Pengikut

Rabu, 23 April 2014

Legakan Sakit Kepala Kamu Dalam 30 Saat! |Wordless Wednesday #29



Assalamualaikum

Legakan sakit kepala kamu dalam 30 saat!

Picit tempat berisi antara jari telunjuk dan ibu jari, yang dikenali sebagai tempat Hoku dalam perubatan Cina. Memberikan tekanan di sana untuk 30 saat boleh mengurangkan tekanan dan ketegangan sakit kepala. Tekan sehingga otot kurang tegang dan reda kesakitan. Jika cara ini berkesan untuk kamu, kongsi pengalaman di sini.

Share This!


26 ulasan:

  1. belum pening lg so x bleh nk buat,, heheheh

    BalasPadam
  2. zura tk pening tuh, bila buat trus pening...hahahaahah

    BalasPadam
  3. kalau akak sakit kepala mkn ubt ponstan je...hehe

    BalasPadam
  4. Kalau sakit kepala, bolehlah try nanti ;)

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum....
    2hari ni mmg selalu sakit kepala tp kejap2 ja..

    BalasPadam
  6. Lya selalu pening..nanti lya cuba buat

    BalasPadam
  7. kalau pening nanti saya buat ye..thanks sharing..

    BalasPadam
  8. good sharing...boleh diamalkan kalau sakit kepala...sebab akak selalu sakit kepala.....

    BalasPadam
  9. insyaAllah akan cuba :) tips yg bagus niii

    BalasPadam
  10. ok.. will try it...
    http://inazalina.blogspot.com

    BalasPadam
  11. petua yang bagus nie acik... akan dicuba nnt.. terima kasih.. :-)

    BalasPadam
  12. x pernah pula buat..jadi ke??

    BalasPadam
  13. petua yg sangat bagus ni...kalau terdesak boleh dilakukan...tq.

    BalasPadam
  14. salam. dah try..betul+ menjadi la acik :) thanks share!

    BalasPadam
  15. salam...
    try wat dah...kat office ni mmg selalu skt pale..ade la kurng ckit..huuu Alhamdulillah..
    thanks share acik.. ^_^

    BalasPadam
  16. Boleh jugak bereksperimen dengan teknik ni. Alternatif selain dari menelan Panadol seperti kebiasaan. Hehe

    BalasPadam
  17. Oooo camtu ya...thanks Acik..

    BalasPadam
  18. betul2. kalau tengah sakit kepala, bahagian yg dipicit tu rasa sakit ya amat kalau tak sakit kepala, tak rasa apa bila dipicit.

    BalasPadam
  19. boleh cube bila sakit kepala nanti.. >_<

    BalasPadam
  20. Ena tengah mencubanya memandangkan mental tengah tak serabut. Hehhehehe

    BalasPadam
  21. wahh boleh cuba ni kalau sakit kepala nanti.

    BalasPadam
  22. so far ika buat tak pernah berkesan ahahahaha

    BalasPadam
  23. Ohh patutlah ada org yg buat mcm tu.. kira mcm refleksologi lah ek.. thanks Acik.. :)

    BalasPadam
  24. Tips yg menarik acikA
    Terima kasih atas prkongsian! ¤_¤

    BalasPadam
  25. suami akak selalu sakit kepala
    nanti nak cubalah =)
    terima kasih acik ye

    BalasPadam

Coretkan sedikit pandangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails