Pengikut

Rabu, 30 November 2011

Hanya Itu Yang Ku Mahukan Dari Seorang Perempuan



Assalamualaikum

Hai semua Alhamdulilah hari nie masih lagi dapat bersama kita di hari yang cukup tenang walaupun keadaan yang tidak begitu sehat dan terpaksa cuti kerana demam tapi kerana kekuatan yang ALLAh berikan ini akan dimanfaatkan sebaik mungkin. Sebelum tu minta maaf sangatkepada kawan-kawan facebook yang tak dapat balas mesej di facebook kerana hari nie tak sehat lagi la.

ketika aku terdiam
memandang wajah yang berseri ,,ketika itu pula hati kecil bicara..
dan ketika hati kecil bicara..
nuraniku mengatakan aku menyukai kerana ALLAH
dan bukan kerana kecantikkannya tapi kerana akhlaknya

lalu fikiranku menjawabnya dengan tegas “kerana ia pemegang amanah ALLAH" karena aku hanya ingin hari itu,saat dia mengucap “Lailahaillallah" itu menjadi hari yang bermakna kerana dia gadis yang di dambakan aku bernafas atas nama ALLAH aku hidup Hanya untukNYA Bila aku melihatmu bagaikan satu rahmat kerana kau gadisku yang menjaga kehormatanmu.

hehehe tetiba bermadah pulak ,bukan apa acik terpanggil menulis kerana melihat kekuatan Muslimah di Eropah seperti di Belanda .Belanda secara tradisional dikenal sebagai negara yang paling liberal di Eropa. Sekarang, negara itu menjadi pusat kampanye yang penuh kedengkian untuk menghina Islam dan kemuliaan al-Quran.

Tapi Wanita di sana tetap berpenampilan cara islam

Lihat mereka tetap penampilan menutup aurat walaupon dimana juga mereka berada

Kalaulah di malaysia isu sebergini akan hangat di perkatakan tapi dalam diam orang kita sendiri telah memalukan agama islam dalam diam. Meraka di eropah berjuang untuk terus menjaga peradaban islam tapi umat islam di MALAYSIA ????

cara yang betul walaupon bersenam di belanda

okey dan ini adalah cara pemakaian di malaysia yang cantik tertarik kau memang meletop la ..so fikir-fikir kan la ...

”Sesungguhnya sebilangan ahli neraka ialah perempuan-perempuan yang berpakaian tapi telanjang yang condong pada maksiat dan menarik orang lain untuk melakukan maksiat. Mereka tidak akan masuk syurga dan tidak akan mencium baunya.” (Riwayat Bukhari dan Muslim). Keterangan: Wanita yang berpakaian tipis/jarang, ketat/ membentuk dan berbelah/membuka bahagian-bahagian tertentu.

Share This!


27 ulasan:

  1. hmmmmmm...perempuan sekarangg ramai yg bertudung tapi krna fesyen..sdih..=(
    sahabatku...buatlah sesuatu kerana Allah...

    BalasPadam
  2. ermm btul tu semata-mata kerana ALLAH

    BalasPadam
  3. sedey bila dgr mcm ni..kesian mereka yg dikecam :'(

    BalasPadam
  4. ad0i.,gmbr kai bju kur0ng tuh xleh thn.,xmalu ke ek.,hurm

    BalasPadam
  5. thu x pe ..so fikir-fikir kan la

    BalasPadam
  6. walaupun org lain yg buat salah yg dah malukan islam.tp perempuan yg tak buat salah ni pun rasa malu sangat ....hebatnya negara mereka..

    BalasPadam
  7. urmm..pmpuan islam d mlaysia spatotnye ikut pndirian pmpuan islam dr ngare lain..^__^

    BalasPadam
  8. fuh..acik..gambar last2 tu agak menarik! hehehe

    BalasPadam
  9. semoga org malaysia dpt hidayah cepat . :) haihh dunia akhir zaman , pelikk ajek

    BalasPadam
  10. erk. T-T memalukan gambar-gambar last tu

    BalasPadam
  11. buat malu jex ar,,tapi tulah kenyataan,,

    BalasPadam
  12. kenyataan yg sebenar :) kena ubah bukan jadi tatapan

    BalasPadam
  13. mmg kenyataan yang lansung xdapat dinafikan pon..
    tapi yang seksi2 pon yang lelaki selalu kejar..ke cane? lalala

    BalasPadam
  14. "Hanya Itu yang Aku Mahukan Dari Seorang Perempuan.."
    seorang jer ker? keh3

    BTW, nice entri. Harap-harap adalah yang berubah lepas baca entri nih. Heheh.
    :D

    BalasPadam
  15. kang letak perempuan-perempuan playboy pulak dah ...adehhh so letak yg simple

    BalasPadam
  16. perghh =,='
    mule2 fed up scroll bwah lme giler.. yela.. komen byk ! akhirnya jumpa.. wakiki.. oke2..

    komen : ehmm.. bolat sedg mrenung dri sndri >_<

    BalasPadam
  17. hm...

    pelik.
    pakai tudung tapi berseluar pendek or lengan pendek
    apakah itu? ouh, mungkin kerana rambutnya tak secantik taylor swift or model' guna jari pun boleh' kot? kalau tak, dah lama rambut tu ditayangkan jugak.. wallahualam ~

    BalasPadam
  18. kritik lah utk kebaikan semua...good job..aq suka lagu ni...:)

    BalasPadam

Coretkan sedikit pandangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails