Apabila Suami Membantu Isteri Di Dapur | Wordless Wednesday #25 | Best Lifestyle Blog Malaysia

Pengikut

Rabu, 19 Mac 2014

Apabila Suami Membantu Isteri Di Dapur | Wordless Wednesday #25


Assalamualaikum 





Share This!


41 ulasan:

Unknown berkata...

ni ada 2 maksud.. 1. suami mmg x tahu buat keje dapur.. 2. suami saja buat2 x tahu supaya lepas ni x payah tolong lagi.. ahakkkss

Unknown berkata...

boleh bayangkan muka sang isteri macam mana selepas tu. haha

Unknown berkata...

hahahaha isteri tgk pun geleng2 kepala nih

mselim3 berkata...

Assalammualaikum... achik,

hehehehe senyum aje isteri..

mselim3

pls: takper ada niat nak tolong jugak kan...hehhee

ma ❥ berkata...

haha yang kentang tu betul2 kupas separuh hehehehee

Azhafizah MN berkata...

memang mengikut arahan husband ni..lawak betul :)

Cik Nor berkata...

harap acik tak jadi mcm yg kat atas tu..:)

Unknown berkata...

ni lurus bendol.. hihi

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum acik. kahakhakahhh tergelak sheila tengok. hahhahaa ~~~

shahrilhakime berkata...

kekekek.... niat baik.. tapi perlaksanaan tu yg bakei buat isteri meradang... kekeke

Unknown berkata...

hahaha...

IMA SALSUZAIMA berkata...

hahaha..memag x boleh blah punya suami... nk marah pun x jadi kot kalau macam ni..

randomlyally berkata...

haha...lurus benor suami dia... xD

BinMuhammad berkata...

Kesian isteri...dapat suami lurus bendul sangat, hehe

Sukma berkata...

haha...tolong jugak tu....

Kekzamanis berkata...

Akakakakaka! Parah.. Parah.. >.<
Rosmiza Ali Official Blog

Niesa berkata...

Hahahaha...lawak lak tgk suami mcm ni...

kakitravelkhairuddin.blogspot.com berkata...

wah terbaik....

Khir Khalid berkata...

Hahaa.. betul2 goreng telur tu... salam Rabu Acik.. :D

Unknown berkata...

Hahahahah...mmg terbaek suami jenis ini. Heheheheh...yang goreng telur tu lagi terbaek.

dear anies berkata...

adezzz nmpk sgt la x penah msk dapo si suami tu

Shahrul Yusof berkata...

Payah jugak kalau berkomunikasi dengan suami yang lurus bak pembaris ni. Haha. Memang mengikut titah perintah secara total.

Diana Rashid berkata...

suami dia mungkin tak pernah makan telur goreng dan makan ubi kentang..hehe..tak kan la dia tak pernah tengok rupa telur goreng.pernah ke dia makan ubi kentang kulit ada separuh..hehehhe

shazillahsani.com berkata...

so cuwetttt...even apa yang dia buat salah...heee

YunFila berkata...

Suami yang amat memahami dalam bentuk literal ^__^

kisah si dairy berkata...

serabut dapur kalau macam nie...hehehe

cik lisa berkata...

asalkan 'tolong' , ye tak? haha silap silap dapur dibakarnye, alahai

Unknown berkata...

hahahah sayang masak telur please.. habis ngn kulit2 sekali masaknya. hahah

http://iluvtour.com

Unknown berkata...

hahaha..... isteri boleh jadi lagi stress atau terhibur.... yg penting niat untuk ringankan beban isteri tu ada... :D

Unknown berkata...

Jokes for the day Acik...

Unknown berkata...

Acik siyes saya pernah try yang pertama tu.. meletop wei telur tu.. Wkakaka :D

Pengalaman mengajar kita :)

Cik Tieka berkata...

hahaha..lawak lah yg gambar pertama tu..ni kategori bantuan yg x membantu langsung :P

Fiza Aizzawa berkata...

Adoi.. lawak pun ada.. tp kalau kene dkt Fiza mmg tak tahu la nak ckp aper.. sabar je lah...

Unknown berkata...

Ermm.. nasib laa si isteri dapat suami gini... hehehe...

Unknown berkata...

haha.. lawak la.. ade lagi ke suami aka lelaki yang naive sebegini rupe ? hehe

Asha Lya berkata...

kalau kena mcm nie emm sabar je la :D

Maria Firdz berkata...

Suami sy idak ler begini.. Sebulan pntang dia la tukang msknya...

Tetamu Istimewa berkata...

Em... ada ke suami macam ni?

Unknown berkata...

terima kasih kerana menceriakan hari sy.. hahahahahahahaha!

Karen Monica berkata...

mengikut bulat-bulat cakap isteri ni...sampai kulit telur pun digorengnya..hehehe

Unknown berkata...

Haahaha.. suami suka tlg isteri wlupun jarang kat dapor.. =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails