Pengikut

Khamis, 15 Jun 2017

Susu Kambing Hayra Campuran Susu Dan Tomato ?


Sedang aku duduk siapakan makanan sahur. Aku tengok muka mak serious tengok pada kotak.

Acik, apa ini  ? susu campur tomato ? , katanya padaku.

Ahh mak, susu kambing di campur dengan kurma dan tomato. Susu kambing Hayra mak, balasku.

Tapi kenapa mesti tomato ? tanya mak lagi.

Tomato kan bagus untuk tubuh badan kita, terutama kulit. Tomato adalah sumber yang sangat baik Vitamin C, biodin, molibdenum dan vitamin K. Ianya sumber yang baik sangat baik daripada zat besi, kalium, mangan dan serat pemakanan. 



Ahh selain itu,khasiat tomato
 ✅mengecilkan pori-pori di muka
✅menghaluskan kulit
✅memutihkan kulit
✅mengatasi kulit berminyak
✅menggebukan kulit
✅mencerahkan kulit

Mak nak tahu Susu Kambing Hayra nie produk pertama di Malaysia yang menggunakan hasil gabungan susu Kambing Asli ,ekstrak Tomato dan ekstrak Kurma.

Khasiat Susu Kambing 
✅menguatkan tulang & gigi
✅membantu merawat pelbagai penyakit kulit
✅baik untuk kesihatan keseluruhan
✅baik untuk gastrik
✅baik untuk kesihatan dalaman
✅kulit lebih berseri & halus
✅mencantikkan kulit & merawat sel kulit mati
✅memulihkan tenaga & awet muda
✅sesuai untuk ibu hamil
✅sesuai untuk ibu menyusu
✅sesuai untuk seisi keluarga

Khasit Kurma
✅menguatkan daya ingatan
✅mengatasi masalah sembelit
✅merawat asma & kahak
✅mengatasi ekzema

Ohh macam tu acik, mak boleh minum ke ? katanya padaku dengan muka teruja.



Lah tentulah boleh. Nak tahu siapa yang di galakkan minum susu kambing Hayra ? 

- Orang dewasa macam mak, acik 
- Bayi (6 bulan keatas) & Kanak-Kanak
- Ibu Mengandung
- Ibu Menyusu
- Warga Tua
- Penderita Penyakit
- Ahli sukan
- Pelajar & Pekerja
- Wanita yang Pentingkan Kecantikan
- Sesuai Untuk Seisi Keluarga

Baguslah, sebab masa mak pergi kelas ugama. Ustaz ada cerita, susu ini adalah minuman sunah rasullulah.

Dan barang siapa yang telah Allah berikan kepadanya minuman berupa susu hendaknya berdoa setelah minum susu Allahumma barik lana fihi wa zidna minhu yang artinya Ya Allah berilah keberkahan kepada kami dalam susu ini dan berilah kami tambahan susu.

Betulkan acik ? balas mak lagi.

Aku hanya mampu tersenyum sahaja.

Eh termenung apa lagi tu ? , cepatlah buatkan mak susu kambing hayra. Macam mana nak buat ?

Ala senang je mak, 




CARA PENYEDIAAN SUSU HAYRA.

- Campurkan 1 sachet ke dalam 200ml air suam atau panas
- Minum sebelum sarapan atau sebelum tidur

Lagi bulan puasa memang bekalkan tenaga untuk kita untuk tahan seharian. Lagi macam mak, pagi tak boleh sangat makan jadi boleh ganti dengan susu. InshaAllah kenyang, balas aku pada mak.

Mak hanya mengangguk mengiakan.

Susu kambing Hayra ada sijil halal tak acik ? 

Tengok nie cop halal , inshaAllah selamat di minum. 

Harganya juga berpatutan, hanya RM 45 untuk semenanjung Malaysia dan RM 50 Untuk Sabah dan Sarawak.

Untuk maklumat lanjut:

Susu Kambing HAYRA

Pembelian: Whatsapp 019-918 8525
Facebook: Susu Kambing HAYRA

Share This!


9 ulasan:

  1. betul sangat bagus minum susu kambing..yanie sebenarnya tak suka dengan daging atau susu kambing sbelum ni, sbb baunya tapi susu kambing HAYRA ni serius sedap dan bau wangi.


    yanieyusuf.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Puji syukur saya panjatkan kepada Allah yang telah mempertemukan saya dengan Mbah Rawa Gumpala dan melalui bantun pesugihan putih beliau yang sebar 5M inilah yang saya gunakan untuk membuka usaha selama ini,makanya saya sengaja memposting pesang sinkat ini biar semua orang tau kalau Mbah Rawa Gumpala bisa membantuh kita mengenai masalah ekonomi dengan bantuan pesugihan putihnya yang tampa tumbal karna saya juga tampa sengaja menemukan postingan orang diinternet jadi saya lansun menhubungi beliau dan dengan senang hati beliau mau membantuh saya,,jadi bagi teman teman yang mempunyai keluhan jangan anda ragu untuk menghubungi beliau di no 085-316-106-111 rasa senang ini tidak bisa diunkapkan dengan kata kata makanya saya menulis pesan ini biar semua orang tau,ini sebuah kisa nyata dari saya dan tidak ada rekayasa sedikit pun yang saya tulis ini,sekali lagi terimah kasih banyak ya Mbah dan insya allah suatu hari nanti saya akan berkunjun ke kediaman Mbah untuk silaturahmi.Wassalam dari saya ibu Sartika dan untuk lebih lenkapnya silahkan buka blok Mbah disini šŸ­Pesugihan Putih Tanpa TumbalšŸ­

      Padam
  2. macam best je...nanti nak try la..tapai ada bau tak?

    BalasPadam
  3. BOLEHLAH CUBA RASA SUSU NI

    BalasPadam
  4. mesti ada rasa masam2 sikit kot..
    sedap tu mcm yogurt..

    BalasPadam
  5. Sedapnya susu kambing.spcl memang uka sangat.

    BalasPadam
  6. Istimewanya susu kambing hyra ni ye

    BalasPadam

Assalamualaikum
Sila Tinggalkan Sikit Kritikan Anda :)
Jom Ketahui Rahsia Rezeki Ramai Orang Tak Tahu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails