Pengikut

Rabu, 19 Mac 2014

Apabila Suami Membantu Isteri Di Dapur | Wordless Wednesday #25


Assalamualaikum 





Share This!


41 ulasan:

  1. ni ada 2 maksud.. 1. suami mmg x tahu buat keje dapur.. 2. suami saja buat2 x tahu supaya lepas ni x payah tolong lagi.. ahakkkss

    BalasPadam
  2. boleh bayangkan muka sang isteri macam mana selepas tu. haha

    BalasPadam
  3. hahahaha isteri tgk pun geleng2 kepala nih

    BalasPadam
  4. Assalammualaikum... achik,

    hehehehe senyum aje isteri..

    mselim3

    pls: takper ada niat nak tolong jugak kan...hehhee

    BalasPadam
  5. haha yang kentang tu betul2 kupas separuh hehehehee

    BalasPadam
  6. memang mengikut arahan husband ni..lawak betul :)

    BalasPadam
  7. harap acik tak jadi mcm yg kat atas tu..:)

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum acik. kahakhakahhh tergelak sheila tengok. hahhahaa ~~~

    BalasPadam
  9. kekekek.... niat baik.. tapi perlaksanaan tu yg bakei buat isteri meradang... kekeke

    BalasPadam
  10. hahaha..memag x boleh blah punya suami... nk marah pun x jadi kot kalau macam ni..

    BalasPadam
  11. haha...lurus benor suami dia... xD

    BalasPadam
  12. Kesian isteri...dapat suami lurus bendul sangat, hehe

    BalasPadam
  13. Hahahaha...lawak lak tgk suami mcm ni...

    BalasPadam
  14. Hahaa.. betul2 goreng telur tu... salam Rabu Acik.. :D

    BalasPadam
  15. Hahahahah...mmg terbaek suami jenis ini. Heheheheh...yang goreng telur tu lagi terbaek.

    BalasPadam
  16. adezzz nmpk sgt la x penah msk dapo si suami tu

    BalasPadam
  17. Payah jugak kalau berkomunikasi dengan suami yang lurus bak pembaris ni. Haha. Memang mengikut titah perintah secara total.

    BalasPadam
  18. suami dia mungkin tak pernah makan telur goreng dan makan ubi kentang..hehe..tak kan la dia tak pernah tengok rupa telur goreng.pernah ke dia makan ubi kentang kulit ada separuh..hehehhe

    BalasPadam
  19. so cuwetttt...even apa yang dia buat salah...heee

    BalasPadam
  20. Suami yang amat memahami dalam bentuk literal ^__^

    BalasPadam
  21. serabut dapur kalau macam nie...hehehe

    BalasPadam
  22. asalkan 'tolong' , ye tak? haha silap silap dapur dibakarnye, alahai

    BalasPadam
  23. hahahah sayang masak telur please.. habis ngn kulit2 sekali masaknya. hahah

    http://iluvtour.com

    BalasPadam
  24. hahaha..... isteri boleh jadi lagi stress atau terhibur.... yg penting niat untuk ringankan beban isteri tu ada... :D

    BalasPadam
  25. Jokes for the day Acik...

    BalasPadam
  26. Acik siyes saya pernah try yang pertama tu.. meletop wei telur tu.. Wkakaka :D

    Pengalaman mengajar kita :)

    BalasPadam
  27. hahaha..lawak lah yg gambar pertama tu..ni kategori bantuan yg x membantu langsung :P

    BalasPadam
  28. Adoi.. lawak pun ada.. tp kalau kene dkt Fiza mmg tak tahu la nak ckp aper.. sabar je lah...

    BalasPadam
  29. Ermm.. nasib laa si isteri dapat suami gini... hehehe...

    BalasPadam
  30. haha.. lawak la.. ade lagi ke suami aka lelaki yang naive sebegini rupe ? hehe

    BalasPadam
  31. kalau kena mcm nie emm sabar je la :D

    BalasPadam
  32. Suami sy idak ler begini.. Sebulan pntang dia la tukang msknya...

    BalasPadam
  33. terima kasih kerana menceriakan hari sy.. hahahahahahahaha!

    BalasPadam
  34. mengikut bulat-bulat cakap isteri ni...sampai kulit telur pun digorengnya..hehehe

    BalasPadam
  35. Haahaha.. suami suka tlg isteri wlupun jarang kat dapor.. =D

    BalasPadam

Coretkan sedikit pandangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails