Pengikut

Rabu, 22 Januari 2014

Kejam !! Kucing Di Bakar Hidup-Hidup | Wordless Wednesday #23


Assalamualaikum


Share This!


39 ulasan:

  1. Assalamualaikum .. masyallah. kejinya orang yang bunuh binatang ni. sedihnya tengok... T_________________T

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  3. astaghfirullah hal adzim! nak termuntah pula dok tengok benda gini

    kenapalah kejam betul mereka yang bernama manusia ni
    akak dok didik anak-anak jangan bunuh binatang kalau dia tak mengapakan kita

    dunia ni dah lama hilang sifat perikemanusian
    apatah lagi kasih sesama hidupan

    BalasPadam
  4. Kalau sipelaku itu orang islam mungkin diakhirat kelak dia akan terima balasan yang setimpal...mungkin dibakar hudup2 juga oleh si kucing...

    MasyaAllah...

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu bunda...setiap apa yg dilakukan akan mndapat pembalasan yg setimpal...sy nk lihat pic pun xsanggup..

      Padam
  5. Assalammualaikum acik..hati akak bagai disiat siat sakit dan pedihnya..siapa pun si pelaku ..bertaubatlah sebelum terlewat..binatang juga makhluk..kalau kita tidak mahu memeliharanya..janganlah membinasakannya..pilunya hati akak ni..zalimnya..sudah tidak adakah walau secebis rasa kasih dan sayang sesama makhluk..Allah..Allah..Allah..haiwan juga berdoa dengan caranya sendiri..

    BalasPadam
  6. astaghfirullahalazim....... teruknya perangai manusia nie.... tunggu lah balasan kamu di akhirat nnt.... kesian nya kat kucing tuu.... ;(

    BalasPadam
  7. apa la salah haiwan tu sampai sanggup dilakukan sedemikian rupa.. :-(

    BalasPadam
  8. salam acik. ini memang melampau..kejam sungguh!

    BalasPadam
  9. Nauzubillah... Pelaku tu la "binatang" yang sebenar...
    Kucingkan merupakan binatang kesayangan nabi... ermmm...

    BalasPadam
  10. aduii sedihnye..pehal laa dorg jd macam binatang ni..adui

    BalasPadam
  11. Weiii.. xde hati perut ka sampai buat kucing macam tu... kejam dowh!

    BalasPadam
  12. ya Allah ya tuhan ku. awat lah terok sangat perangai manusia ni ?????????????? kucing punya lah comel macam tu tergamak di bakaq nya pastu amek gambaq step by step plak. semoga Allah membri hukuman yang setimpal di hari pembalasan kelak !

    BalasPadam
  13. masya-Allah kejamnya.. sanggup dia rakamkan gambar dan upload.. semoga Allah membalas di atas kekejamannya itu.. :(

    BalasPadam
  14. dorg nie mmg tak berperikemanusian.. bertindak ikut suka je.. kesian sangat..

    BalasPadam
  15. Sungguh kejam!...semoga Allah SWT membalas kekejaman mereka ini.

    BalasPadam
  16. kejamnya..harap si pelaku dapat balasan dgn perbuatan yang dia buat

    BalasPadam
  17. Ya Allah jahatnya manusia...pasti ada balasan yang setimpal...

    BalasPadam
  18. :( xsanggup nak tgk sbb zaza pcinta kucing... sedih sgt... :'(

    BalasPadam
  19. tak sanggup kita nak nengok..tersangatla kejam nie manusia langsung tak ada hati perut

    BalasPadam
  20. Astagfirullah.. gila pe org ni.. kejam sungguh!!

    BalasPadam
  21. Kemanusian yang semakin terhakis dalam kalangan manusia ni menjadikan perkara begini sanggup dilakukan. Subhanallah.

    BalasPadam
  22. semoga kau dapat berkumpul bersama Abu Hurairah di syurga wahai kucing yg teraniaya.. )':

    BalasPadam
  23. Meh kita bakar dia plak.. Biar dia rasa cmne kucing tu rasa...

    BalasPadam
  24. Kejamnya. Kenapalah bakar jadi pilihan. Kalau tak suka ada yang sanggup menerima.

    BalasPadam
  25. sangat kejam ..hmm ..pelik laa manusia skrg

    BalasPadam
  26. Kejamnya... Nauzubillahi min zalik

    BalasPadam
  27. masyaAllah!!!! kejamnya!!!! takde hati perut!!!!

    BalasPadam

Coretkan sedikit pandangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails