Ticker

6/recent/ticker-posts

Happy Birthday Fara Hanim Razak





Assalamualaikum

Alhamdulilah , hari ini acik dapat lalui hari hari dengan penuh kesyukuran atas nikmat yang Allah berikan. Tadi satu kejutan yang acik terima apabila ada seorang yang berjumpa dengan acik dan bertanyakan adakah kamu ini pemilik akupenghibur.com ?

Wahh tak sangka sangat ada orang kenal juga acik yang tak seberapa ini, yelah kita nie bukan siapa siapa hanya sekadar blogger picisan saje. Ok hari ini acik nak perkenal seorang kepada kamu semua semperna Hari lahirnya.

Pernah tengok tak gambar dia atas nie ?? ok hari ini acik nak perkenalkan pemilik sebenar gambar tersebut. Namanya adalah Fara Hanim Razak , pelajar komunikasi dan pengajian media major (Public Relations) . Kami satu Mass com lah .. haha kalau nak tahu fara ini juga merupakan seorang blogger jugak. Ahh nak terjah blog dia ?? Ini Blognya http://farahanimrazak.blogspot.com/.




Seriously sepanjang acik kenal dia, dia seorang yang suka senyum dan peramah . Dia juga merupakan model sambilan untuk majalah dan model pakaian muslimah. Ahhh mukanya selalu menghiasi Majalah Dara. 



Di kesempatan ini acik nak ucapkan selamat Hari Lahir Kepada Fara semoga di panjangkan umur dan di murahkan rezeki serta mendapat keredhaan Allah. Semoga sukses dalam kerjaya dan pelajaran. Acik sebagai kawan menyokong fara dan teruskan menaip di blog. Acik support . Selamat Hari lahir acik ucapkan kepada semua blogger yang sambut hari ini dan kepada pembaca blog akupenghibur.com

Catat Ulasan

10 Ulasan

Unknown berkata…
Selamat ulang tahun untuk adik fara tu..hihi...:)

semoga sentiasa terpelihara imannya :)...
insyaAllah :)
hepi bufday jugak buat fara
fragmenbiru berkata…
Hepi bufday..sanah helwah..
Comelnya dia...hehe
Mizz Aiza berkata…
happy birthday fara.. semoga panjang umur&diberkati Allah swt selalu.. :D
Unknown berkata…
cantik..model rupanya.. nnti nak terjah blog dia
Sayidah Napisah berkata…
subhanallah.cantek :)
Unknown berkata…
happy birthday kepada beliau...

PS: tolong sampaikan salam aku kepada beliau jugak...kihkihkih... :P
Unknown berkata…
salam kepada pemilik blog. saya wakil dari bahagian A&P AALIA Tudung. boleh share kepada saya email atau cara untuk menghubungi cik Farahanim Razak untuk urusan bisnes sebagai model tudung . emailkan kepada euromoda.g@gmail.com. Terima Kasih kerana membantu.