Pengikut

Rabu, 19 Mac 2014

Apabila Suami Membantu Isteri Di Dapur | Wordless Wednesday #25


Assalamualaikum 





Share This!


41 ulasan:

ain diyana berkata...

ni ada 2 maksud.. 1. suami mmg x tahu buat keje dapur.. 2. suami saja buat2 x tahu supaya lepas ni x payah tolong lagi.. ahakkkss

Incik Zarif berkata...

boleh bayangkan muka sang isteri macam mana selepas tu. haha

Nurfaezah Abdullah berkata...

hahahaha isteri tgk pun geleng2 kepala nih

Mohd Selim Zainal berkata...

Assalammualaikum... achik,

hehehehe senyum aje isteri..

mselim3

pls: takper ada niat nak tolong jugak kan...hehhee

ma ❥ berkata...

haha yang kentang tu betul2 kupas separuh hehehehee

Azhafizah Md Nor berkata...

memang mengikut arahan husband ni..lawak betul :)

Normi Nieza berkata...

harap acik tak jadi mcm yg kat atas tu..:)

Norhasniza Khalid berkata...

ni lurus bendol.. hihi

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum acik. kahakhakahhh tergelak sheila tengok. hahhahaa ~~~

D.Shahril Hakime berkata...

kekekek.... niat baik.. tapi perlaksanaan tu yg bakei buat isteri meradang... kekeke

Syuhada Baharudin berkata...

hahaha...

ima salsuzaima berkata...

hahaha..memag x boleh blah punya suami... nk marah pun x jadi kot kalau macam ni..

ctfand berkata...

haha...lurus benor suami dia... xD

Bin Muhammad berkata...

Kesian isteri...dapat suami lurus bendul sangat, hehe

Sukma Haron berkata...

haha...tolong jugak tu....

Rosmiza Ali berkata...

Akakakakaka! Parah.. Parah.. >.<
Rosmiza Ali Official Blog

Niesa berkata...

Hahahaha...lawak lak tgk suami mcm ni...

Muhammad Khairuddin Lim berkata...

wah terbaik....

Khir Khalid berkata...

Hahaa.. betul2 goreng telur tu... salam Rabu Acik.. :D

Mohd Ridzwan Abdullah berkata...

Hahahahah...mmg terbaek suami jenis ini. Heheheheh...yang goreng telur tu lagi terbaek.

Khai♥Rin : anies berkata...

adezzz nmpk sgt la x penah msk dapo si suami tu

Sylarius Yusof berkata...

Payah jugak kalau berkomunikasi dengan suami yang lurus bak pembaris ni. Haha. Memang mengikut titah perintah secara total.

diana berkata...

suami dia mungkin tak pernah makan telur goreng dan makan ubi kentang..hehe..tak kan la dia tak pernah tengok rupa telur goreng.pernah ke dia makan ubi kentang kulit ada separuh..hehehhe

SecretOfShaila berkata...

so cuwetttt...even apa yang dia buat salah...heee

Lonely Scorpio Girl berkata...

Suami yang amat memahami dalam bentuk literal ^__^

Kisah Si Dairy berkata...

serabut dapur kalau macam nie...hehehe

cik lisa berkata...

asalkan 'tolong' , ye tak? haha silap silap dapur dibakarnye, alahai

Sharifah Nuraishah Rahmah syed amiruddin berkata...

hahahah sayang masak telur please.. habis ngn kulit2 sekali masaknya. hahah

http://iluvtour.com

Cheq Eem berkata...

hahaha..... isteri boleh jadi lagi stress atau terhibur.... yg penting niat untuk ringankan beban isteri tu ada... :D

RDZ Z berkata...

Jokes for the day Acik...

Aniq Bukhary berkata...

Acik siyes saya pernah try yang pertama tu.. meletop wei telur tu.. Wkakaka :D

Pengalaman mengajar kita :)

Cik Tieka berkata...

hahaha..lawak lah yg gambar pertama tu..ni kategori bantuan yg x membantu langsung :P

Hafiza AizZawa berkata...

Adoi.. lawak pun ada.. tp kalau kene dkt Fiza mmg tak tahu la nak ckp aper.. sabar je lah...

acik idah berkata...

Ermm.. nasib laa si isteri dapat suami gini... hehehe...

Nurul Hidayah berkata...

haha.. lawak la.. ade lagi ke suami aka lelaki yang naive sebegini rupe ? hehe

Asha Lya berkata...

kalau kena mcm nie emm sabar je la :D

Maria Firdz berkata...

Suami sy idak ler begini.. Sebulan pntang dia la tukang msknya...

Tetamu Istimewa berkata...

Em... ada ke suami macam ni?

Aisya A. berkata...

terima kasih kerana menceriakan hari sy.. hahahahahahahaha!

Puteri Kasih berkata...

mengikut bulat-bulat cakap isteri ni...sampai kulit telur pun digorengnya..hehehe

Siti Zara Nurhaidah berkata...

Haahaha.. suami suka tlg isteri wlupun jarang kat dapor.. =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails