Pengikut

Rabu, 12 Jun 2013

Wordless Wednesday # 15 : Pengorbanan Wanita ( Ibu Dan Isteri)


Assalamualaikum


pengobanan seorang wanita

pengorbanan seorang wanita

pengorbanan seorang wanita
pengorbanan seorang wanita

pengorbanan seorang wanita

pengorbanan seorang wanita

pengorbanan seorang wanita

pengorbanan seorang ibu


Share This!


17 ulasan:

Farah Waheda Wahid berkata...

oleh itu...hargailah wanita, ibu dan isteri dengan seadanya kan? *_^

Mieza Jhaa K berkata...

Kesian tgk wanita yang bawak tong atas kepala tu..tekpaksa lingkup tong..sekali tgk lucu...2 kali tgk kesian sgt..

BUNDA a.k.a KN berkata...

assalam,

so hargailah wanita...

Mizz Aiza berkata...

jasa mereka tak terbalas dengan wang yang kita berikan pada setiap bulan.. hanya kasih sayang dan perhatian dari seorang anak yang menggembirakan mereka.. akak sayang mak akak..

Kathy Rbain berkata...

gambar yang last tu betul ke acik?melampau jugak lau mcm tu tau?nk ketawa pn serba salah,tapi kalau betul memang kesian...

Puteri Kasih berkata...

betapa hebatnya pengorbanan insan yang bergelar wanita kan. Hargailah jasa mereka terutamanya jasa seorang ibu.

hazwan hairy berkata...

hrgailah mereka ....

Nao Mei berkata...

lihatlah betapa hebatnya mereka...Allah sentiasa bersama insan yang bergelar ibu...pengorbanan ibu tiada tandingannya...sayang ibu :)

S.K.A berkata...

subhanallah..mmg besar pgorbanan seorang wanita :) smoga mereka dirahmati Allah selalu..

Bin Muhammad berkata...

Pengorbanan paling besar bagi seorang wanita adalah disaat mereka melahirkan dan membesarkan seorang insan dimuka bumi ini... Tidak terbalas akan jasamu...

Seneorita Baharin berkata...

:') memang banyak sangat pengorbanan seorang ibu kpd anak2 die kan....hargailah ibu ayah kita slagi mereka ada..

Mawardi Yunus berkata...

Sayu je tengok gambar-gambar ni

Hatimi Tahirruddin berkata...

wah terbaik gambar2 ni... :)

adzairdawati makdara berkata...

besarnya pengorbanan mereka...

Iha Zaliza berkata...

gambar last sekali nampak kelakar tapi bila tgk betul2 rasa mcm kesian pulak.. senang cakap rasa mcm nak menangis pulak tengok semua gambar ni.. haihh bab2 ibu ni memang cepat sensitif sikit..

Elih J berkata...

Besar sungguh pengorbanan seorang wanita..

baby comel berkata...

Wanita tercipta dr rusuk lelaki, bukan dari kaki untuk dialasi, bukan dari kepala utk dijunjung tapi dekat dibahu utk dilindung dan juga dekat dihati utk dikasihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails