Wordless Wednesday # 4 : Akad Nikah Dilakukan Dalam Air | Best Lifestyle Blog Malaysia

Pengikut

Rabu, 20 Februari 2013

Wordless Wednesday # 4 : Akad Nikah Dilakukan Dalam Air


Assalamualaikum


Share This!


12 ulasan:

Farah Waheda Wahid berkata...

macam2... nasib x lemas... ^_^

BinMuhammad berkata...

Salam Acik,
Alhamdulilah bersua kembali.
Nikah ni sah ke tanpa lafaz yg jelas sedangkan dia cukup sifat dan berkemampuan?
Macam2 manusia ni...nanti ada yg nak nikah di bulan pulak.
Perkara mudah kenapalah di susah2kan.

p/s: jeles bila tengok nombor sebelah kanan tu...hehe

Akupenghibur.com berkata...

hehe tu la masing2 nk jadi unik

Akupenghibur.com berkata...

wslm BM.. ala x de yg perlu di jeleskn :)

Unknown berkata...

Nak jawab SAH pn susah... Ssssssahhhh? glup glup glup..sssssshhhhhh!!

Unknown berkata...

kenapa menyiksa diri?

Unknown berkata...

sah ke idak??? tok kadi expert tuuu

Asyraf Arif berkata...

macam nak lafaz akad tu? berbuih2 mulut tu. HAHA

Sayidah Napisah berkata...

uniksss. :P

Akupenghibur.com berkata...

hehehehe agknye cm ne nak lafaz nikah nie yer haha

Akupenghibur.com berkata...

hehehehe tu lah mcm2 manusia nie

Unknown berkata...

hehehe photoshop ke betul ni...? kalau ni gambar real mungkin dia dah akad kat atas darat cuma saje je amek gambar dalam kolam....paling lama pon 5 minit je tu nak tahan nafas dalam air...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails