Pengikut

Isnin, 31 Mac 2014

Cabaran 10 Hari Bersama Slim Fast Diet



Assalamualaikum

Alhamdulilah tamat sudah tempoh 10 hari yang di berikan untuk cabaran slimFast Diet. Sebelum itu minta maaf kepada kak Mia kerana lambat review produk ini kerana sebenarnya ada kekangan masa dan masa penghantaran produk ini tiada orang di rumah Klang, paling sadisnya kena ambil barang di Pejabat Pos Penyerahan Port Klang. Jadi Gigihkan juga untuk pergi ambil kerana orang beri kita secara percuma bukan senang.

Berat badan acik naik mendadak apabila acik behenti dari bersukan. Dahulu acik merupakan atlet olahraga mewakili negeri dan di peringakat asean. Tetapi akibat kecederaan berterusan acik terpaksa behenti untuk menyertai sebarang pertandingan. Selepas behenti itu, berat badan menaik mendadak hinggakan ramai yang tak percaya bila berjumpa dengan acik.

Jadi apabila melihat kesempatan ini ada, acik teruskan juga untuk mencuba SlimFast Diet itu ,walaupun pada mula ragu boleh ke turun berat badan dalam masa 10 hari ?

Hari pertama acik, acik lihat caranya untuk minum produk ini dengan mengunakan setengah cawan air suam dan kacau hingga sebati, pastikan 1 sachet sahaja kalu 75 kg ke atas boleh 2 sachet. Selepas minum produk ini, dalam 10 minit terasa masa ke tandas sahaja, 1 hari itu dekat 5 kali pergi ke tandas. Jadi risau juga dan carilah sedikit maklumat bahawa sebenarnya proses detoksifikasi ini sangat bagus untuk kempiskan perut buncit. Hal ini kerana proses ini merupakan proses pembuangan toksin dari dalam badan kita. Proses detoksifikasi juga secara tidak langsung dapat membantu memperbaiki tahap metabolisme dan kemampuan tubuh badan kita dalam membuang toksin yang terhasil dari dalam tubuh secara baik. 

Jadi sebagai seorang pelajar memang tak boleh minum jika ada kuliah kerana susah bila mahu belajar. Jadi acik sarankan kepada yang mahu mencuba ini pelajar minum produk ini subuh ataupun malam pastikan sebelum makan. Jadi acik guna produk ini di waktu yang acik sebutkan tadi. 

Paling acik suka produk ini kerana ianya tiada tambahan gula dan boleh melambatkan proses penuaan, mencegah beberapa penyebab dari penyakit jantung dan banyak kali khasiatnya.

Hasilnya ?


Alhamdulilah hasilnya dalam tempoh 10 hari , acik berjaya turun dalam 5 kilo. Sangat berpuas hati terutama bila di pipi itu kurang sedikit berisi dan perut itu nampaklah penurunan kebuncitannya.Paling penting kadar pengambilan makanan juga kurang dan membuatkan tak lapar.Kalau nak lebih berkesan pastikan jangan lupa bersenam juga untuk lebih ketara hasilnya.

Lelaki pun boleh minum, masih tak percaya lagi ? cubalah sendiri, pasti tak menyesal dan tahu hasilnya. Acik memang akui keberkesanan produk ini, tak sia-sia mencuba.

Jadi tunggu apa lagi ? Cubalah hanyar RM 45 untuk 10 sachet sahaja. 


Hubungi pakar  : www.fb.com/messages/mbherbs
atau auto sms, taip SFD ke 01128090446
website : www.mybeautyherbs.com.my
page : https://www.facebook.com/mbherbs

Giveaway SlimFast Diet dianjurkan oleh mialiana.com dan ditaja sepenuhnya oleh My Beauty Herbs dengan hadiah dan wang tunai bernilai RM 3,600 untuk dimenangi.


Share This!


50 ulasan:

  1. tahniah acik ternyata berkesan

    BalasPadam
  2. Perghhhhhh mantap!!!!.. ena pun nak kurus gak, boleh lah beli slimfast ni... terima kasih atas perkongsian

    BalasPadam
  3. Gigih betul Acik nak kempiskan perut ni. Hehe. Keep it up bro! :-)

    BalasPadam
  4. perut dah kempis baru nampak hensem...haha

    BalasPadam
  5. wah.. tahniah acik.. memang berkesan la produk slim fast ni ya..

    BalasPadam
  6. Turun 5 kilo macam dah turun 20 kilo!... Nampak perbezaannya! Jika ianya berkesan, elok sangat acik teruskan. Bulan depan tepek gambar terbaru sebelah gambar diatas...pasti ternyata berbeza lagi!

    BalasPadam
  7. hihi..kalau untuk orang kurus boleh gak ke nie dik..hihi

    BalasPadam
  8. salam. wahh..acik berjaya turunkan 5 kilo berat badan ..tahniah+ :)

    BalasPadam
  9. 10 hari jer boleh turun 5 kg?? uishh menarik nie... :)

    BalasPadam
  10. Assalammualaikum... achik,

    wahh.. achik. dah turun 5 kilo.. insallah boleh turun lagi nie.. moga berjaya achik.

    mselim3

    BalasPadam
  11. Tahniah Acik.. semoga terus sukses ye.. :)

    BalasPadam
  12. wahhh ganas... :) boleh cari lah nanti..

    BalasPadam
  13. ha ah la..muka nampak kecik..hehe..tahniah ye..

    BalasPadam
  14. dah minum tu mesti kena konsistenkan pemakanan dan exercise jgak ka?? tahniah ye acik.. :)

    BalasPadam
  15. berkesan sangat-sangat, uii! teringin eh nak cuba, kot boleh kecilkan pipi lisa yang semakin kembung ni, haha

    BalasPadam
  16. seronoknya!
    miza dulu sebulan baru dapat turun 5 kilo T-T,tapi skg naik balik..kahkah
    taniah taniah ^_^

    BalasPadam
  17. Tahniah acik! 5 kg tu, bukan senang nak turun.. Teringin juga nak cuba camgini!

    BalasPadam
  18. Wah mantap acik...Tahniah ya..nak kurangkan 5 kg tu tak senang actually...good luck ya!!!

    BalasPadam
  19. salam. tahniah kerana telah berjaya membuat review produk slimfast diet.

    entri anda tersenarai dalam http://www.mialiana.com/2014/03/giveaway-slimfast-diet-review-slimfast.html

    semoga berjaya di peringkat seterusnya. good luck!

    BalasPadam
  20. kan? produk ini bagus sangat dalam detox. hehe :D

    salam singgah dari blog
    http://www.haneeza.com/2014/03/cabaran-kurus-10-hari-bersama-slim-fast.html

    BalasPadam
  21. amboi acik ..hehehe..produk baik punya..hehehe

    BalasPadam
  22. Wah.. Mkin bergaya la pas ni ea.. All the best..

    BalasPadam
  23. tahniah
    http://hanimsain-delimasari.blogspot.com/2014/03/giveaway-slimfast-diet-to-back-yang.html

    BalasPadam
  24. wah..tahniah acik..byk jugak turun tu.. :)

    BalasPadam
  25. 5kg turun, kira dia buang bendalir lemah dulu lar. Cuba teruskan. Mesti lepas nie, boleh dapat bentuk badat atlet balik,

    BalasPadam
  26. Tahniah Acik ? cayalah...turun 5kg jugak ea..bagus-bagus ; pcl gigih bersukan dan kembali aktif futsal tiap petang. Semoga berjaya ke pusingan seterusnya...mantap bersama SFD.

    BalasPadam
  27. Assalamualaikum acik... wahh kagum la tengok acik boleh kurus 5kg... semoga berterusan usaha nak kurus ya~~~

    BalasPadam
  28. tahniah dan gud luck!follow sini jugak..dari segmen yang sama http://nuyushahidarahim.blogspot.com/2014/03/kurus-dengan-slimfast-diet.html

    BalasPadam
  29. wow perubahan yang ketara. tahniah acik!

    BalasPadam
  30. Salam. tahniah... semoga berjaya ke perngkat seterusnya..

    http://dindamaisarra.blogspot.com/2014/03/review-10-hari-bersama-slimfast-diet.html

    BalasPadam
  31. SALAM,
    TAHNIAH kerana berjaya kurangkan berat badan..
    harap berjaya ke pusingan seterusnya ya..
    datang dari SEGMEN yang sama...

    http://www.ieyzartdsyahieyr92.my/2014/03/review-slimfast-diet-kurangkan-berat.html

    BalasPadam
  32. wah,.. wah..wah.. tahniah sbb dah berjaya turunkan berat badan..
    http://akuvsdiashadhira.blogspot.com/2014/03/slimfast-diet-produk-back-to-shape-yang.html

    BalasPadam

  33. Salam,wahh.. tahniah ya acikk..kerana berjaya mengurangkan berat badan anda dengan meminum slimfast diet Semoga anda berjaya ke pusingan seterusnya. Jalan-jalan blogwalking dari senarai peserta Slimfast diet Mialiana.com - Salam ukhwah dari MyCherita

    BalasPadam
  34. Salam.
    wahh bnyk nya turun 5 kg
    dr segmen yg sama
    http://hazelmerah.blogspot.com/2014/03/kembali-ramping-dengan-slimfast-diet.html

    BalasPadam
  35. Tahniah !! Dari cabaran yg sama .. dtg BW sini. Jom BW blog yana ^^

    nazlyizan.blogspot.com

    BalasPadam
  36. 5kg dlm ms 10 hari...tahniah acik

    BalasPadam
  37. tahniah ya... http://www.mialiana.com/2014/04/giveaway-slimfast-diet-pengumuman.html

    BalasPadam
  38. Tahniah dari PCL , Acik anda berjaya .

    BalasPadam
  39. Hi hi hi Acik si penghibur!!!!!
    CONGRATULATIONS YE :D :D
    YOU WIN1!!!! HEEE.

    BalasPadam

Coretkan sedikit pandangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails