Ticker

6/recent/ticker-posts

Recording Drama Radio Selesai Dan Tempat Ketiga Senamrobik Sukol



Assalamualaikum

YA Allah penatnya hari ini, baru sempat nak menaip.. jari jemari rasa berat untuk menaip. Kerja mula melambak dengan adanya assigment dan test yang mendatang. Entahlah hari ini rasnya semua tak kena, tiba tiba rasa sedih sendiri, duhai hati kenapa dengan diri mu ??

Please kau perlu kuat untuk hadapi semua ini. Jika dirimu lemah maka aku akan hilang semangat untuk terus bertahan. Alahmdulilah akhirnya recording drama radio selesai juga. Sebelum itu acik minta maaf sebab semalam tak dapat teman my teammate sampai habis buat recording sebab malam ada pertandingan seramrobik untuk sukol (sukan antara fakulti).


Syukur sangat drama radio tu dah siap recording, tajuknya ialah Arman : ini kisahku. Dalam cerita ini ada unsur kasih sayang, konflik anak dengan ibu bapa, di tinggalkan orang yang kita sayang dan cinta.  Syukur sangat.

Dan semalam untuk senamrobik pula ,alhamdulilah dapat ketiga bagi kategori lelaki. Geram juga ada tapi bahagia pon ada . Geram sebab last minute penganjur kata ikut format yang di suruh tapi masa meeting kata tak perlu. Apa pon dah dapat no 3 itu pon dah bersyukur.

Oklah acik nak siapkan assigment dan pergi kelas mandarin. Lain kali acik taip lagi panjang panjang yer.. ini saje yang termampu terlintas di fikiran .Assalamualaikum

Catat Ulasan

12 Ulasan

Mizz Aiza berkata…
tahniah menang tempat ke-3.. :D
Tanpa Nama berkata…
congrats ! hehe lepas ni boleh jadi jurulatih senamrobik la pula ye hehe
Unknown berkata…
Tahniah dik :).....
hazwan hairy berkata…
wahh thniah bro..
Unknown berkata…
Tahniah acik! ^___________^
miss yatie berkata…
Alhamdulillah...dah selesai dan berjaya, hidup perlu diteruskan...pergilah kelas manderin hihihi
Tanpa Nama berkata…
assalamualaikum ... acik kata ringkas jer , tapi panjang gak nih . heheheee . tahniah ! Jangan biar kesedihan tu mengawal hidup kita . nanti down sgt ...
Unknown berkata…
syabas bro dapat siapkan drama radio tu...dan tahniah utk senamrobik....
Unknown berkata…
tahniah bro dapat nombor 3 tu.ehehe
Unknown berkata…
tahniah achik... no3 pun tetap berjaya jugak.....
Unknown berkata…
Bab recording xtahu apa2..tp kalau bab senamrobik dpt no 1 kot..hhaha