Berhati-Hati Tudung Memiliki Simbol Salib | Best Lifestyle Blog Malaysia

Pengikut

Rabu, 16 Oktober 2013

Berhati-Hati Tudung Memiliki Simbol Salib


tudung alat terbaru yahudi

Assalamualaikum

Entri ini acik buat ringkas sahaja untuk peringatan bersama.Yelah sekarang ini pelbagai cara yang di gunakan pihak yang tak bertanggungjawab untuk menjatuhkan umat islam dengan apa jua cara. Dulunya kita dapat melihat di sejadah dan beberapa peralatan keperluan kita yang lain. 

Tapi sekarang pula mereka menggunakan cara dengan meletakkan simbol mereka di tudung. Perasan tak ada simbol apa di tudung tersebut ? 

Jadi kepada kaum hawa yang suka membeli belah pastinya kena ambil peduli pekara ini ,begitu juga kepada muslimah di luar sana. Jangan tengok murah sahaja terus beli, tengok betul-betul corak yang digunakan. Pelbagai lagi cara mereka untuk menjatuhkan kita umat islam. 

Mereka akan cuba sedaya upaya, jadi berhati-hatilah ye :)

Share This!


59 ulasan:

Aimacomel berkata...

Nasib baik saya sentiasa pakai tudung kosong tanpa corak. Errm, kena berhati2 ni

shazillahsani.com berkata...

mcm sekarang ini,ada saja cara hendak kaburi mata kita..

Mizz Aiza berkata...

bahayanya.. kena berhati-hati sekarang ni kan.. nasib baik akak suka tudung yang tanpa corak (kosong)..

Aswan Az berkata...

haish..macam2 sekarang ni..So, kena berhati2 kalau nak beli sesuatu barang sekarang. Takut perkara macam ni berlaku tanpa kita sedari..

Khir Khalid berkata...

Ishh.. mmg kena berhati2 ni.. dah mcm2 smpi ke tudung pun ada. T kasih Acik diatas perkongsian info.

Mawardi yunus berkata...

oh tanpa sedar

Mazni Munawar berkata...

licik betul teknik mereka, tk cukup dgn letak corak pig dkt sejadah, kt tudung yg dibuat hijab pun diletaknya simbol salib :(

Unknown berkata...

licikkkk cara yahudi ni !!

Unknown berkata...

ish bahaya nye

Leeza Dayasari berkata...

BAHAYA.....

NurulAinEddihar berkata...

Assalamualaikum . . terima kasih atas perkongsian entri ni .

Asha Lya berkata...

wahh skrg tudung plak jadi mangsa kan..bermacam2 taktik yang diorang gunakan skrg ni

Awanama berkata...

hai..macam2 la..

Unknown berkata...

Thanks achik ..and salam aidil adha ya..

naomei berkata...

adajuga cam tu dik...huhu...
apa lah nak jadi

Unknown berkata...

ish ish kena hati2 nie

Unknown berkata...

skang ni mcm2 cara nk selewengkn umat Islam..hati2 lah semua!

Pinkbubblegumprincess berkata...

macam-macam sekarang..agenda nak menyesatkan kita huhu

Unknown berkata...

Betul tu Acik..Kadang-kadang tak perasan pun ada tanda salib kat tudung tu..

Zaza Iman berkata...

ha ah lah..kena hati2 la pasni beli tudung..tq acik... :)

theathirah berkata...

hish.. bahaya betul.

Ainim Rashihah berkata...

berhati-hatilah dalam memakai atau membeli tudungkan

Awanama berkata...

salam acik...

macam2 carakan acik mereka nak menghina agama kita yg suci nih..aritu akak tgk gmbr pd sejadah...kalimah Allah pd selipar...

Unknown berkata...

mereka sentiasa berusaha apa saja utk menjatuhkan umat islam dalam diam...berhati2 semua..

Unknown berkata...

Dah terang-terangan dah tu..sebelum ni brooch mmg byk ada lambang salib..tergantung kt leher..

Shahrul Yusof berkata...

Tudung-tudung kat Malaysia ni, kilangnya kat mana? Rasanya, kebanyakan diimport dari China kan?

kakitravelkhairuddin.blogspot.com berkata...

Dahsyatnya....salam blogging.

Unknown berkata...

kena lebih hati2 lepas ni..

Fiza Aizzawa berkata...

mcm nie pun ader ey.. mmg kalau nk beli brg kne check betul2..

BinMuhammad berkata...

Ya..Kena berhati2 tentang perkara ini...

Cik Itah berkata...

sy tengah pakai tudung corak macam ni..terus belek kat kepala ada ke takda tanda salib...fuhh syukur la tak ada..
macam+ ja caranya diorang nak jatuhkan umat islam umm

p/s blogwalking dlm kesibukan : salam aidiladha acikk :)

Cik Itah berkata...

sy share ni ye acikk hee :)

Unknown berkata...

tudung yg corak banyak2 macam ni kadang, kita tak perasan sangat. kena hati2 lah. tq yah.

Sweetamieda. Blo berkata...

Salam kenal n selamat hari raya aidil adha.tq share entry ni.bahaya betul.mcm2 cara depa nak mainkan umat islam.pendek kata mmg umst islam kena sentiasa alert dgn apa yg mereka mkn,pakai,bc,guna dll.tq coz saling ingat mengingati.jemput singgah blog sy juga ya

Unknown berkata...

Terima kasih Acik...sharing info ni...
Itulaaa kan...diaorg ni sentiasa cari jalan untuk sesat dan pecah belahkan umat Islam...

Semoga kita semua lebih peka terhadap semua perkara & benda...


x0x0 ^_^

Unknown berkata...

salam acik.....tima kasih acik...lps nie kena hati2 la

Unknown berkata...

nasib mama suka jenis yang plain... hati-hati lah ye...

kakitravelkhairuddin.blogspot.com berkata...

blogwalking sekali lagi...salam kenal selalu.

Awanama berkata...

cukup halus caar mereka menyerang

dariilhamkehati berkata...

hm...macam2 , mohon share :)

Awanama berkata...

akak selalu perhatikan pada sejadah . mmg x leh solat klu nampak btk yg hampir sama dgn salib ...

miss yatie berkata...

Assalamualaikum acik, rindunya nak datang sini..masih ingat akk lagi? heee

bahaya juga ni, kalau tak diperhatikan dengan betul...kena jaga2lah sekarang nak membeli..thanks ye acik, kongsi perkara begini

Unknown berkata...

Bahaya ni. Wan selalu follow wifey beli tudung. Kena hati-hati lg lepas ni.

IMA SALSUZAIMA berkata...

betul tu.kena hati2 skrg ni..macam2 cara mereka lakukan utk jatuhkan kita

fragmenbiru berkata...

Astagha.. kuatkan syahadah dalam hati..

Sally Samsaiman berkata...

kena lebih peka lepas ni...lagi-lagi yg jenis abstrak..

Azwar Syuhada berkata...

thanks inform, lepas ni kena lebih berhati-hatilah kalau nak membeli tudung.. :)

Awanama berkata...

Bz ke acik....?

Kechek Buzz berkata...

macam2 cara la diorang ni...sampai kat tudung kita pun diorang nak tempek juga tanda tu...haishhh

Unknown berkata...

klau tngok mata kasar memang tak perasan..kena hati-2 ni:)

Unknown berkata...

salam....selamat pagi acik

Unknown berkata...

Nasib baik saya x pakai tudung.. Huhu :D

Tetamu Istimewa berkata...

Kalau pakai tudung jadi macam mana ya? hehehe

Itulah, dalam ghairah kita membeli tu, perlu berhati-hati juga. Yang lelaki kalau tak pakai pun, mana tahu kalau terbeli untuk sesorang kan.

budakbandunglaici berkata...

fuh..kalu 1 salib tak pe gak tak perasan, ni kalau banyak macam memang perasan

y i e n berkata...

adoiii.. kadang mmg tak perasan semua tu *sobs*

Unknown berkata...

Need to be more careful next time...

Sukma berkata...

berhati-hati....kadang-kadang takut tak perasan....

Maria Firdz berkata...

mmg kna hati2 sapa yg suka tdung bercorak... sy suka tudung plain je, ,,

Busyra Takiyudin berkata...

macam2 org boleh buat. smpaikan kat tudung pown nak buat. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails