Pengikut

Rabu, 30 November 2011

Hanya Itu Yang Ku Mahukan Dari Seorang Perempuan



Assalamualaikum

Hai semua Alhamdulilah hari nie masih lagi dapat bersama kita di hari yang cukup tenang walaupun keadaan yang tidak begitu sehat dan terpaksa cuti kerana demam tapi kerana kekuatan yang ALLAh berikan ini akan dimanfaatkan sebaik mungkin. Sebelum tu minta maaf sangatkepada kawan-kawan facebook yang tak dapat balas mesej di facebook kerana hari nie tak sehat lagi la.

ketika aku terdiam
memandang wajah yang berseri ,,ketika itu pula hati kecil bicara..
dan ketika hati kecil bicara..
nuraniku mengatakan aku menyukai kerana ALLAH
dan bukan kerana kecantikkannya tapi kerana akhlaknya

lalu fikiranku menjawabnya dengan tegas “kerana ia pemegang amanah ALLAH" karena aku hanya ingin hari itu,saat dia mengucap “Lailahaillallah" itu menjadi hari yang bermakna kerana dia gadis yang di dambakan aku bernafas atas nama ALLAH aku hidup Hanya untukNYA Bila aku melihatmu bagaikan satu rahmat kerana kau gadisku yang menjaga kehormatanmu.

hehehe tetiba bermadah pulak ,bukan apa acik terpanggil menulis kerana melihat kekuatan Muslimah di Eropah seperti di Belanda .Belanda secara tradisional dikenal sebagai negara yang paling liberal di Eropa. Sekarang, negara itu menjadi pusat kampanye yang penuh kedengkian untuk menghina Islam dan kemuliaan al-Quran.

Tapi Wanita di sana tetap berpenampilan cara islam

Lihat mereka tetap penampilan menutup aurat walaupon dimana juga mereka berada

Kalaulah di malaysia isu sebergini akan hangat di perkatakan tapi dalam diam orang kita sendiri telah memalukan agama islam dalam diam. Meraka di eropah berjuang untuk terus menjaga peradaban islam tapi umat islam di MALAYSIA ????

cara yang betul walaupon bersenam di belanda

okey dan ini adalah cara pemakaian di malaysia yang cantik tertarik kau memang meletop la ..so fikir-fikir kan la ...

”Sesungguhnya sebilangan ahli neraka ialah perempuan-perempuan yang berpakaian tapi telanjang yang condong pada maksiat dan menarik orang lain untuk melakukan maksiat. Mereka tidak akan masuk syurga dan tidak akan mencium baunya.” (Riwayat Bukhari dan Muslim). Keterangan: Wanita yang berpakaian tipis/jarang, ketat/ membentuk dan berbelah/membuka bahagian-bahagian tertentu.

Share This!


27 ulasan:

Siti Suhaila berkata...

dasyat perempuan sekarang :)

Aku Penghibur berkata...

mmg pon :)

::dEyb:: berkata...

hmmmmmm...perempuan sekarangg ramai yg bertudung tapi krna fesyen..sdih..=(
sahabatku...buatlah sesuatu kerana Allah...

Aku Penghibur berkata...

ermm btul tu semata-mata kerana ALLAH

Amyra Azhar berkata...

sedey bila dgr mcm ni..kesian mereka yg dikecam :'(

Qil_H0shi berkata...

ad0i.,gmbr kai bju kur0ng tuh xleh thn.,xmalu ke ek.,hurm

Aku Penghibur berkata...

thu x pe ..so fikir-fikir kan la

Honey Liyana berkata...

Sedang merenung diri sdri...

afina rahmat berkata...

walaupun org lain yg buat salah yg dah malukan islam.tp perempuan yg tak buat salah ni pun rasa malu sangat ....hebatnya negara mereka..

annisa adnan berkata...

urmm..pmpuan islam d mlaysia spatotnye ikut pndirian pmpuan islam dr ngare lain..^__^

Aku Penghibur berkata...

memang hebat ...

Ku Azhar berkata...

fuh..acik..gambar last2 tu agak menarik! hehehe

Athirah ' s berkata...

semoga org malaysia dpt hidayah cepat . :) haihh dunia akhir zaman , pelikk ajek

Halimaton Saadiah Latip berkata...

Renung2kanlah dan selamat beramal...!

Aku Penghibur berkata...

:)

Pendamba Mawar berkata...

nice.. fuh seksi...malu2

HujanMenjerit berkata...

erk. T-T memalukan gambar-gambar last tu

Aku Penghibur berkata...

kenyataan yg sebenar

Nurul ain berkata...

agak memalukan...

ShalleyaNna berkata...

buat malu jex ar,,tapi tulah kenyataan,,

Aku Penghibur berkata...

kenyataan yg sebenar :) kena ubah bukan jadi tatapan

~Annur berkata...

mmg kenyataan yang lansung xdapat dinafikan pon..
tapi yang seksi2 pon yang lelaki selalu kejar..ke cane? lalala

Miziey berkata...

"Hanya Itu yang Aku Mahukan Dari Seorang Perempuan.."
seorang jer ker? keh3

BTW, nice entri. Harap-harap adalah yang berubah lepas baca entri nih. Heheh.
:D

Aku Penghibur berkata...

kang letak perempuan-perempuan playboy pulak dah ...adehhh so letak yg simple

CekbOlat-bOlat berkata...

perghh =,='
mule2 fed up scroll bwah lme giler.. yela.. komen byk ! akhirnya jumpa.. wakiki.. oke2..

komen : ehmm.. bolat sedg mrenung dri sndri >_<

Cik Ummi berkata...

hm...

pelik.
pakai tudung tapi berseluar pendek or lengan pendek
apakah itu? ouh, mungkin kerana rambutnya tak secantik taylor swift or model' guna jari pun boleh' kot? kalau tak, dah lama rambut tu ditayangkan jugak.. wallahualam ~

insan biasa berkata...

kritik lah utk kebaikan semua...good job..aq suka lagu ni...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails