Pengikut

Rabu, 16 Oktober 2013

Berhati-Hati Tudung Memiliki Simbol Salib


tudung alat terbaru yahudi

Assalamualaikum

Entri ini acik buat ringkas sahaja untuk peringatan bersama.Yelah sekarang ini pelbagai cara yang di gunakan pihak yang tak bertanggungjawab untuk menjatuhkan umat islam dengan apa jua cara. Dulunya kita dapat melihat di sejadah dan beberapa peralatan keperluan kita yang lain. 

Tapi sekarang pula mereka menggunakan cara dengan meletakkan simbol mereka di tudung. Perasan tak ada simbol apa di tudung tersebut ? 

Jadi kepada kaum hawa yang suka membeli belah pastinya kena ambil peduli pekara ini ,begitu juga kepada muslimah di luar sana. Jangan tengok murah sahaja terus beli, tengok betul-betul corak yang digunakan. Pelbagai lagi cara mereka untuk menjatuhkan kita umat islam. 

Mereka akan cuba sedaya upaya, jadi berhati-hatilah ye :)

Share This!


59 ulasan:

  1. Nasib baik saya sentiasa pakai tudung kosong tanpa corak. Errm, kena berhati2 ni

    BalasPadam
  2. mcm sekarang ini,ada saja cara hendak kaburi mata kita..

    BalasPadam
  3. bahayanya.. kena berhati-hati sekarang ni kan.. nasib baik akak suka tudung yang tanpa corak (kosong)..

    BalasPadam
  4. haish..macam2 sekarang ni..So, kena berhati2 kalau nak beli sesuatu barang sekarang. Takut perkara macam ni berlaku tanpa kita sedari..

    BalasPadam
  5. Ishh.. mmg kena berhati2 ni.. dah mcm2 smpi ke tudung pun ada. T kasih Acik diatas perkongsian info.

    BalasPadam
  6. licik betul teknik mereka, tk cukup dgn letak corak pig dkt sejadah, kt tudung yg dibuat hijab pun diletaknya simbol salib :(

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum . . terima kasih atas perkongsian entri ni .

    BalasPadam
  8. wahh skrg tudung plak jadi mangsa kan..bermacam2 taktik yang diorang gunakan skrg ni

    BalasPadam
  9. Thanks achik ..and salam aidil adha ya..

    BalasPadam
  10. adajuga cam tu dik...huhu...
    apa lah nak jadi

    BalasPadam
  11. skang ni mcm2 cara nk selewengkn umat Islam..hati2 lah semua!

    BalasPadam
  12. macam-macam sekarang..agenda nak menyesatkan kita huhu

    BalasPadam
  13. Betul tu Acik..Kadang-kadang tak perasan pun ada tanda salib kat tudung tu..

    BalasPadam
  14. ha ah lah..kena hati2 la pasni beli tudung..tq acik... :)

    BalasPadam
  15. berhati-hatilah dalam memakai atau membeli tudungkan

    BalasPadam
  16. salam acik...

    macam2 carakan acik mereka nak menghina agama kita yg suci nih..aritu akak tgk gmbr pd sejadah...kalimah Allah pd selipar...

    BalasPadam
  17. mereka sentiasa berusaha apa saja utk menjatuhkan umat islam dalam diam...berhati2 semua..

    BalasPadam
  18. Dah terang-terangan dah tu..sebelum ni brooch mmg byk ada lambang salib..tergantung kt leher..

    BalasPadam
  19. Tudung-tudung kat Malaysia ni, kilangnya kat mana? Rasanya, kebanyakan diimport dari China kan?

    BalasPadam
  20. mcm nie pun ader ey.. mmg kalau nk beli brg kne check betul2..

    BalasPadam
  21. Ya..Kena berhati2 tentang perkara ini...

    BalasPadam
  22. sy tengah pakai tudung corak macam ni..terus belek kat kepala ada ke takda tanda salib...fuhh syukur la tak ada..
    macam+ ja caranya diorang nak jatuhkan umat islam umm

    p/s blogwalking dlm kesibukan : salam aidiladha acikk :)

    BalasPadam
  23. tudung yg corak banyak2 macam ni kadang, kita tak perasan sangat. kena hati2 lah. tq yah.

    BalasPadam
  24. Salam kenal n selamat hari raya aidil adha.tq share entry ni.bahaya betul.mcm2 cara depa nak mainkan umat islam.pendek kata mmg umst islam kena sentiasa alert dgn apa yg mereka mkn,pakai,bc,guna dll.tq coz saling ingat mengingati.jemput singgah blog sy juga ya

    BalasPadam
  25. Terima kasih Acik...sharing info ni...
    Itulaaa kan...diaorg ni sentiasa cari jalan untuk sesat dan pecah belahkan umat Islam...

    Semoga kita semua lebih peka terhadap semua perkara & benda...


    x0x0 ^_^

    BalasPadam
  26. salam acik.....tima kasih acik...lps nie kena hati2 la

    BalasPadam
  27. nasib mama suka jenis yang plain... hati-hati lah ye...

    BalasPadam
  28. blogwalking sekali lagi...salam kenal selalu.

    BalasPadam
  29. akak selalu perhatikan pada sejadah . mmg x leh solat klu nampak btk yg hampir sama dgn salib ...

    BalasPadam
  30. Assalamualaikum acik, rindunya nak datang sini..masih ingat akk lagi? heee

    bahaya juga ni, kalau tak diperhatikan dengan betul...kena jaga2lah sekarang nak membeli..thanks ye acik, kongsi perkara begini

    BalasPadam
  31. Bahaya ni. Wan selalu follow wifey beli tudung. Kena hati-hati lg lepas ni.

    BalasPadam
  32. betul tu.kena hati2 skrg ni..macam2 cara mereka lakukan utk jatuhkan kita

    BalasPadam
  33. kena lebih peka lepas ni...lagi-lagi yg jenis abstrak..

    BalasPadam
  34. thanks inform, lepas ni kena lebih berhati-hatilah kalau nak membeli tudung.. :)

    BalasPadam
  35. macam2 cara la diorang ni...sampai kat tudung kita pun diorang nak tempek juga tanda tu...haishhh

    BalasPadam
  36. klau tngok mata kasar memang tak perasan..kena hati-2 ni:)

    BalasPadam
  37. Nasib baik saya x pakai tudung.. Huhu :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau pakai tudung jadi macam mana ya? hehehe

      Itulah, dalam ghairah kita membeli tu, perlu berhati-hati juga. Yang lelaki kalau tak pakai pun, mana tahu kalau terbeli untuk sesorang kan.

      Padam
  38. fuh..kalu 1 salib tak pe gak tak perasan, ni kalau banyak macam memang perasan

    BalasPadam
  39. adoiii.. kadang mmg tak perasan semua tu *sobs*

    BalasPadam
  40. Need to be more careful next time...

    BalasPadam
  41. berhati-hati....kadang-kadang takut tak perasan....

    BalasPadam
  42. mmg kna hati2 sapa yg suka tdung bercorak... sy suka tudung plain je, ,,

    BalasPadam
  43. macam2 org boleh buat. smpaikan kat tudung pown nak buat. huhu

    BalasPadam

Coretkan sedikit pandangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails