Pengikut

Rabu, 16 Oktober 2013

Berhati-Hati Tudung Memiliki Simbol Salib


tudung alat terbaru yahudi

Assalamualaikum

Entri ini acik buat ringkas sahaja untuk peringatan bersama.Yelah sekarang ini pelbagai cara yang di gunakan pihak yang tak bertanggungjawab untuk menjatuhkan umat islam dengan apa jua cara. Dulunya kita dapat melihat di sejadah dan beberapa peralatan keperluan kita yang lain. 

Tapi sekarang pula mereka menggunakan cara dengan meletakkan simbol mereka di tudung. Perasan tak ada simbol apa di tudung tersebut ? 

Jadi kepada kaum hawa yang suka membeli belah pastinya kena ambil peduli pekara ini ,begitu juga kepada muslimah di luar sana. Jangan tengok murah sahaja terus beli, tengok betul-betul corak yang digunakan. Pelbagai lagi cara mereka untuk menjatuhkan kita umat islam. 

Mereka akan cuba sedaya upaya, jadi berhati-hatilah ye :)

Share This!


59 ulasan:

baby comel berkata...

Nasib baik saya sentiasa pakai tudung kosong tanpa corak. Errm, kena berhati2 ni

SecretOfShaila berkata...

mcm sekarang ini,ada saja cara hendak kaburi mata kita..

Mizz Aiza (Dunia Kecil) berkata...

bahayanya.. kena berhati-hati sekarang ni kan.. nasib baik akak suka tudung yang tanpa corak (kosong)..

Aswan Azmy berkata...

haish..macam2 sekarang ni..So, kena berhati2 kalau nak beli sesuatu barang sekarang. Takut perkara macam ni berlaku tanpa kita sedari..

Khir Khalid berkata...

Ishh.. mmg kena berhati2 ni.. dah mcm2 smpi ke tudung pun ada. T kasih Acik diatas perkongsian info.

Mawardi Yunus berkata...

oh tanpa sedar

Mazni Munawar berkata...

licik betul teknik mereka, tk cukup dgn letak corak pig dkt sejadah, kt tudung yg dibuat hijab pun diletaknya simbol salib :(

syuk shusuke berkata...

licikkkk cara yahudi ni !!

Yumida Huda berkata...

ish bahaya nye

Leeza dayasari [santai leeza] berkata...

BAHAYA.....

Ain Eddihar berkata...

Assalamualaikum . . terima kasih atas perkongsian entri ni .

Asha Lya berkata...

wahh skrg tudung plak jadi mangsa kan..bermacam2 taktik yang diorang gunakan skrg ni

Kathy Rbain berkata...

hai..macam2 la..

Raudzah Z berkata...

Thanks achik ..and salam aidil adha ya..

Nao Mei berkata...

adajuga cam tu dik...huhu...
apa lah nak jadi

Nadya Dyana berkata...

ish ish kena hati2 nie

Ambo Akhil berkata...

skang ni mcm2 cara nk selewengkn umat Islam..hati2 lah semua!

Pinkbubblegumprincess berkata...

macam-macam sekarang..agenda nak menyesatkan kita huhu

puteri airyn berkata...

Betul tu Acik..Kadang-kadang tak perasan pun ada tanda salib kat tudung tu..

zaza zehra berkata...

ha ah lah..kena hati2 la pasni beli tudung..tq acik... :)

Budak Sedih berkata...

hish.. bahaya betul.

Ainim Suju berkata...

berhati-hatilah dalam memakai atau membeli tudungkan

Wirda Amir berkata...

salam acik...

macam2 carakan acik mereka nak menghina agama kita yg suci nih..aritu akak tgk gmbr pd sejadah...kalimah Allah pd selipar...

Fizi Zaidi berkata...

mereka sentiasa berusaha apa saja utk menjatuhkan umat islam dalam diam...berhati2 semua..

Mieza Jhaa K berkata...

Dah terang-terangan dah tu..sebelum ni brooch mmg byk ada lambang salib..tergantung kt leher..

Sylarius Yusof berkata...

Tudung-tudung kat Malaysia ni, kilangnya kat mana? Rasanya, kebanyakan diimport dari China kan?

Muhammad Khairuddin Lim berkata...

Dahsyatnya....salam blogging.

Cik Mun berkata...

kena lebih hati2 lepas ni..

