Pengikut

Rabu, 20 Mac 2013

Jangan Tangisi Orang Yang Pergi Tinggalkan Kita {Wordless Wednesday # 7}


Assalamualaikum

Share This!


18 ulasan:

  1. menangisi orang yg dah takde masih boleh diterima lagi.. yang meratap tak tentu pasal tu yg tak elok sangat.. redhakanlah apa yg telah pergi..

    ~kesian kat telur tu... hehe
    bukan senang nak tengok telur menangis ^^

    BalasPadam
  2. mak BK sllu pesan " ko jgn nk nagis benda yg dah xd! ko 2 ada jauh lagi perjalanan teruskan berjalan jgn nak toleh2!

    amekaw mak BK cm2..by d way meme xelok meatapi org dh pergi.ust pesan kalau kita teringt kat seseorg sedekhkan alfatihah

    BalasPadam
    Balasan
    1. mmg betul pon :) betul kata mak BK

      Padam
  3. Yang pergi tetap pergi Acik..
    Tapi pic ni sangat kreatif....

    BalasPadam
  4. Salam Acik,
    Telur goreng + nasi lemak = hilang tangis, rasa enak :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. wslm ..hehehehe mmg enak ...nasi lemak wow

      Padam
  5. Apa yang hanya kita mampu buat ialah titipkan doa agar insan yang kita sayangi itu ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman.

    Dan gambar tu sangat comel oh. T_________T

    BalasPadam
  6. assalamualaikum ... allah ambilnya sebab allah sayangkannya ...

    BalasPadam
  7. perkongsian menarik. sebagai ilmu persiapan nak kawin nanti :)

    BalasPadam
  8. Pemergian memang menyakitkan..tapi apakan daya, dunia ini pinjaman semata2, kalau tak merelakan orang yang kita sayang pergi, nanti kita terlalu cintakan dunia pula. Hanya doa mengiringi.

    BalasPadam

Coretkan sedikit pandangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails