Ticker

6/recent/ticker-posts

Penjelasan Atas Isu Menghina Islam Melalui Status Facebook



Assalamualaikum



Hai semua, semalam acik ada postkan tentang isu menghina islam melalui facebook dan ribuan terima kasih acik ucapkan kepada rakan di page acik Dah jangan sedih-sedih cuba senyum sikit kerana menyakinkan acik bahawa semua yang berlaku ini adalah kerja mungkin hacker dan mungkin juga orang yang tak bertanggungjawab yang sengaja memanipulasikan keadaan supaya isu ini menjadi tambah panas.





Ekoran dari itu, nama, nombor kad pengenalan, alamat rumah, alamat tempat kerja dan nombor plat kereta juga telah disebarkan.

Namun  Gopinath Jayaratnam  dengan akaun nama yang sama juga telah memohon maaf selepas menyedari akaunnya menjadi perhatian sejak beberapa jam lalu.

Dia memohon maaf dengan mendakwa akaunnya itu digunakan orang lain kerana telah digodam.


"Saya sudah lama tidak aktif Facebook kerana sibuk belajar, saya tidak pernah berminat memaki mana-mana agama.

"Logiknya tidak mungkin saya sendiri duduk di Malaysia dan berani buat perkara terkutuk sebegini dengan akaun dan gambar saya sendiri," katanya.

so acik rasakan isu ini sudah selesai dan jangan di perbesar-besarkan lagi. Sekadar renungan please sign out bila gunakan facebook di mana pon anda berada. Pastikan jangan biarkan maklumat anda seperti email dan password terbiar di kawasan sign in.. Jik kita terleka maka jangan menyesal jika masalah yang sama akan berulang dan kamu jadi mangsa keadaan. 
 

Catat Ulasan

1 Ulasan

Benny berkata…
This form of hublot replica is the top companion to the pro diver, extremely sought following through the farsighted look at lovers. The water-resistant methods of tag heuer replica are enhancing because the launch. The diving depth begins through the first 100m, 200m to 300m, completely proved its achievement in water-resistant purpose of wristwatches. The new rolex replica sale metal style carries a metal look at situation measured 40mm at diameter. The durability and higher drinking water resistance ensure it is far better resist the replica watches sale on the seawater. The sole rotating bezel is crafted from scratched dark ceramics. The internal replica watches sale on the graduation of scale is coated with platinum. The hour, moment and 2nd arms along with the markers are plated with Chromalight luminescent materials, producing the time rolex replica sale readable at any situation.