Pengikut

Rabu, 3 Julai 2013

Wordless Wednesday # 18 : Menguji Minda Apa Yang Kamu Nampak ?

Assalamualaikum 

ilusi mata
ilusi mata

ilusi mata

ilusi mata

ilusi mata

Share This!


19 ulasan:

  1. Banyak yang cik akak lihat...hahaha :)
    menarik gambar tu

    BalasPadam
  2. Cari punya cari pai pening2..hehe

    BalasPadam
  3. pelukis gambar2 ni mmg genius n pya ilusion yg high sgt2..tabik spongebob kat diorg ni..hehehe

    BalasPadam
  4. 3 in 1 lam satu pic .. byk gmbrn dalam satu2 pic tu.. huhu :)

    BalasPadam
  5. Ilusi optik memang amat menarik dan menghiburkan. Ianya mengelirukan dan memperdaya pandangan mata anda. Ianya juga menguji bagaimana otak anda mampu mengecam, mentafsir dan memberi fokus keatas apa yang anda perhatikan.
    Apa yg anda lihat diatas adalah ilusi optik bedasarkan kekaburan fotografik. Ianya menguji kemahiran imaginasi dan pengamatan....

    Anda akan dapat byk info mengenai ilusi optik disini:
    http://relakssminda.blogspot.com/search/label/Ilusi

    BalasPadam
  6. banyak yang tersirat di dalam picture nie....

    BalasPadam
  7. perlu lihat di pelbagai sudut yang berbeza, memang nampak pelbagai gambar.. menarik perkongsian ni acik.. :D

    BalasPadam
  8. cantik, satu gambar berbagai kejadian yg ada...memang kalau sekali pandang tak nampak yg tersembunyi itu

    BalasPadam
  9. mcm2 ambe nmpak =) prmainan mata..kreatif sape yg bt ni

    BalasPadam
  10. wow.. sapa lukis ni,.. terbaik lah..

    BalasPadam
  11. Kreatif. Hebat pelukis ni. Satu gambar menceritakan pelbagai cerita.

    BalasPadam
  12. Satu gambar buat kita terpaku seketika utk membezakan..

    BalasPadam
  13. tinggi betul imaginasi pelukis kan..

    BalasPadam
  14. yg gambar baby paling terbaik...

    BalasPadam
  15. Nampak macam2 gambar dalam lukisan2 tu. Terbaik la siapa yang lukis ni! :)

    BalasPadam
  16. tinggi imaginasi pelukis tu.....

    BalasPadam

Coretkan sedikit pandangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails