Pengikut

Rabu, 3 Julai 2013

Wordless Wednesday # 18 : Menguji Minda Apa Yang Kamu Nampak ?

Assalamualaikum 

ilusi mata
ilusi mata

ilusi mata

ilusi mata

ilusi mata

Share This!


19 ulasan:

Nao Mei berkata...

Banyak yang cik akak lihat...hahaha :)
menarik gambar tu

Vee Lea berkata...

Awesome alert!!

adrianna syaz berkata...

Cari punya cari pai pening2..hehe

el berkata...

pelukis gambar2 ni mmg genius n pya ilusion yg high sgt2..tabik spongebob kat diorg ni..hehehe

Fiza Rahman berkata...

Sangat kretif.

AiSyA LiEzA berkata...

3 in 1 lam satu pic .. byk gmbrn dalam satu2 pic tu.. huhu :)

Bin Muhammad berkata...

Ilusi optik memang amat menarik dan menghiburkan. Ianya mengelirukan dan memperdaya pandangan mata anda. Ianya juga menguji bagaimana otak anda mampu mengecam, mentafsir dan memberi fokus keatas apa yang anda perhatikan.
Apa yg anda lihat diatas adalah ilusi optik bedasarkan kekaburan fotografik. Ianya menguji kemahiran imaginasi dan pengamatan....

Anda akan dapat byk info mengenai ilusi optik disini:
http://relakssminda.blogspot.com/search/label/Ilusi

Sukma Haron berkata...

banyak yang tersirat di dalam picture nie....

Mizz Aiza berkata...

perlu lihat di pelbagai sudut yang berbeza, memang nampak pelbagai gambar.. menarik perkongsian ni acik.. :D

KY Atie berkata...

cantik, satu gambar berbagai kejadian yg ada...memang kalau sekali pandang tak nampak yg tersembunyi itu

Hanis Nizam berkata...

optical illusion!

S.K.A berkata...

mcm2 ambe nmpak =) prmainan mata..kreatif sape yg bt ni

Norhasniza Khalid berkata...

wow.. sapa lukis ni,.. terbaik lah..

Tetamu Istimewa berkata...

Kreatif. Hebat pelukis ni. Satu gambar menceritakan pelbagai cerita.

Mieza Jhaa K berkata...

Satu gambar buat kita terpaku seketika utk membezakan..

baby comel berkata...

tinggi betul imaginasi pelukis kan..

Hatimi Tahirruddin berkata...

yg gambar baby paling terbaik...

Aida Ismail berkata...

Nampak macam2 gambar dalam lukisan2 tu. Terbaik la siapa yang lukis ni! :)

Remy hazza berkata...

tinggi imaginasi pelukis tu.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails