Ticker

6/recent/ticker-posts

Bila Perempuan Romantik


Assalamualaikum

Hai semua Alhamdulilah bersyukur sangat hari masih bernyawa dan dapat senyum dan terus senyum kepada semua rakan-rakan semua. Selama ni mybe apa yang orang akan katakan bahawa wujud perkataan Lelaki Romantik. Ada yang suka dan ada yang tak suka itu terpulang pada individu. Dan berdasarkan pengalaman bukan lelaki saje yang romantik but kaum berlawanan kami semua pon ada ...wow

Kebanyakan orang akan katakan romantik nie barkaitan dengan jiwang ,,hahahaha but ok la jugak bila berhadapan dengan jenis yang macam gini best jugak n kurang best pon ada . Dan secara jujurnya acik pernah berhadapan denganPerempuan Romantik wah so sweet :)

Pertama kali agak suprise la sebab sifatnye yang amik berat dan suka keluarkan kata-kata yang manis dan sedap di dengar.Perkara yang pernah di buat oleh mereke.


1. Semestinya SMS Berbunga

Dalam satu hari mesti dekat berpuluh SMS menyatakan bermacam-macam dan ayatnye semua bagaikan penulis novel ,...Kadang rasa seronok but bila selalu nak muak jugak . Ye tahu dye ikhlas bagi semua tu terima kasih acik ucapkan.



2. Selalu berikan kejutan

Memang ada yang di buat itu selalu buat acik terkejut dan terpegun . Pernah dye bagi acik kad yang besar dan siap ada teddy bear kami beli sepasang jantina :) wow memang rasa di hargai sangat.

3. Selalu beri Senyuman dan Coklat

Perempuan yang berjiwa halus nie dye lebih faham kita dan cuba jadi yang terbaik untuk kita dan selalu ada untuk kita. Dan paling best dye tahu acik suka coklat bila acik bagi dye coklat dye pon ada berikan coklat juga ..wow so same2 makan coklat.


4. Berikan Lagu Tema

Paling best perempuan romantik nie sukakan kenangan dan pernah dye bagi acik sebuah lagu dan katakan nie kisah kita walaupon kita akan tahu apa yang terjadi di masa akan datang. Dan lagu tu masih acik simpan sampai sekarang dan bila dengar lagu tu selalu ingat dye wlaupon kini ..ermmmm


5. Suka akan cerita korea, jepun dan lagu romantik .

Kalau yang nie memang tak sah ..selalu update cerita terbaru dan walaupon beribu kali puas tengok dia tetap sukakannye dan lame kelamaan acik pon join sekaki hahahaha

but kini hanya tinggal kenagan dan sebuah kisah yang tak akan di lupakan sampai bila-bila. Mybe dah tak de jodoh kami untuk bersama sebab dye dah pergi untuk selamaNya. Semoga ALLAH merahmatimu dan kekal dalam ingatan.Dan biar la mereka tak tahu kisah kita dan menjadi sejarah dalam hidup.

Catat Ulasan

23 Ulasan

MayraHazim berkata…
mmg seronok bila dihargai dan disayangi an...
Ku Azhar berkata…
abg!! sy nk coklat!! :D
Tropical Ice Cream berkata…
hey romentik dengan bodek sama ke lain ?hehe
Akupenghibur.com berkata…
sarah lain meh .......
mmg sweet kalau dpt pasangan yg sama2 ade sikap romantik ..
Akupenghibur.com berkata…
ermmm hahahah btl tu mmg sweet sgt :)
vendoline berkata…
sabar je la bro...ade hikmah tu
Farhana Jafri berkata…
sweet ny! klau dh melayan cite korea dn seangkatan dgnny mmng type romantik la tu.. no wonder la! hik3
Akupenghibur.com berkata…
ermmm edy yup mmg sabau je la ....

farhana :)
asyrafasha'ari berkata…
brtuah insan yg mnyayangi dan disayangi :)
Unknown berkata…
ye..bertuahnya dia..saya pun romantik juga..manja dengan enchik tunang..huhu..
Tanpa Nama berkata…
Sejak bile jd dokte cinte nie . hihi
yaya_flanella berkata…
yaya romantik. wuhuu! XD
Akupenghibur.com berkata…
enth sejak suke2 jer :)
Unknown berkata…
owh..bru tahu hehe...
wah untung lar, kalo dpt perempuan cmtu =)
@ Syima Raaif @ berkata…
wahh perempuan romantik..sweet je kan..sy suke lelaki romantik tapi bkan jiwang hee =)
hoyahadis berkata…
memang best hidup ni klu dikurniakan pasangan romantik lbih lg memahami..sabar semoga ade hikmah disebalik kehilangan..(^_^)
fieda berkata…
acik dr.cinta? hee...
acik, ley ajr sy cntikkn blog? :)
kindergartenlibrary berkata…
nelly romantik ! hehehe!
khadijah nadiah berkata…
romantik sifatnya subjektif..lelaki ke perempuan ke dua-dua ada sifat ni,yang best nyer,kita akan rasa dihargai bila si dia romantik dengan kita=)
Anizz Annisa berkata…
best bila dhargai n dsayangi..:)