Hafiza AizZawa berkata...

mcm nie pun ader ey.. mmg kalau nk beli brg kne check betul2..

Bin Muhammad berkata...

Ya..Kena berhati2 tentang perkara ini...

Cik Itah@RRP berkata...

sy tengah pakai tudung corak macam ni..terus belek kat kepala ada ke takda tanda salib...fuhh syukur la tak ada..
macam+ ja caranya diorang nak jatuhkan umat islam umm

p/s blogwalking dlm kesibukan : salam aidiladha acikk :)

Cik Itah@RRP berkata...

sy share ni ye acikk hee :)

Cik Pensil berkata...

tudung yg corak banyak2 macam ni kadang, kita tak perasan sangat. kena hati2 lah. tq yah.

Tuan Juhaida berkata...

Salam kenal n selamat hari raya aidil adha.tq share entry ni.bahaya betul.mcm2 cara depa nak mainkan umat islam.pendek kata mmg umst islam kena sentiasa alert dgn apa yg mereka mkn,pakai,bc,guna dll.tq coz saling ingat mengingati.jemput singgah blog sy juga ya

Norhazlina Mohd. Zaki berkata...

Terima kasih Acik...sharing info ni...
Itulaaa kan...diaorg ni sentiasa cari jalan untuk sesat dan pecah belahkan umat Islam...

Semoga kita semua lebih peka terhadap semua perkara & benda...


x0x0 ^_^

kacang buncis berkata...

salam acik.....tima kasih acik...lps nie kena hati2 la

Norhasniza Khalid berkata...

nasib mama suka jenis yang plain... hati-hati lah ye...

Muhammad Khairuddin Lim berkata...

blogwalking sekali lagi...salam kenal selalu.

bloggerlelaki.com berkata...

cukup halus caar mereka menyerang

cweet pinky berkata...

hm...macam2 , mohon share :)

veesandy berkata...

akak selalu perhatikan pada sejadah . mmg x leh solat klu nampak btk yg hampir sama dgn salib ...

KY Atie berkata...

Assalamualaikum acik, rindunya nak datang sini..masih ingat akk lagi? heee

bahaya juga ni, kalau tak diperhatikan dengan betul...kena jaga2lah sekarang nak membeli..thanks ye acik, kongsi perkara begini

Mohd Ridzwan Abdullah berkata...

Bahaya ni. Wan selalu follow wifey beli tudung. Kena hati-hati lg lepas ni.

ima salsuzaima berkata...

betul tu.kena hati2 skrg ni..macam2 cara mereka lakukan utk jatuhkan kita

Abak@Pedamba Cinta Penuh Mahabbah berkata...

Astagha.. kuatkan syahadah dalam hati..

Sally Samsaiman berkata...

kena lebih peka lepas ni...lagi-lagi yg jenis abstrak..

Azwar Syuhada berkata...

thanks inform, lepas ni kena lebih berhati-hatilah kalau nak membeli tudung.. :)

Wirda Amir berkata...

Bz ke acik....?

Kechek Buzz berkata...

macam2 cara la diorang ni...sampai kat tudung kita pun diorang nak tempek juga tanda tu...haishhh

ika zulkefli berkata...

klau tngok mata kasar memang tak perasan..kena hati-2 ni:)

kacang buncis berkata...

salam....selamat pagi acik

Aniq Bukhary berkata...

Nasib baik saya x pakai tudung.. Huhu :D

Tetamu Istimewa berkata...

Kalau pakai tudung jadi macam mana ya? hehehe

Itulah, dalam ghairah kita membeli tu, perlu berhati-hati juga. Yang lelaki kalau tak pakai pun, mana tahu kalau terbeli untuk sesorang kan.

Marou Apple Hijau berkata...

fuh..kalu 1 salib tak pe gak tak perasan, ni kalau banyak macam memang perasan

✿ pink velvet ✿ berkata...

adoiii.. kadang mmg tak perasan semua tu *sobs*

Nurul Hidayah berkata...

Need to be more careful next time...

Sukma Haron berkata...

berhati-hati....kadang-kadang takut tak perasan....

Maria Firdz berkata...

mmg kna hati2 sapa yg suka tdung bercorak... sy suka tudung plain je, ,,

Busyra Bt Takiyudin berkata...

macam2 org boleh buat. smpaikan kat tudung pown nak buat. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails