Pengikut

Rabu, 22 Januari 2014

Kejam !! Kucing Di Bakar Hidup-Hidup | Wordless Wednesday #23


Assalamualaikum


Share This!


39 ulasan:

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum .. masyallah. kejinya orang yang bunuh binatang ni. sedihnya tengok... T_________________T

Gombug berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
yana yani berkata...

astaghfirullah hal adzim! nak termuntah pula dok tengok benda gini

kenapalah kejam betul mereka yang bernama manusia ni
akak dok didik anak-anak jangan bunuh binatang kalau dia tak mengapakan kita

dunia ni dah lama hilang sifat perikemanusian
apatah lagi kasih sesama hidupan

BUNDA a.k.a KN berkata...

Kalau sipelaku itu orang islam mungkin diakhirat kelak dia akan terima balasan yang setimpal...mungkin dibakar hudup2 juga oleh si kucing...

MasyaAllah...

PeRdU cINta berkata...

Assalammualaikum acik..hati akak bagai disiat siat sakit dan pedihnya..siapa pun si pelaku ..bertaubatlah sebelum terlewat..binatang juga makhluk..kalau kita tidak mahu memeliharanya..janganlah membinasakannya..pilunya hati akak ni..zalimnya..sudah tidak adakah walau secebis rasa kasih dan sayang sesama makhluk..Allah..Allah..Allah..haiwan juga berdoa dengan caranya sendiri..

Haslinda Hassan Ali berkata...

masyaallah subhanallah

Cik Mun berkata...

xsanggup tengok..kejam sgt

paridah berkata...

betul tu bunda...setiap apa yg dilakukan akan mndapat pembalasan yg setimpal...sy nk lihat pic pun xsanggup..

Syuhada Baharudin berkata...

MasyaAllah..zalimnya!

Cheq Eem berkata...

astaghfirullahalazim....... teruknya perangai manusia nie.... tunggu lah balasan kamu di akhirat nnt.... kesian nya kat kucing tuu.... ;(

MyCherita berkata...

apa la salah haiwan tu sampai sanggup dilakukan sedemikian rupa.. :-(

fatin wawa berkata...

Ya Allah.. kejamnya... :(((

Cik Itah@RRP berkata...

salam acik. ini memang melampau..kejam sungguh!

Muhammad Khairuddin Lim berkata...

dahsyat sungguh...

acik idah berkata...

Nauzubillah... Pelaku tu la "binatang" yang sebenar...
Kucingkan merupakan binatang kesayangan nabi... ermmm...

Kathy R'bain berkata...

tak nak tengok gambar...kejam.

hazwan hairy berkata...

kejam gilaa...

TelingaBulat berkata...

aduii sedihnye..pehal laa dorg jd macam binatang ni..adui

Aniq Bukhary berkata...

Weiii.. xde hati perut ka sampai buat kucing macam tu... kejam dowh!

Wafi Remli berkata...

Sedihnya...

atien zuraidah berkata...

Kesiannya.

Lieya Von Jay berkata...

ya Allah ya tuhan ku. awat lah terok sangat perangai manusia ni ?????????????? kucing punya lah comel macam tu tergamak di bakaq nya pastu amek gambaq step by step plak. semoga Allah membri hukuman yang setimpal di hari pembalasan kelak !

Mizz Aiza (Dunia Kecil) berkata...

masya-Allah kejamnya.. sanggup dia rakamkan gambar dan upload.. semoga Allah membalas di atas kekejamannya itu.. :(

Hafiza AizZawa berkata...

dorg nie mmg tak berperikemanusian.. bertindak ikut suka je.. kesian sangat..

Engku Muzahadin berkata...

Ya Allah! Kejamnya!!!

Bin Muhammad berkata...

Sungguh kejam!...semoga Allah SWT membalas kekejaman mereka ini.

Fizi Zaidi berkata...

kejamnya..harap si pelaku dapat balasan dgn perbuatan yang dia buat

Raudzah Z berkata...

Ya Allah jahatnya manusia...pasti ada balasan yang setimpal...

zaza zehra berkata...

:( xsanggup nak tgk sbb zaza pcinta kucing... sedih sgt... :'(

Asha Lya berkata...

tak sanggup kita nak nengok..tersangatla kejam nie manusia langsung tak ada hati perut

Khir Khalid berkata...

Astagfirullah.. gila pe org ni.. kejam sungguh!!

Azura Mendezz berkata...

Errghh..xsanggup tengok!

Tetamu Istimewa berkata...

Kemanusian yang semakin terhakis dalam kalangan manusia ni menjadikan perkara begini sanggup dilakukan. Subhanallah.

Gee Lion berkata...

semoga kau dapat berkumpul bersama Abu Hurairah di syurga wahai kucing yg teraniaya.. )':

Maria Firdz berkata...

Meh kita bakar dia plak.. Biar dia rasa cmne kucing tu rasa...

Invisible Me berkata...

Kejamnya. Kenapalah bakar jadi pilihan. Kalau tak suka ada yang sanggup menerima.

Syaifuddin Alias berkata...

sangat kejam ..hmm ..pelik laa manusia skrg

Abak Lorong Cinta berkata...

Kejamnya... Nauzubillahi min zalik

Affy Afiqah berkata...

masyaAllah!!!! kejamnya!!!! takde hati perut!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails