have a good blog too dude. Happy blogging , :)
Razil Tahir berkata…
thanks for the review!
Awesome gilaaarh!! XD
Rozita Ceritaita berkata…
memang akak dah terjah semalam dik... siap kongsi kat FB lagi tu..hikhik..
tq..tq..tq... no. 1 lg tu...dan tq jugak sudi baca blog akak yg x seberapa tu...

tapi semalam ada line problem kot, kotak komen ni tak leh keluar la...
Unknown berkata…
semua entry2 yg acik senarai ni mmg best sgt..suka bca entry2 kt blog diorg..n blog acik pn xkurang hebatnya..keep blogging bro! :)
Mahamahu berkata…
Thanks bro buat review pasal blog Mah@mahu sempoi and menarik best lah thanks bro...
Unknown berkata…
nie memang blog2 famous nie... hehehe...
Ieja MdSah berkata…
tq dear...tapi saya blogger baru...byk lagi kekeruangan...
Unknown berkata…
keep up d good work.. semangat review blogger lain :)

one day saya pun nak try buat review2 bagai lah! sila beri sokongan! :D

http://hanidamoss.blogspot.com/ thanks! :)
Unknown berkata…
Thanks Bro.!!syukran much much for this review..
^_________________________^
Unknown berkata…
owh...dari january lagi..patutlah mis
Unknown berkata…
HARIMAU MALAYA KERUGIAN!!

Peminat bola sepak Malaysia mungkin sudah terlupa atau sedang asyik menikmati kerancakan Liga Super Malaysia.FAM buat masa hari ini ternyata masih lagi gagal menamakan calon Pengendali pasukan Kebangsaan Malaysia BACA SELANJUTNYA >> http://cantikpermainan.blogspot.com/