Ticker

6/recent/ticker-posts

Berbelanja dan dapatkan pulangan tunai dengan Shopback


Acik kau tahu tempat cara berbelanja berjimat dalam talian. Aku terlepaskan mycybersale yang lepas!! Kata seorang sahabat.

Aku cadangkan cubalah shopback untuk berbelanja. Syioknya shopback nie kalau kau kau berbelanja kau dapat cashback!. Dapat pulangan duit untuk kita ! Best kan ! Teruja ! Beli barang dalam dapat diskaun dan dapat pula duit.



Apa itu shopback ?

 ShopBack adalah salah satu perintis yang memperkenalkan cara membeli-belah serba baru ke arena membeli-belah online di Asia Tenggara sejak September 2014.

Dengan memberikan pulangan tunai (Cashback) sehingga 30% kepada pelanggan apabila mereka membeli-belah di lebih 1,000 stor online, ShopBack telah menghubungkan penjual dan pembeli dengan sistem ganjaran yang menguntungkan kedua belah pihak.

Mesti tak sabarkan ! apa lagi jomlah sign up (klik di sini) hanya menggunakan facebook,terus di daftarkan.Ahh dah buat akaun apa lagi jomlah berbelanja !!

Tapi macam mana caranya ?

Mudah sahaja,meh acik ajarkan dengan langkah mudah.



STEP 1: Login ke akaun kamu dulu,untuk dapatkan cashback tu. Ahh pilihlah di mana kamu nak berbelanja. Dekat Shopback ada 500 kedai online. Sebagai contoh di Ebay. Di situ juga ada kategori pilihan kamu Fashion, Travel, Food & Beverage, Electronics, Lifestyle 



STEP 2: Apalagi tunggu,belanjalah dapatkan barang yang kamu ingini.Klik dan klik "shop now" dengan pantas akan terus ke bawa laman utama website tersebut.Jadi kamu bolehlah tengok barangan pilihan kamu. Okey selamat berbelanja.


STEP 3: Dapatkan ganjaran cashback kamu!

Okey bila dah buat pembayaran di website. Automatik terus akan di tambah ke akaun shopback dalam beberapa hari. Ahh kumpul cashback dan "cash out" terus ke akaun bank kamu.

Contoh mudah acik bagi,bila kamu gunakan service expedia Malaysia. Bestnya boleh dapat lebih dari 6%. Untungkan ?



Tempat favorite acik berbelanja adalah di Lazada Malaysia. Lebih dari 12 % cashback boleh dapat. Banyak tu !



Tapi yang paling dasyat kalau kamu nak beli groceries atau bahan-bahan barang dapur,coklat,bahan buat kek dan banyak lagi. Mudah atas talian sahaja.


Syiok betul berbelanja dengan shopback. Kamu tunggu apa lagi tu ? Jomlah berbelanja dan masa sama dapat pulangan duit dan  sign up (klik di sini) . 


Catat Ulasan

10 Ulasan

Kak Sue berkata…
Menarik juga nie..boleh cuba nanti..
Dunia Sukan berkata…
bila aku baca, aku terus sign up.. terbaiklah !!
Akupenghibur.com berkata…
terima kasih bro 😊
Inani Hazwani berkata…
Wahhh dah shopping lepas tu dapat pulangan balik. Untungg macam ni
Akupenghibur.com berkata…
betul tu memang untung sgt
Unknown berkata…
Syioknya berbelanja dpt cashback..saya pun terus daftar bila baca entri nie..semangat nak shopping kat lazada
Akupenghibur.com berkata…
alhamdulilah moga bermanfaat
Rozita Ceritaita berkata…
akak pun suka sangat kalau beli dapat duit balik ni acik.. haha