Legakan Sakit Kepala Kamu Dalam 30 Saat! |Wordless Wednesday #29 | Best Lifestyle Blog Malaysia

Pengikut

Rabu, 23 April 2014

Legakan Sakit Kepala Kamu Dalam 30 Saat! |Wordless Wednesday #29



Assalamualaikum

Legakan sakit kepala kamu dalam 30 saat!

Picit tempat berisi antara jari telunjuk dan ibu jari, yang dikenali sebagai tempat Hoku dalam perubatan Cina. Memberikan tekanan di sana untuk 30 saat boleh mengurangkan tekanan dan ketegangan sakit kepala. Tekan sehingga otot kurang tegang dan reda kesakitan. Jika cara ini berkesan untuk kamu, kongsi pengalaman di sini.

Share This!


26 ulasan:

ain diyana berkata...

belum pening lg so x bleh nk buat,, heheheh

Zura Lee berkata...

zura tk pening tuh, bila buat trus pening...hahahaahah

Haslinda Hassan Ali berkata...

kalau akak sakit kepala mkn ubt ponstan je...hehe

Sally Yatiey berkata...

Kalau sakit kepala, bolehlah try nanti ;)

Nasuha Puteri Nass berkata...

Assalamualaikum....
2hari ni mmg selalu sakit kepala tp kejap2 ja..

Asha Lya berkata...

Lya selalu pening..nanti lya cuba buat

Mar Mansor berkata...

kalau pening nanti saya buat ye..thanks sharing..

Sukma Haron berkata...

good sharing...boleh diamalkan kalau sakit kepala...sebab akak selalu sakit kepala.....

Liza Licha berkata...

insyaAllah akan cuba :) tips yg bagus niii

Ina ZaLinA berkata...

ok.. will try it...
http://inazalina.blogspot.com

MyCherita berkata...

petua yang bagus nie acik... akan dicuba nnt.. terima kasih.. :-)

Fizi Zaidi berkata...

x pernah pula buat..jadi ke??

paridah berkata...

petua yg sangat bagus ni...kalau terdesak boleh dilakukan...tq.

Cik Itah@RRP berkata...

salam. dah try..betul+ menjadi la acik :) thanks share!

Cik Yaya berkata...

salam...
try wat dah...kat office ni mmg selalu skt pale..ade la kurng ckit..huuu Alhamdulillah..
thanks share acik.. ^_^

Sylarius Yusof berkata...

Boleh jugak bereksperimen dengan teknik ni. Alternatif selain dari menelan Panadol seperti kebiasaan. Hehe

RDZ Z berkata...

Oooo camtu ya...thanks Acik..

Muhammad Khairuddin Lim berkata...

wah......

ANIM berkata...

betul2. kalau tengah sakit kepala, bahagian yg dipicit tu rasa sakit ya amat kalau tak sakit kepala, tak rasa apa bila dipicit.

Hafiza AizZawa berkata...

boleh cube bila sakit kepala nanti.. >_<

✿AINAA ROSEBERRY✿ berkata...

Ena tengah mencubanya memandangkan mental tengah tak serabut. Hehhehehe

Azwar Syuhada berkata...

wahh boleh cuba ni kalau sakit kepala nanti.

Affy Afiqah berkata...

so far ika buat tak pernah berkesan ahahahaha

Khir Khalid berkata...

Ohh patutlah ada org yg buat mcm tu.. kira mcm refleksologi lah ek.. thanks Acik.. :)

Farisya Anastasyia berkata...

Tips yg menarik acikA
Terima kasih atas prkongsian! ¤_¤

yana yani berkata...

suami akak selalu sakit kepala
nanti nak cubalah =)
terima kasih acik ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails