Pengikut

Rabu, 20 Mac 2013

Jangan Tangisi Orang Yang Pergi Tinggalkan Kita {Wordless Wednesday # 7}


Assalamualaikum

Share This!


18 ulasan:

Hasri Anis berkata...

menangisi orang yg dah takde masih boleh diterima lagi.. yang meratap tak tentu pasal tu yg tak elok sangat.. redhakanlah apa yg telah pergi..

~kesian kat telur tu... hehe
bukan senang nak tengok telur menangis ^^

Budak Kampung berkata...

mak BK sllu pesan " ko jgn nk nagis benda yg dah xd! ko 2 ada jauh lagi perjalanan teruskan berjalan jgn nak toleh2!

amekaw mak BK cm2..by d way meme xelok meatapi org dh pergi.ust pesan kalau kita teringt kat seseorg sedekhkan alfatihah

Aku Penghibur berkata...

comelkan :)

Aku Penghibur berkata...

mmg betul pon :) betul kata mak BK

AyueJean AJ berkata...

Yang pergi tetap pergi Acik..
Tapi pic ni sangat kreatif....

MarnieyZ berkata...

hahaha, kesian.

Bin Muhammad berkata...

Salam Acik,
Telur goreng + nasi lemak = hilang tangis, rasa enak :)

Aku Penghibur berkata...

hehehehe comelkan :)

Aku Penghibur berkata...

mmg kesian :)

Aku Penghibur berkata...

wslm ..hehehehe mmg enak ...nasi lemak wow

Faridzuan berkata...

Apa yang hanya kita mampu buat ialah titipkan doa agar insan yang kita sayangi itu ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman.

Dan gambar tu sangat comel oh. T_________T

veesandii berkata...

assalamualaikum ... allah ambilnya sebab allah sayangkannya ...

Khairul Zamri berkata...

perkongsian menarik. sebagai ilmu persiapan nak kawin nanti :)

Aku Penghibur berkata...

heheh comelkan :)

Aku Penghibur berkata...

walaikumusalam :) betul tu :)

Aku Penghibur berkata...

terima kasih kerana membaca

Hatimi Tahirruddin berkata...

hehe sian kat telur tu....

Nurul Aini berkata...

Pemergian memang menyakitkan..tapi apakan daya, dunia ini pinjaman semata2, kalau tak merelakan orang yang kita sayang pergi, nanti kita terlalu cintakan dunia pula. Hanya doa mengiringi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails