Pengikut

Rabu, 2 Julai 2014

Suatu Hari Nanti, Inilah Kita |Wordless Wednesday #30


Assalamualaikum


Share This!


30 ulasan:

  1. itulah fasa kehidupan tanpa memilih siapapun kita....jadi janganlah terlalu angkuh n sombong...

    BalasPadam
  2. betul tu acik, akak sokong dengan kata2 ini... isteri yang baik dan suami yang baik tetap akan berada dengan kita walaupun jauh macam mana sekali pun... ^_^

    BalasPadam
  3. Seronoknya kalau dapat hidup dan mati bersama..jika salah seorang pergi dahulu...kita redho...sentiasa berdoa agar pasangan bahagia di 'sana'

    BalasPadam
  4. Setuju dengan paridah ^__^

    Pasangan yang setia dan benar-benar mencintai akan sentiasa bersama dengan kita tak kira apa yang berlaku, atau apa yang pernah kita lakukan terhadapnya. Sebab itu, percintaan yang dijalin atas perasaan angkuh dan bersifat pentingkan diri-sendiri selalu tak bahagia dan terrgantung di tengah jalan. Namun, manusia sentiasa ada peluang untuk memperbaiki diri -sendiri, terpulang kepadanya samada hendak menggunakan peluang itu sebaiknya dengan mencari kegembiraan melalui pengalaman baru, atau menyerah kalah dengan menganggap diri sudah 'mati' selepas melalui proses kekecewaan.

    BalasPadam
  5. terima kasih atas peringatan

    BalasPadam
  6. Suka atau tidak kita akan ke arah itu..Jadi yang ada pasangan jagalah sebaik mungkin.

    BalasPadam
  7. Sekiranya jodoh kita panjang, pasti kita akan menempuhinya.. In Syaa Allah..

    BalasPadam
  8. Jodoh ajal dan maut ditangan Allah SWT.. tak tahu lah sempat atau tidak menjangkau usia itu..

    BalasPadam
  9. insyallah,kalau diizinkan Allah swt...salam ramadhan acik..

    BalasPadam
  10. Assalamualaikum acik... salam ramadhan.. in shaa Allah, sekiranya panjang umur...

    BalasPadam
  11. subhanallah..sangat tersentuh. moga cinta ini sentiasa kekal dalam rahmat allah hendaknya.

    BalasPadam
  12. suka tengok couple dah tua tapi still romantik..sweeeet je

    BalasPadam
  13. alhamdulillah, kalau dapat yang saling menyayangi hingga akhir hayat.

    BalasPadam
  14. arwah pakcik kak lupa semua dikelilingnya..anak, cucu, adik beradik tapi bila isteri, dia ingat..
    al fatihah buat arwah..

    BalasPadam
  15. Hmm... Sungguh mendlm mksd gmbr ni..

    BalasPadam
  16. Semua manusia akan tua. Tapi kebanyakan kita suka hasilkan kerja yang menyusahkan warga tua seperti kekurangan kemudahan untuk orang kurang upaya. Kita buat sesuatu macam seolah-olah kita tak akan tua.

    BalasPadam
  17. Lebih indah mengingati mati... tak semestinya tua baru pergi, alhamdulillah masih merasa ramadhan tahun ni.. selamat berpuasa

    BalasPadam
  18. Moga2 sampailah.. ada dikalangan kita yg tak sempat sampai ke usia begitu, sudahpun kembali ke Rahmatullah... Allahuakbar..

    BalasPadam
  19. In Sha Allah kalau diizinkan Allah..:)

    BalasPadam
  20. insyaAllah.. moga 1hari nanti kita akn setia dgn pasangan kita hingga ke akhirnya...

    BalasPadam
  21. Subhanallah... Kata-kata yang mengusik hati. Betul tu.. Suami Isteri yang sama2 baik saling memerlukan di kala susah senang sepanjang hayat.
    InshaAllah

    BalasPadam
  22. Alangkah bahagianya kekal hingga ke akhir hayat.. :)

    BalasPadam
  23. semoga achik bertemu jodoh secepat mungkin dan kekal hingga ke jannah... aminn... :)

    BalasPadam
  24. deap meaning acik..
    tersentuh baca caption gambar tu

    BalasPadam
  25. salam. touching pulak sy dengan wordless acik ni.. :(

    BalasPadam

Coretkan sedikit pandangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails