Ticker

6/recent/ticker-posts

Photographer Profesional Dan Pakej Yang Di Tawarkan Paling Murah



Assalamualaikum 


Alhamdulilah hari lagi dapat bernafas di bumi ALLAH . Hehe tak sangka ramai yang tak tahu acik nie student mascom yang mengambil Broadcasting (Penyiaran) . Ada yang siap cakap tak sangka sebab acik selalu keluarkan post tentang cinta, agama dan remaja. Itulah realitinya, siapa kenal acik baru dia tahu acik macam mane, terpulanglah kalau kamu nak kata apa pon .Sekarang ini acik dah sem 3, belajar tentang script writing, radio broacasting dan akan datang belajar tentang television pula  tak sabar jadinya.

Ahhh siapa suka ambil gambar ?? siapa suka photo shoot ? Perlukan jurugambar untuk perkahwinan kamu dengan harga yang murah ?

Hari nie acik nak memperkenalkan dengan seorang photographer muda yang berbakat besar dan hebat dalam mengambil gambar. Serious acik katakan hampir semua gambar yang di ambil sangat cantik dan ada jalan cerita tersendiri. Yang mampu acik ungkapkan adalah sangat cantik dan awesome.

Yelah kalau kita nak kawin mesti nak gambar yang cantik canttik sebagai kenangan kita bersama orang yang kita sayang. Kamu boleh lihat gambar gambar yang pernah di ambil oleh photographer berbakat nie , dan harga yang di tawaran murah jika di bandingkan dengan yang lain .Tak menyesal kalau kamu suruh diaambilkan gambar, sebabnya setiap gambarnya seperti hidup dan meaningful. 


Untuk poster yang atas nie, ini adalah pakej bagi acik yang PALING MURAH kamu boleh dapat! Kalau kamu rase memang tak ade yang lagi murah dari nie, silalah contact MOHD ZULHILMI di number telefon pada poster di atas.. Book dia cepat-cepat keyh..    

Untuk lebih lanjut, korang boleh check FB page dia disini: AwanTona Production


instagram: @awantona (awantona production)



Like page tersebut dan SILA VIEW ALBUM untuk lebih rase teruja! hehe

Selain dari tu, ade juga pakej lain yang ditawarkan.. Seperti:

-pre wedding
-bertunang
-videographer
-t-shirt design
-dan yang pasti banyak lagi untuk anda ketahuiiiii!!!


Macam mana? Masih ragu-ragu? Tak tahu nak buat pilihan? TAK PAYAH SUSAH-SUSAH DAH.. PILIHAN DAH ADA DEPAN MATA. Book sekarang, call atau whatsapp 017-3683235 (mohd zulhilmi)

Terima kasih sebab sudi bace.. Semoga Allah merahmati kalian semua.. Aminnnnn 




Catat Ulasan

26 Ulasan

Unknown berkata…
Saya minat photoshoot, posing2, snap gmbar..dan sebagainya berkaitan gmbar.. klu ada dekat2 nk jgk guna khidmat dia ni..smpan buat koleksi peribadi.. ;)
Akupenghibur.com berkata…
yeke ...wahhh boleh la cuba2 gn hubby Mieza
iuzira berkata…
Awantona Production ni dekat area mana?
BinMuhammad berkata…
Salam,
Masyuk juga kerjaya photographer ni ye. Dulu2 xperlu pun benda ni, tapi sekarang ni dah macam kemestian pula...
Kalau berkemampuan bolehlah tapi jgn sampai jadi satu kemestian yg membebankan... :)

Diari Si Froggie berkata…
wasalam.. tu yang buatkan ramai yang tak sangka acik belajar broadcasting eh? hehe.. zaman sekarang nie tak lengkap majlis kalau tak ada photographer kan..
Unknown berkata…
wah..mesti cantik gambar yang terhasil tu..hehehe
Akupenghibur.com berkata…
heehehe itulah :) sabo jelah :)
Akupenghibur.com berkata…
di area selangor... tapi kalau nak nak di tempat2 lain boleh saje.. apa pon telfon jer dulu tnye
bicara mak dara berkata…
wahhh jom meriahkan lagi dunia penyiaran kita.. tak sabar nak baca skrip drama dr adik.. :)

hazwan hairy berkata…
not bad! blh tahan gambar dia..
Unknown berkata…
sy suka semua benda yg kait rapat dengan gmbr/kamera. Nak juga tp takda duit. hihi, lgi pun segan. lol *baru tahu masih plajar U*
Unknown berkata…
owh acik stud Mascom eyh, patot la..hehe :D teringin nk smbung broadcasting jgk, tp malas pulak nak tukar kos, takot lambat pulak jadinya..
btw, gambo2 yg dishoot tu mmg chantekkkk... :D
Unknown berkata…
cik akak tak minat sangat soal gambar2 nie..hihi...pkara paling cik akak slow..tapi suka tengok gambar2 yang diambil photoghaper :)..semua comel-comel gitu
Akupenghibur.com berkata…
heheheeh tak pe ..teruskan apa yang di pelajari
Akupenghibur.com berkata…
insyaALLAH... tapi lame lagi ... masih hijau dalam dunia penulisan nie
Akupenghibur.com berkata…
tak pe nanti kalau ada jodoh ..kawin boleh la yer
Nur Nainis berkata…
Ohh..ambil masscom ke? Dulu nak ambil juga..lepas tu berpaling tadah..ke grafik. Masscom pun belajar grafik juga kan. Bolehlah siapa nak guna service photographer ni.
Unknown berkata…
Smart, boleh dah ni untuk kahwin nanti.
InsyaALLAH :)
AM berkata…
Kalau Arol tak baca entri semalam, mesti tak tahu Acik nie student broadcasting. Hehehe! :D Cantik jugak gambar2 AwanTona, harga pun berpatutan. Arol sekarang memang tengah survey jurufoto untuk wedding kakak. :)
maszull berkata…
assalamualaikum AP...cantik gambarnya...;)
Zaza Iman berkata…
wah..zaza pun minat jugak teringin..hehe
Unknown berkata…
hehe mmg acik ada gaya budak masscom pun :P...yg photoshoot service tu nanti kalau ada yg berminat boleh la aku link-kan ke entri ni..
iha berkata…
alamak, kalau tau awal2 mesti dah pilih photographer ni haritu.. mungkin kena tunggu turn sy kahwin nti pulak kot.. hehe tipu je..
Wafi Remli berkata…
Dulu pernah minat nak jadi photographer, tapi x jadilah...x mampu nak beli kamera bagus mungkin salah satu sebabnya...huhu
Unknown berkata…
tak sangka acik student mass comm eh... tawaran menarik nie sape2 yg nak kahwin tak lama lagi.. suami sis dah lama pencen ambik gambar kahwin.. hehe....
ghost_fac3 berkata…
salam, pekej itu murah tp boleh x di tambah untuk majlis bertandang sekali.. if boleh, harga boleh dirunding..ingin mengetahui lebih lanjut ttg pekej yg ditawarkan.. email ke mastakilla@rocketmail.com
thnx