Pengikut

Rabu, 2 Julai 2014

Suatu Hari Nanti, Inilah Kita |Wordless Wednesday #30


Assalamualaikum


Share This!


30 ulasan:

paridah berkata...

itulah fasa kehidupan tanpa memilih siapapun kita....jadi janganlah terlalu angkuh n sombong...

Farah Waheda Wahid berkata...

betul tu acik, akak sokong dengan kata2 ini... isteri yang baik dan suami yang baik tetap akan berada dengan kita walaupun jauh macam mana sekali pun... ^_^

Jari Manis berkata...

Seronoknya kalau dapat hidup dan mati bersama..jika salah seorang pergi dahulu...kita redho...sentiasa berdoa agar pasangan bahagia di 'sana'

Lonely Scorpio Girl berkata...

Setuju dengan paridah ^__^

Pasangan yang setia dan benar-benar mencintai akan sentiasa bersama dengan kita tak kira apa yang berlaku, atau apa yang pernah kita lakukan terhadapnya. Sebab itu, percintaan yang dijalin atas perasaan angkuh dan bersifat pentingkan diri-sendiri selalu tak bahagia dan terrgantung di tengah jalan. Namun, manusia sentiasa ada peluang untuk memperbaiki diri -sendiri, terpulang kepadanya samada hendak menggunakan peluang itu sebaiknya dengan mencari kegembiraan melalui pengalaman baru, atau menyerah kalah dengan menganggap diri sudah 'mati' selepas melalui proses kekecewaan.

Montana berkata...

terima kasih atas peringatan

Nor Ariffin Hamzah berkata...

Suka atau tidak kita akan ke arah itu..Jadi yang ada pasangan jagalah sebaik mungkin.

Hafiza AizZawa berkata...

Sekiranya jodoh kita panjang, pasti kita akan menempuhinya.. In Syaa Allah..

puteri airyn berkata...

Jodoh ajal dan maut ditangan Allah SWT.. tak tahu lah sempat atau tidak menjangkau usia itu..

Kisah Si Dairy berkata...

insyallah,kalau diizinkan Allah swt...salam ramadhan acik..

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum acik... salam ramadhan.. in shaa Allah, sekiranya panjang umur...

Ija Rased berkata...

subhanallah..sangat tersentuh. moga cinta ini sentiasa kekal dalam rahmat allah hendaknya.

Sal Bee Yah berkata...

suka tengok couple dah tua tapi still romantik..sweeeet je

Khairul Bariah berkata...

alhamdulillah, kalau dapat yang saling menyayangi hingga akhir hayat.

ANIM berkata...

arwah pakcik kak lupa semua dikelilingnya..anak, cucu, adik beradik tapi bila isteri, dia ingat..
al fatihah buat arwah..

Muhammad Khairuddin Lim berkata...

semoga kita bahagia...doa selalu.

RDZ Z berkata...

I am touched....

Maria Firdz berkata...

Hmm... Sungguh mendlm mksd gmbr ni..

Sylarius Yusof berkata...

Semua manusia akan tua. Tapi kebanyakan kita suka hasilkan kerja yang menyusahkan warga tua seperti kekurangan kemudahan untuk orang kurang upaya. Kita buat sesuatu macam seolah-olah kita tak akan tua.

chegu zam berkata...

Lebih indah mengingati mati... tak semestinya tua baru pergi, alhamdulillah masih merasa ramadhan tahun ni.. selamat berpuasa

Khir Khalid berkata...

Moga2 sampailah.. ada dikalangan kita yg tak sempat sampai ke usia begitu, sudahpun kembali ke Rahmatullah... Allahuakbar..

Adam Faiz berkata...

muhasabah diri :)

ika zulkefli berkata...

In Sha Allah kalau diizinkan Allah..:)

Sya Mimie berkata...

insyaAllah.. moga 1hari nanti kita akn setia dgn pasangan kita hingga ke akhirnya...

Fuza Musa berkata...

Subhanallah... Kata-kata yang mengusik hati. Betul tu.. Suami Isteri yang sama2 baik saling memerlukan di kala susah senang sepanjang hayat.
InshaAllah

Azwar Syuhada berkata...

Alangkah bahagianya kekal hingga ke akhir hayat.. :)

Haslinda Hassan Ali berkata...

insyaallah till jannah

Cheq Eem berkata...

semoga achik bertemu jodoh secepat mungkin dan kekal hingga ke jannah... aminn... :)

Sobri Yaacob berkata...

deap meaning acik..
tersentuh baca caption gambar tu

Cik Itah@RRP berkata...

salam. touching pulak sy dengan wordless acik ni.. :(

Kathy R'bain berkata...

Harap akan berlaku pd akak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails