Pengikut

Rabu, 12 Jun 2013

Wordless Wednesday # 15 : Pengorbanan Wanita ( Ibu Dan Isteri)


Assalamualaikum


pengobanan seorang wanita

pengorbanan seorang wanita

pengorbanan seorang wanita
pengorbanan seorang wanita

pengorbanan seorang wanita

pengorbanan seorang wanita

pengorbanan seorang wanita

pengorbanan seorang ibu


Share This!


17 ulasan:

  1. oleh itu...hargailah wanita, ibu dan isteri dengan seadanya kan? *_^

    BalasPadam
  2. Kesian tgk wanita yang bawak tong atas kepala tu..tekpaksa lingkup tong..sekali tgk lucu...2 kali tgk kesian sgt..

    BalasPadam
  3. assalam,

    so hargailah wanita...

    BalasPadam
  4. jasa mereka tak terbalas dengan wang yang kita berikan pada setiap bulan.. hanya kasih sayang dan perhatian dari seorang anak yang menggembirakan mereka.. akak sayang mak akak..

    BalasPadam
  5. gambar yang last tu betul ke acik?melampau jugak lau mcm tu tau?nk ketawa pn serba salah,tapi kalau betul memang kesian...

    BalasPadam
  6. betapa hebatnya pengorbanan insan yang bergelar wanita kan. Hargailah jasa mereka terutamanya jasa seorang ibu.

    BalasPadam
  7. lihatlah betapa hebatnya mereka...Allah sentiasa bersama insan yang bergelar ibu...pengorbanan ibu tiada tandingannya...sayang ibu :)

    BalasPadam
  8. subhanallah..mmg besar pgorbanan seorang wanita :) smoga mereka dirahmati Allah selalu..

    BalasPadam
  9. Pengorbanan paling besar bagi seorang wanita adalah disaat mereka melahirkan dan membesarkan seorang insan dimuka bumi ini... Tidak terbalas akan jasamu...

    BalasPadam
  10. :') memang banyak sangat pengorbanan seorang ibu kpd anak2 die kan....hargailah ibu ayah kita slagi mereka ada..

    BalasPadam
  11. Sayu je tengok gambar-gambar ni

    BalasPadam
  12. gambar last sekali nampak kelakar tapi bila tgk betul2 rasa mcm kesian pulak.. senang cakap rasa mcm nak menangis pulak tengok semua gambar ni.. haihh bab2 ibu ni memang cepat sensitif sikit..

    BalasPadam
  13. Besar sungguh pengorbanan seorang wanita..

    BalasPadam
  14. Wanita tercipta dr rusuk lelaki, bukan dari kaki untuk dialasi, bukan dari kepala utk dijunjung tapi dekat dibahu utk dilindung dan juga dekat dihati utk dikasihi..

    BalasPadam

Coretkan sedikit pandangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails