Pengikut

Rabu, 20 Februari 2013

Wordless Wednesday # 4 : Akad Nikah Dilakukan Dalam Air


Assalamualaikum


Share This!


12 ulasan:

  1. Salam Acik,
    Alhamdulilah bersua kembali.
    Nikah ni sah ke tanpa lafaz yg jelas sedangkan dia cukup sifat dan berkemampuan?
    Macam2 manusia ni...nanti ada yg nak nikah di bulan pulak.
    Perkara mudah kenapalah di susah2kan.

    p/s: jeles bila tengok nombor sebelah kanan tu...hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. wslm BM.. ala x de yg perlu di jeleskn :)

      Padam
  2. Nak jawab SAH pn susah... Ssssssahhhh? glup glup glup..sssssshhhhhh!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehehe agknye cm ne nak lafaz nikah nie yer haha

      Padam
  3. sah ke idak??? tok kadi expert tuuu

    BalasPadam
  4. macam nak lafaz akad tu? berbuih2 mulut tu. HAHA

    BalasPadam
  5. hehehe photoshop ke betul ni...? kalau ni gambar real mungkin dia dah akad kat atas darat cuma saje je amek gambar dalam kolam....paling lama pon 5 minit je tu nak tahan nafas dalam air...

    BalasPadam

Coretkan sedikit pandangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails